Работал в 4 компаниях   17 лет 1 месяц

Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Банки

Менеджер проєктів

ТОП АУТДОР УКРАЇНА; РА "9 планета"

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

7 лет 11 месяцев

12.2016 - по настоящее время

менеджер з адміністративної діяльності (менеджер проеєктів/менеджер з продажу)

Укр. цифрові медіа

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

8 лет

11.2016 - по настоящее время

Заступник начальника відділу логістики та обліку майна

ПАТ "ПУМБ"

Банки

5 лет 4 месяца

08.2011 - 12.2016

Заступник начальника адміністративно господарського відділу

ПАТ "Имексбанк"

Банки

3 года 9 месяцев

11.2007 - 08.2011

Ключевая информация

Досвід роботи та функції:
Менеджер проєктів/Менеджер з продажу/Адміністративний менеджер (забезпечення та адміністративно господарська частина, пряме підпорядкування директору)
грудень 2016 - по теперішній час,
у ТОВ «Українські Цифрові Медіа»

Реалізація світлодіодних (LED) екранів/лайтбоксів/кріплень/металевих конструкцій та ін.:

- Пошук клієнтів, формування КП, виїди, заміри, підбір варінтів.
- Підготовка договорів реалізації/оренди, специфікацій, рахунків, актів.
- Передача обладнання (первинні документи, креслення, схеми, накази та інші)
- Підготовка інструкцій та технічних паспортів, комунікації з відділами технічного нагляду; бухгалтерії, менеджерами, керівництвом зі сторони замовника.
- Погодження строків проведення робіт, допуски, доступи, виконання робіт та ін.
- Підготовка звітності по проєктам.
Супровід проектів по реалізації та оренді, роботи офісу і виробництва (забезпечення та адміністративно господарська частина):
- Первинні документи офісу і виробництва (Погодження та підписання Договорів/Доповнень/Заяв/Довіреностей/Рахунків/Актів та ін.)
- Ведення бюджетів по проектам, працівникам виробництва (робочі години)
Матеріально-технічне забезпечення:
- Формування або приймання та опрацювання заявок на закупівлю, запити до постачальників, складання плану закупівель на основі планів виробництва та залишків складу, контроль своєчасного постачання, аналіз ринку, пошук постачальників, моніторинг цінових пропозицій, підготовка супроводжувальних документів з постачальниками, координація і контроль процесу поставки товарів, повернення, обмін, складання претензій, контроль роботи транспортної логістики, зберігання, облік, переміщення і контроль залишків;
- Пошук (Україна/Китай), підбір, комплектування, оформлення документів, логістика (в тому числі міжнародна), оплати, прийом, постановка на облік, передача на виробництво.
- Розрахунки або координація робіт з оцінки витрат на придбання, віддалене збереження, логістика.
- Формування заявок підрядним організаціям на аварійні та планові роботи, технічне обслуговування, ремонти, переговори з підрядними організаціями та постачальниками ТМЦ/послуг, підготовка договорів, погодження комерційних пропозицій та кошторисної документації, підтвердження актів виконаних робіт та рахунків.
- Моніторинг цін, звітність про виконану роботу, листування, технічні описи, сертифікати, оцінка майна, документальна зміна функціонального призначення приміщень/будівель (реєстратор, БТІ, власники); технічні паспорти приміщень, координація роботи виробництва та офіса.
- Орендні, комунальні та інші платежі (оплати/заборгованості/показники лічильників/погодження доступу, контроль та аналіз використання енергоносіїв та ін.)
- Інвентаризації, зведення даних виробництва та бухгалтерії, урегулювання спірних питань, ведення запасів, звітність по обліку, планування обсягів закупки, контроль залишків.
- Координація працівників виробництва на всіх етапах виконання проектів (начальник виробництва, гол.інженер, логіст, менеджери, електрик, монтажники)
Менеджер проєктів/Менеджер з продажу
грудень 2016 - по терерішній час,
у ТОВ "ТОП АУТДОР УКРАЇНА" / ТОВ «РА ДЕВ'ЯТА ПЛАНЕТА»
Встановлення нових рекламних носіїв (нові локації):
- Пошук контактів власника будівлі, переговори/зустрічі, оформлення та погодження Договорів.
- Підбір варіантів рекламного носія (заміри на виїзді, варіанти встановлення та кріплень, схема живлення, СКС, оформлення ТЗ/планів реалізації).
- Супровід підготовки конструктивних рішень
- Підготовка та подання пакету документів до дозвільного центру, на отримання Дозвільних документів (супровід процесу отримання на всіх етапах).
- Супровід виконання робіт, закупівля товарів і послуг (екрани, метали, композитні матеріали, логістика, допоміжні системи, інші послуги, складський облік, тощо).
- Комунікації з власниками будівель/споруд та іх представниками, щодо монтажу, доставки, зберігання, доступів та ін.
Отримання, формування, погодження та замовлення інших дозвільних документів:
- Паспорти опорядження фасадів будівель (Переговори з власниками, збір та підготовка документів, робота з архітекторами та інженерами, робота з технічними паспортами; право власності.

- КМд (конструкція металева деталізована);
- конструктивні рішення;
- електричні схеми та виміри навантажень;- повний супровід до отримання документів у Департаменті архітектури м. Києва.
Отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами:
- Підготовка пакета документів на отримання пріоритетів/дозволів,- Переговори з власниками, збір та підготовка документів; право власності, КМд при необхідності; конструктивні рішення; електричні схеми та виміри навантажень, повний супровід до отримання документів).
Супровід проектів, роботи офісу, виробництва:
- Первинні документи офісу і виробництва (Погодження та підписання Договорів/Доповнень/Заяв/Довіреностей/Рахунків/Актів та ін.)- Орендні, комунальні та інші платежі (оплати/заборгованості/показники лічильників/погодження доступів та ін.)
- Інвентаризації, Звіряння даних по виробництву, підбір, моніторинг, звітність, листування, технічні описи, сертифікати, оцінка майна, зміна функціонального призначення приміщень/будівель; технічні паспорти приміщень, координація роботи виробництва та офісу
Реалізація рекламного часу на екранах:
Пошук клієнтів (в тому числі холодні дзвінки), формування КП, Договорів, дебіторська заборгованість, реалізація проектів з виготовлення рекламного контенту, погодження та ін.
Заступник начальника відділу логістики і обліку майна,
з 19.10.2016 по грудень 2016
-Головний спеціаліст відділу логістики і обліку майна,
з 19-06.2015 по 18.10.2016
-Провідний спеціаліст відділу логістики і обліку майна,
з 16.03.2015 по 17.06.2015
-Провідний спеціаліст сектора логістики і обліку майна,
з 17.10.2012 по 15.03.2015
-Провідний спеціаліст адміністративно господарського відділу,
з 15.08.2011 по 16.10.2012

у ПАТ "ПУМБ"
Функції:
-Оформлення документів при передачі основних засобів та матеріалів Головного офісу до філій тавідділень банку.
-Виконання функцій з логістики (фасування, пакування, маркування, переміщення, облік, приймання, видача та ін)
-Забезпечення обліку, контроль руху основних засобів, в тому числі в ремонт.
-Врегулювання недостач щодо забезпечення контролю матеріальних цінностей
-Участь в розробці документів (порядки, накази, документообіг) щодо обліку майна, контролю матеріальних цінностей, забезпечення зберігання.
-Учать у робочих групах з різними підрозділами щодо обліку майна -Контроль та ініціювання своечасного підписання договорів щодо забезпечення життєдіяльності банку відповідно до зони відповідальності.
-Участь у робочих групах щодо переходу на нові програмні продукти, тестування ПО.
-Погодження договорів та номенклатур в частині відповідності основних засобів та товарів (IT обладнання; господарчі рахунки;системи безпеки; нематеріальні активи, ТНА, та ін.)
-Контроль заявок на придбання матеріальних цінностей для підрозділів
-Контроль, видача, приймання, оформлення документів на матеріальні цінності.
-Складський облік (облік, переміщення, приймання, видача, зберігання, оформлення документів)
-Проведення інвентаризацій (ОС, ТНА, НМА, МНМА), перевірка фактичноїнаявності, підзвітних цінностей, присвоєння інв. та серійних номерів (при необхідності), переміщення та передача матеріальних цінностей, маркування, штрих кодування;
-Зведення інвентаризаційних відомостей, протоколів-Інвентаризації при злитті банків ДонГорБанк - ПУМБ; Ренесанс Капітал - ПУМБ (більше 25 тис. одиниць ОС для Головних офісів та філії);
-Контроль відповідності рахунків на оплату до договорів;
-Оцінка майна для легалізації в обліку та реалізація матеріальних цінностей з підготовкою договорів;
-Списання, Акти оцінки/природності, вибуття з обліку, утилізація.
1С 8.2 "Майно":
-Введення рахунків на оплату (введення контрагентів; номенклатури, серійних номерів та ін.)
-Заповнення карток на оплату
-Закриття актів приймання передачі, накладних
-Закриття довіреностей, первинних документів
-Надходження основних засобів (перевірка/введення номенклатури, інших даних для обліку)
-Маркування матеріальних цінностей перед відправленням-Модернізація основних засобів (введення номенклатури товарів /об'єктів, центрів витрат, інвентаризаційних номерів, злиття об'єктів, документальний супровід)
-Списання матеріальних цінностей (формування списків, перевірка облікових даних, акти перевірки, залишкова вартість, акти технічного стану, акти списання/знищення/передачі на утилізацію)
-Повний супровід майна в системі обліку
-Документообіг із зовнішніми організаціями
Заступник адміністративно господарського відділу,
з листопада 2007 по серпень 2011
у ПАТ «ІМЕКСБАНК»

-Пошук, придбання, доставка, товарів/матеріалів/послуг, розподіл та облік, постановка та списання
-Замовлення ПММ, порядок видачі, контроль дорожніх листів, ТТН.
-Супровід та контроль виконання робіт з ремонту автомобілів, техніки, меблів, рекламних засобів та ін.
-Забезпечення життедіяльності офісу та відділень, пошук організацій для покращення робочих потреб
-Ведення технічної документіцації
-Приймання товарів, облік, інвентаризації, списання
-Монтіринг приміщень оренди для нових відділень, ведення переговорів з орендодавцями/представниками орендодавців, заключення договорів
-Організація робіт з транспортування основних зособів та товарів, підбір та зомовлення меблів, організація робічих місць
-Закриття відділень, супровід виконання робіт для здачі приміщень-Погодження рахунків
-Ремонт меблів, рекламних конструкцій та ін. ін.

Учился в 2 заведениях

Нікопольський економічний університет

менеджмент

Киев, 2019

Київський технікум менеджменту транспортного будування

Організація дорожнього руху

Киев, 2006

Владеет языками

Русский

свободно

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Водительское удостоверение

кат "В"

Олександр

Менеджер проектов

Киев

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 4 часа назад