Работала в 6 компаниях   11 лет 4 месяца

Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, FMCG, Банки

Бухгалтер

ТОВ "МИЗА"

Промышленность и Производство

2 года 3 месяца

09.2022 - по настоящее время

• обробка первинної документації;

• взаєморозрахунки з дебіторами та кредитора

• обробка первинної документації;

• взаєморозрахунки з дебіторами та кредиторами;

• рух коштів за розрахунковим рахунком, клієнт-банк;

• нарахування заробітної плати, відпусток;

• підготовка інформації для складання податкової звітності;

• здача звітів у фонди;

• проведення інвентаризації.

Категорійний менеджер

ТОВ Спейс

Промышленность и Производство

4 года 4 месяца

10.2017 - 02.2022

• Розробка ідеї, економічне обґрунтування, конкурсна робота та запуск СТМ

• Управління асортиментом СТМ – введення, виведення позицій, побудова матриці, сезонні пропозиції, презентація асортименту

• Прогнозування продажів (регулярних та промо), підготовка та розміщення замовлень на продукцію, координація передзамовлень власного роздрібу та ключових клієнтів компанії;

• Моніторинг продажу та складських залишків, підготовка звітів з продажу та закупівель;

• ABC і XYZ аналіз;

• Управління станом складу, розрахунок знижок та уцінок щодо залишкового товару;

• Ціноутворення (узгодження собівартості, рентабельності та проведення цін);

• Конкурентний аналіз;

• Взаємодія з постачальниками, узгодження асортименту, розміщення замовлень, організація візитів, участь у переговорах щодо комерційних умов;

• Вирішення питань із постачальниками щодо відшкодування бракованих позицій товару;

• Пошук нових постачальників, узгодження умов роботи, укладання договорів співробітництва (стандартний договір постачання, договір комісії) з новими партнерами, узгодження з керівництвом компанії;

• Формування даних щодо нової продукції та регулярного асортименту в 1С (створення карток, оновлення описів, характеристик, етикеток тощо)

• Надсилання вільних залишків складу компанії клієнтам, формування замовлень, виставлення рахунків;

• Відстеження платежів;

• Контроль відвантаження товару клієнту, робота зі складом та транспортними компаніями, документації за накладними, рахунками-фактурою, довіреностями на транспортні компанії для забору вантажу.

Менеджер по закупівлям

NOVUS

Торговля розничная / Retail

2 года 3 месяца

06.2013 - 09.2015

• Управління категорією. Досвід роботи на багатьох категоріях ( кондитерка, non-food);

• Управління асортиментом – введення, виведення позицій, побудова матриці, сезонні пропозиції, презентація асортименту;

• Аналіз асортименту, контроль за основними показниками – рентабельність, маржа, втрати;

• Аналітика продажів, її динаміки, виявлення причин та рекомендації.

• Прогнозування продажів (регулярних та промо);

• Ціноутворення, аналіз ціноутворення;

• Робота з промо. Планування, запуск, контроль, аналіз підсумків промо;

• Робота з постачальниками:

Переговори

Робота з асортиментом

Комерційні умови

Інвестиції тощо;

• Аналітика ринку та конкурентного середовища;

• Порівняльний аналіз, виявлення причин розбіжності за показниками, висновки та пропозиції;

• Спеціальні проекти категорії;

• Розробка ексклюзивних продуктів та СТМ;

• ABC і XYZ аналіз.

Заступник головного бухгалтера

Драйд Фудз, ООО

FMCG

11 месяцев

07.2012 - 06.2013

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку.

Основні обов'язки:

• взаєморозрахунки з дебіторами та кредиторами;

•рух коштів за розрахунковим рахунком, клієнт-банк;

• нарахування заробітної плати, відпусток, лікарняні;

•ведення книг придбання та продажу;

•ведення прибуткових та видаткових накладних;

•звіти до фондів;

•облік основних засобів та товарно-матеріальних цінностей.

Бухгалтер

Алькас-Буд, ПП

Промышленность и Производство

1 год

06.2011 - 06.2012

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку. додатково облік у 9 ФОП єдиному податку. Основні обов'язки:

• обробка первинної документації;

• взаєморозрахунки з дебіторами та кредиторами;

• рух коштів за розрахунковим рахунком, клієнт-банк;

• нарахування заробітної плати, відпусток;

• ведення журналу довіреностей;

• підготовка інформації для складання податкової звітності;

• здача звітів у фонди.

Фахівець операційного відділу

ПриватБанк

Банки

3 месяца

03.2011 - 06.2011

Основні обов'язки:

•відкриття та обслуговування поточних рахунків фізичних осіб;

•облік, зберігання та видача банківських карток;

•розрахунково-касове обслуговування;

•оформлення та надання послуг з банківських карток;

•ведення та супровід зарплатних проектів;

•відкриття депозитних вкладів населенню, оформлення договорів щодо вкладів, ознайомлення про умови дії вкладу.

Ключевая информация

Аналітичне мислення
Організованість
Закупівлі товарів

Училась в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Фінанси підприємства

Київ, 2011

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Тетяна Сергіївна

Менеджер із закупівлі

Киев

40 000 грн.

35 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 15 часов назад