Работала в 3 компаниях 2 года 7 месяцев
Красота / Фитнес / Спорт, Образование, HR
Помічник керівника віддалено
Beauty Secret
Красота / Фитнес / Спорт
1 год 11 месяцев
01.2023 - 12.2024
Обов'язки:
- Виконання поточних задач (заповнення звітів про роботу салону за минулий день)
- Формування бази клієнтів для продзвону менеджерів
- Контроль роботи салонів (оплата комунальних, замовлення розхідників, контроль роботи адміністраторів, контроль заповнення звітів іншими працівниками салону)
- Контроль витрат салонів
- Проведення ревізії (дистанційно), виявлення недостач
- Навчання нового персоналу
- Розрахунок та нарахування зарплати всім відділам
- Формування фінансового звіту в кінці місяця
- Аналітика роботи салону та варіанти оптимізації витрат
- Формування графіку роботи спеціалістів на наступний день
- Також був досвід в наймі персоналу
- Допомога у відкритті нових локацій ( пошук приміщення, домовленість з робочими під час ремонту приміщення, пошук меблів та інших предметів для роботи салону та їх замовлення)
- Паралельне виконання інших задач від кервіника (наприклад - знайти програми для автоматизації, створення таблиць для аналітики, налаштування програм, дізнатись якусь інформацію, знайти потрібні товари і т.д)
Маю досвід роботи з такими програмами:
- всі програми Google (документи, таблиці, пошта, календар та інші)
- Microsoft office
- Altegio (календар відвідувань, аналітика, база клієнтів)
- Binotel
- Checkbox
Добре орієнтуюсь в нових програмах, швидко навчаюсь
В даній компанії досить швидко піднімалась по кар'єрній сходинці від помічника керівника в відділі найма, далі помічника керівника в відділ статистики та аналітики, останній рік працювала старшим у відділі помічників
- Виконання поточних задач (заповнення звітів про роботу салону за минулий день)
- Формування бази клієнтів для продзвону менеджерів
- Контроль роботи салонів (оплата комунальних, замовлення розхідників, контроль роботи адміністраторів, контроль заповнення звітів іншими працівниками салону)
- Контроль витрат салонів
- Проведення ревізії (дистанційно), виявлення недостач
- Навчання нового персоналу
- Розрахунок та нарахування зарплати всім відділам
- Формування фінансового звіту в кінці місяця
- Аналітика роботи салону та варіанти оптимізації витрат
- Формування графіку роботи спеціалістів на наступний день
- Також був досвід в наймі персоналу
- Допомога у відкритті нових локацій ( пошук приміщення, домовленість з робочими під час ремонту приміщення, пошук меблів та інших предметів для роботи салону та їх замовлення)
- Паралельне виконання інших задач від кервіника (наприклад - знайти програми для автоматизації, створення таблиць для аналітики, налаштування програм, дізнатись якусь інформацію, знайти потрібні товари і т.д)
Маю досвід роботи з такими програмами:
- всі програми Google (документи, таблиці, пошта, календар та інші)
- Microsoft office
- Altegio (календар відвідувань, аналітика, база клієнтів)
- Binotel
- Checkbox
Добре орієнтуюсь в нових програмах, швидко навчаюсь
В даній компанії досить швидко піднімалась по кар'єрній сходинці від помічника керівника в відділі найма, далі помічника керівника в відділ статистики та аналітики, останній рік працювала старшим у відділі помічників
- Організація та проведення зустрічей та нарад
- Ведення ділової кореспонденції
- Підготовка документації та звітності
- Взаємодія з клієнтами та партнерами
- Контроль за виконанням планів та завдань
- Підготовка матеріалів для презентацій
- Ведення облікової документації
- Участь у навчальних заходах та підвищенні кваліфікації
- Допомога керівнику у виконанні завдань
Керівник відділу персоналу
Успіх
Образование
4 месяца
08.2022 - 12.2022
-Введення співбесід
- оголошення у Facebook
- робота з клієнтами
- робота з персоналом
- створення навчання для персоналу
- робота у Microsoft office
- оголошення у Facebook
- робота з клієнтами
- робота з персоналом
- створення навчання для персоналу
- робота у Microsoft office
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Асистент керівника
Like Suro
HR
2 месяца
06.2022 - 08.2022
- Планування часу директора
- Проведення співбесід
- Ведення групи менеджерів та рекрутерів в компанії
- Робота в Google Sheets
- Спілкування з замовниками
- Ведення сторінки компанії у різних соц.мережах.
- Підбір персоналу
- Кадри
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Microsoft Access
Ключевая информация
Маю досить багато знань та навиків для роботи офіс-менеджером, помічником керівника, керуючим відділу. Також є бажання навчатись новим програмам та вдосконалення навиків.
В пошуку стабільної роботи на довготривалий термін. Знаю що таке дедлайни і тайм-менеджмент)
Хочу працювати в дружній компанії, де є можливість кар'єрного зростання
Бажаний графік роботи:
- Не повна зайнятість до 6 робочих годин на день
- Повна зайнятість з 9:00 до 18:00
В пошуку стабільної роботи на довготривалий термін. Знаю що таке дедлайни і тайм-менеджмент)
Хочу працювати в дружній компанії, де є можливість кар'єрного зростання
Бажаний графік роботи:
- Не повна зайнятість до 6 робочих годин на день
- Повна зайнятість з 9:00 до 18:00
Училась в 1 заведении
Чорноморський національний університет імені Петра Могиди
Психологія
Миколаїв, 2021
Владеет языками
Английский
средний
Польский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Анастасия
Анастасия
Помічник керівника
Николаев
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 день назад