Работала в 4 компаниях   34 года 5 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство

Бухгалтер (ділянка ПДВ)

ТОВ "ЕКОМЕД"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

9 месяцев

02.2024 - по настоящее время

Головний бухгалтер (єдиний)

ТОВ "Новітні будівельні матеріали і технології

Строительство

18 лет 2 месяца

11.2005 - 01.2024

Бухгалтер по ЗП

НДІ Будівельних конструкцій, м. Київ

Строительство

11 лет 1 месяц

10.1994 - 11.2005

Економіст

НДІ Будівельних конструкцій,

Строительство

4 года 1 месяц

08.1990 - 09.1994

Ключевая информация

  • - володіння комп'ютером (Знання MS Office, 1С 8.3, Медок);
  • - володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
  • - уміння працювати в системі «Клієнт-Банк», інтернет-банкінг;
  • - досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів підприємств різних форм власності та систем оподаткування (державне підприємство, ТОВ на загальній системі оподаткування, ТОВ на спрощеній системі оподаткування);
  • - ведення кадрової документації і діловодство;
  • - досвід роботи з контролюючими органами;
  • - досвід роботи з ДПС в питанні розблокування ПН;
  • - досвід підготовки та підписання контрактів;
  • - знання чинного законодавства України в сфері бухгалтерського та податкового обліку;
  • - уміння працювати в команді;
  • - грамотна письмова і усна мова;
  • - знання мов: українська - рідна; російська - вільно володію; англійська - середній рівень.

Училась в 2 заведениях

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана

факультет «Планово-економічний», спеціальність «Економічне і соціальне планування»,

Київ, 1990

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана

кваліфікація «Медсестра цивільної оборони»

Київ, 1988

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Функціональні обов'язки:

  • Функціональні обов'язки економіст:
  • - укладання і ведення договорів з контрагентами в розрізі структурних підрозділів;
  • - облік собівартості за договорами;
  • - підготовка даних для складання фінансової звітності підприємства, аналіз фінансового плану виробництва і реалізації послуг на підприємстві.

  • Функціональні обов'язки бухгалтер по ЗП:
  • нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних;
  • ведення табелів робочого часу;
  • підготовка і здача звітності до ДПС.

Головний бухгалтер (єдиний) Функціональні обов'язки:

ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства:

  • ведення та формування первинної документації ТОВ (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт і наданих послуг, ТТН), контроль документації контрагентів;
  • участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов'язаних з ними документів;
  • робота з клієнт-банком, інтернет-банкінг, проведення банківських операцій;
  • облік ТМЦ (оприбуткування, переміщення, списання), ОЗ і МНМА підприємства (формування наказів, актів, введення в експлуатацію, ремонт, списання);
  • облік пального (заповнення шляхових листів, оприбуткування, списання);
  • облік дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами, ведення претензійної роботи з боржниками);
  • облік розрахунків по заробітній платі (нарахування з/п, відпусток, лікарняних), ведення табелів робочого часу, подача звітності ПДФО та ЄСВ, звітність в органи статистики;
  • облік витрат з підзвітними особами;
  • касові операції;
  • облік орендних операцій;
  • облік доходів і витрат підприємства;
  • проведення інвентаризації на підприємстві;
  • виписка ПН/РК, реєстрація в ЄРПН, електронний кабінет платника податків;
  • податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
  • ведення кадрової документації і діловодство;
  • підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи.

Бухгалтер (ділянка ПДВ). Функціональні обов'язки:

- підготовка даних для формування податкової звітності по ПДВ, в т.ч

коригування некоректно сформованих ПН, РК до ПН, реєстрація ПН і РК в ЄРПН; формування ПК.

- підготовка пакету документів для розблокування ПН.

Особисті якості

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Людмила Василівна

Бухгалтер, бухгалтер по первичке

Киев

Оболонский район, Подольский район

45 000 грн.

56 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 день назад