Работал в 2 компаниях   16 лет 10 месяцев

Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail

Менеджер

комерційні структури

Транспорт и Логистика

16 лет 9 месяцев

12.2007 - по настоящее время

Оператор 1С

-

Торговля розничная / Retail

10 лет 11 месяцев

12.2009 - 11.2020

Ключевая информация

Менеджер по роботі з Клієнтами, обліковець, приймач замовлень, диспетчер (ТТН), оператор 1С, помічник логіста. Одеса. Резюме.

  • Прийом та оформлення замовлень (заявок) відповідно до встановленої системи документообігу, передача заявки (замовлення) відповідному виконавцю у мінімальні строки.
  • Оформлення обліково-звітної документації, ведення управлінського обліку у програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
  • Підготовка договорів та первинних документів.
  • Оформлення товарно-транспортних накладних (ТТН), подорожніх листів згідно з заявками.
  • Формування та оптимізація маршрутів. Контроль за транспортом на маршруті.
  • Прийом та обробка заявок, формування замовлень, оформлення повернень.
  • Контроль використання ПММ.
  • Ведення бази клієнтів.
  • Підготовка документів для відвантаження товару зі складу, прийому товарів складу (магазин).
  • Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
  • Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
  • Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
  • Організація роботи з постачальниками та покупцями, ведення переговорів, відстеження поставок, логістика.
  • Ведення складського, управлінського обліку. Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі ПК.
  • Ведення та систематизація клієнтської бази у відповідних програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
  • Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів на складах чи магазинах.
  • Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на підприємстві.
  • Контроль поставок товарів від початку угоди до надходження на об'єкт, контроль своєчасності оплати товарів, контроль дотримання правил зберігання конкретного товару.
  • Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
  • Підтримка комунікації із Клієнтами.
  • м.т. +38 095 201 76 08 (Одеса)

Учился в 1 заведении

Університет

Спеціальності, пов'язані з документообігом. Моб. тел. 095 201 76 08

Одеса, 1997

Владеет языками

Английский

средний

Польский

средний

Дополнительная информация

Личные качества

  • Розбираюсь у законодавстві, в організації затребуваних суспільством напрямів бізнесу, у маркетингу та технологіях продажу, у правилах прийому, зберігання та відпустки товарів, у технології управління підприємством, у правилах документообігу.
  • Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми, робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів, вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб, документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
  • тел. +38 095 201 76 08 (Одеса)

Микола Іванович

Менеджер, помічник бухгалтера з первинної документаціі, оператор 1С, обліковець, приймач замовлень

Одесса

14 000 грн.

52 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 3 недели назад