Работал в 3 компаниях   6 лет 7 месяцев

Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail

Head of E-commerce

Ecosoft

Промышленность и Производство

1 год 2 месяца

01.2023 - 03.2024

Підпорядкованість: Head of Business developer

У прямому підпорядкуванні: Head of Digital, відділ продажу (10 менеджерів з продажу), Sale support (3 адміністратора), Customer support (1 менеджер)

Функціонал:

  • Розробка та впровадження стратегії розвитку
  • Управління digital командаю визначаючи стратегічний напрямок та контролюючи виконання з метою збільшення трафіку, залучення та конверсії
  • Аналіз активності клієнтскої бази та впровадження дії для збільшення цього показника
  • Співпраця з крос-функціональними командами для інтеграції цифрових ініціатив у загальні стратегії маркетингу та бізнесу
  • Управління командою продавців: оцінка, адаптація, навчання, мотивація, вирішення конфліктних ситуацій, складання планів
  • Управління процесами бюджетування та фінансового плануванняУправління контентом сайту (зовнішня та внутрішня оптимізація)Збільшення загальної конверсії трафік/лід Досягнення планових показників (обіг/маржа)

Досягнення:

  • Збільшення показника активності клієнтської бази до рівня 2021 року( на 80%)
  • Впровадження СОП на основі KPI, які відповідали вигомаг бізнесу з дотриманням ФОП
  • Запуск проекту "Мій фільтр" для автоматизації продажів постійних клієнтів
  • Збільшення активності клієнтсьї бази на 80% від 2021р. за рахунок корегування ToV, проекту Мій Фільтр, та системної роботи email маркетингу
  • Побудова retention функції з нуля
  • Покращення показника(кількість оброблених замовлень на день) на 35% за рахунок автоматизації процесів.
  • Досягнення планових покарників (обіг/маржа) в 100% за результатами року
  • Розробка стратегії на 2024 для збільшення на показника маржі в 3 рази. За результатими Q1 2024 вдалося збільшити показник маржі в 2,5 раза

Head of E-commerce

Adolf Wurth GmbH & Co. KG

Торговля розничная / Retail

1 год 3 месяца

01.2021 - 04.2022

Підпорядкованість: CEO

У прямому підпорядкуванні: 5 осіб ( digital manager, sales team lead, project-manager, front-end, back-end developer)

Функціонал:

  • Функціонал:Побудова ефективного бізнес-юніту на локальному ринку
  • Впровадження омніканальної комунікаційної стратегії інтернет-магазину
  • Управління процесом бюджетування та фінансового планування
  • Формування команди (підбір, навчання, мотивація, контроль)
  • Розробка digital-стратегій для досягнення цілей бізнесу
  • Створення та реалізація стратегій цифрового маркетингу: Включає в себе SEO, контекстну рекламу (PPC), SMM, e-mail маркетинг і контент-менеджмент.
  • Управління контентною стратегією: Створення та управління контентом для різних цифрових платформ з метою підвищення впізнаваності бренду і залученості аудиторії.
  • Аналіз та оптимізація рекламних кампаній: Постійний моніторинг, аналіз результатів та оптимізація кампаній для досягнення найкращих показників ROI.
  • Робота з веб-аналітикою: Використання інструментів аналітики (Google Analytics) для аналізу користувальницької поведінки і поліпшення користувальницького досвіду.
  • Впровадження та оптимізація CRM систем: Поліпшення взаємодії з клієнтами через CRM системи та автоматизацію маркетингових процесів.
  • Координація з командами розробки та дизайну: Спільна робота для створення та оптимізації лендінгів, веб-сайтів та інших цифрових продуктів.
  • Розвиток омніканальних стратегій: Інтеграція онлайн і офлайн каналів для створення єдиного клієнтського досвіду.

Досягнення:

  • Розробка сайту компанії у форматі E-commerce для B2B/B2C споживачів.
  • Розробка і впровадження комплексної стратегії цифрового маркетингу, що враховує і бізнес-цілі, і тренди, що призвело до виходу на точку беззбитковості вже на 12й місяць
  • Сформовано успішну команду Digital та E-commerce з нуля
  • Інтеграція CRM систем для роботи сайту (платіжні системи, мікросервіси)
  • Оптимізація основних показників ефективності роботи інтернет-магазину (показник видів, глибина сеансів, година на сайті)
  • Реалізація проєкту із запуску B2B online (особистий кабінет для управління рахунками клієнтів)
  • Оптимізація функцій логістики (час доставки, якість доставки, мінімізація витрат)
  • Дотримання стандартів і вимог щодо контенту стосовно бренду в online згідно brand book
  • Збільшення трафіку на сайт на 1500%: Завдяки впровадженню та оптимізації SEO та PPC стратегій.
  • Двократне зростання конверсії за рахунок поліпшення користувацького досвіду та оптимізації цільових сторінок.
  • Збільшення підписної бази e-mail маркетингу на 1200%: У результаті успішних кампаній і lead generation стратегій.
  • Зниження вартості залучення клієнта (CAC) на 50%: Завдяки ефективній роботі з контекстною рекламою і ретаргетингом.
  • Зростання залученості аудиторії в соціальних мережах в 1000%: У результаті активного SMM і контентних кампаній.
  • Успішний запуск і проведення декількох великих digital кампаній: З результатами, що перевищують планові показники по ROI.
  • Оптимізація процесу роботи з даними та звітністю: Впровадження автоматизованих систем для аналізу та подання даних, що дало змогу скоротити час на підготовку звітів на 500%.

Sales Team Lead

Цитрус

Торговля розничная / Retail

3 года 11 месяцев

01.2017 - 12.2020

Досягнення:

  • Оптимізував графік, процеси та мотивацію
  • Зібрав групу менеджерів, які регулярно досягали як особисті KPI, так і поставлені щомісячні та квартальні завдання
  • Збільшив конверсію і продажі менеджерів шляхом залученості кожного співробітника в бізнес-процеси і немонетарної мотивації вдалося скоротити плинність персоналу більш ніж удвічі
  • Зменшив час розмови з 7 хв. до 3-4 хв, при цьому поліпшивши якість пропозиції, тим самим підвищив середній чек і наповнюваність замовлення.
  • Розробив скрипт розмов під різних клієнтів і різні процеси
  • Завдяки якісній роботі з персоналом вдалося підняти рівень задоволеності клієнтів NPS

Основний функціонал:

  • Досягнення планових показників з товарообігу та маржинальності
  • Розробка системи нематеріальної мотивації
  • Навчання персоналу
  • Оцінювання персоналу, Оперативний контроль роботи менеджерів
  • Контроль за виконанням технологій/процесів, що підвищують якість і кількість продажів.
  • Створення звітних форм, підбиття проміжних і остаточних підсумків.
  • Участь і тестування нових проєктів перед запуском у call-центрі
  • Формування рейтингів менеджерів
  • Швидке вирішення конфліктних ситуацій, що виникають з клієнтом під час угоди

Ключевая информация

Digital-marketing

Операционный менеджмент

Построение финансовой модели

Ведение переговоров

Формирование команды

Web-аналитика

Учился в 1 заведении

Национальный Университет (Одесская Юридическая Академия)

Социально-правовой, Правовед

Одесса, 2016

Владеет языками

Английский

средний

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс "Интернет маркетинг" UAMASTER.com

Киев, 2021

Курс "Product management" laba.com

Киев, 2021

Сергій

Head of Marketing/Digital/E-commerce

Одесса

Готов переехать: Киев, Другие страны

29 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 3 дня назад