Работал в 2 компаниях 17 лет
Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail
Менеджер
комерційні структури
Транспорт и Логистика
16 лет 11 месяцев
12.2007 - по настоящее время
Оператор 1С
-
Торговля розничная / Retail
10 лет 11 месяцев
12.2009 - 11.2020
Ключевая информация
Менеджер по роботі з Клієнтами, обліковець, приймач замовлень, диспетчер (ТТН), оператор 1С, помічник логіста. Одеса. Резюме.
- Прийом та оформлення замовлень (заявок) відповідно до встановленої системи документообігу, передача заявки (замовлення) відповідному виконавцю у мінімальні строки.
- Оформлення обліково-звітної документації, ведення управлінського обліку у програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
- Підготовка договорів та первинних документів.
- Оформлення товарно-транспортних накладних (ТТН), подорожніх листів згідно з заявками.
- Формування та оптимізація маршрутів. Контроль за транспортом на маршруті.
- Прийом та обробка заявок, формування замовлень, оформлення повернень.
- Контроль використання ПММ.
- Ведення бази клієнтів.
- Підготовка документів для відвантаження товару зі складу, прийому товарів складу (магазин).
- Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
- Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
- Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
- Організація роботи з постачальниками та покупцями, ведення переговорів, відстеження поставок, логістика.
- Ведення складського, управлінського обліку. Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі ПК.
- Ведення та систематизація клієнтської бази у відповідних програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
- Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів на складах чи магазинах.
- Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на підприємстві.
- Контроль поставок товарів від початку угоди до надходження на об'єкт, контроль своєчасності оплати товарів, контроль дотримання правил зберігання конкретного товару.
- Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
- Підтримка комунікації із Клієнтами.
- м.т. +38 095 201 76 08 (Одеса)
Учился в 1 заведении
Університет
Спеціальності, пов'язані з документообігом. Моб. тел. 095 201 76 08
Одеса, 1997
Владеет языками
Английский
средний
Польский
средний
Дополнительная информация
Личные качества
- Розбираюсь у законодавстві, в організації затребуваних суспільством напрямів бізнесу, у маркетингу та технологіях продажу, у правилах прийому, зберігання та відпустки товарів, у технології управління підприємством, у правилах документообігу.
- Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми, робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів, вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб, документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
- тел. +38 095 201 76 08 (Одеса)
Микола Іванович
Микола Іванович
Менеджер, помічник бухгалтера з первинної документаціі, оператор 1С, обліковець, приймач замовлень
Одесса
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 3 месяца назад