Работала в 6 компаниях   7 лет 6 месяцев

Интернет, Строительство, Красота / Фитнес / Спорт, Другое

Sales Associate

Somplo

Интернет

1 год 7 месяцев

02.2023 - 09.2024

Основні обов’язки:
• Генерація лідів та ініціювання комунікації з потенційними клієнтами.
• Створення email-кампаній та розробка стратегій для вибраного ринку.
• Підтримка існуючих клієнтів, upselling та розширення співпраці.• Презентація нових продуктів компанії та участь у розробці стратегій збільшення доходів.
• Проведення онлайн-зустрічей та демонстрацій демо платформи для активних та потенційних клієнтів.
• Підтримка клієнтів на платформі, відповіді на запитання та допомога у створенні креативів.
• Участь у звірці даних та наданні інформації бухгалтеру для підготовки інвойсів.
• Офлайн участь у галузевих заходах (IAB Connect та UCS Days у Києві) для розширення мережі професійних контактів та налагодження більш тісної співпраці з дійсними партнерами.
• Робота переважно з європейським ринком, а також із клієнтами з України, Ізраїлю, Індії, Бразилії, США та Японії. Успішна співпраця з командами Ralph Lauren та Fiverr за креативними проектами.• Наставництво двох нових співробітників, допомога досягнути їм особисті кар’єрні цілі на отримати необхідні знання.
Досягнення:
• Збільшення доходу від існуючих клієнтів на 15% за рік.
• Генерація понад 20 високоякісних лідів щоквартально.
• Підвищення утримання клієнтів завдяки ефективній комунікації, що призвело до довгострокового ефективного партнерства з багатьма клієнтами.
• Оптимізація процесу продажів за допомогою Apollo та HubSpot CRM, що збільшило конверсію лідів на 25%.
• Організація та участь у понад 50 зустрічах і демонстраціях платформи, що призвело до зростання кількості підписаних контрактів.

Керівник відділу продажу та клієнтського сервісу будівельної компанії

будівельна компанія “Затишний Дім” м. Одеса

Строительство

1 год 5 месяцев

02.2021 - 07.2022

  • особисті продажі (робота зі своїми клієнтами, дзвінки, листи, звіти)
  • планування та організація діяльності співробітників відділу продажів: розробка та впровадження в роботу менеджерів використання скриптів по SPIN техніці, прослуховування, розбір та аналіз дзвінків разом з менеджерами, відповіді на запитання співробітників протягом дня, розробка та впровадження системи матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників
  • -найм та навчання нових співробітників відділу продажів, розробка та застосування на практиці курсу адаптації нового співробітника
  • комунікація між відділами компанії та активна участь у ключових питаннях по роботі з клієнтами від імені відділу продажів
  • аналіз ринку та виконання плану з реалізації послуг компанії
  • складання актуальних договорів на надання всіх видів послуг компанії клієнтам та подання їх на затвердження директору
  • проведення зустрічей, спілкування та укладання угод в офісі з ключовими клієнтами за участю співробітників інших відділів компанії, врегулювання нестабільних ситуацій.
  • розробка та використання відділу клієнтського сервісу в компанії
  • складання плану продажів ВП та прийняття ефективних рішень у досягненні поставлених цілей відділом
  • складання посадових інструкцій співробітникам відділу продажу
  • участь у створенні регламенту роботи відділу продажу та суміжних відділів
  • -часткове виконання обов'язків HR-менеджера (виставлення необхідних вакансій на таких майданчиках з пошуку претендентів як work.ua, rabota.ua, freelancehunt.com, ua.jooble.org, www.olx.ua) та проведення співбесід
  • - автоматизація процесів ВП за допомогою впровадження нових інструментів контролю роботи відділу (налаштування аналітики всередині AMOCRM-системи під цілі компанії та окремо відділу продажів + використання сервісу Profity + щоденні звіти менеджерів про виконану роботу)
  • впровадження та адаптація онлайн-сервісу Trello для управління робочими проектами відділу архітектури та дизайну компанії
  • надання щомісячної/піврічної звітності роботи відділу продажу та архітектури вищій керівній ланці або суміжним відділам на запит.

Менеджер з продажу

будівельна компанія “Затишний Дім” м. Одеса.

Строительство

1 год 4 месяца

10.2019 - 02.2021

Активний продаж послуг компанії (ремонт квартир, будинків, комерційної нерухомості, розробка проектів дизайну інтер'єру всіх видів нерухомості, розробка проектів приватних кам'яних котеджних будинків). Прийом вхідних дзвінків ( теплі продажі) та здійснення вихідних дзвінків ( теплі та холодні продажі) діючим та потенційним клієнтам компанії (з метою продажу послуг та розширення клієнтської бази, уточнення актуальності послуг компанії тому чи іншому клієнту, пропозиції презентації послуг компанії, переглядів поточних об'єктів, надання консультації з питань клієнта, включаючи акційні пропозиції та ін., отримання від клієнта зворотного зв'язку щодо якості наданих ремонтно-будівельних послуг співробітниками компанії або якості наданих послуг з розробки проектної документації, а також щодо якості взаємодії співробітників компанії з клієнтом). Консультація клієнтів щодо послуг компанії та особливостей виробничих процесів наживо в офісі. Ведення кореспонденції, надання консультацій та здійснення продажів за допомогою e-mail листування та розсилок з використанням месенджерів та соц.мереж (Viber, Messenger, Telegram, Whatsapp, Facebook, Instagram, Tik-Tok, YouTube) поточним та потенційним клієнтам. Допомога у складанні та проведенні підписання договорів про надання послуг клієнтам. Активна участь у підготовці та впровадженні рекламних, акційних пропозицій компанії, розробці воронок продажів для кожної послуги компанії окремо (ремонт, будівництво, проектування будинків, розробка проектів дизайн-інтер'єру). Спільна діяльність з представниками провідного digital-агенства для коригування, запуску та аналізу контекстної, таргетованої реклами. Розробка КП для клієнтів та партнерів по кожному з видів послуг компанії. Впровадження, активне використання таких інструментів продаж як СRM-системи ( AMOcrm ), а також IP-телефонії Phonet. Своєчасна організація заходів та дій, необхідних для безперервної роботи компанії (організація зборів, проведення зустрічей з партнерами, ведення обліку та графіка зустрічей директора та співробітників компанії (дизайнерів, архітекторів, проектних менеджерів) з клієнтами та партнерами. Ведення звітності за всіма поточними проектами компанії та їх виконанням. Адміністрація роботи офісу та взаємодія зі співробітниками інших відділів (відділ архітектури та дизайну, бухгалтерія, виробництва), врегулювання конфліктних ситуацій. Складання документації та виконання дрібних доручень на запит директора.

Адміністратор салону краси

салон краси “Акварель“, м. Одеса.

Красота / Фитнес / Спорт

1 год 2 месяца

11.2017 - 01.2019

Зустріч та супровід гостей, клієнтів, прийом вхідних дзвінків, ведення листування від імені салону з клієнтами в соцмережах, на пошті, продаж супутніх товарів (косметика для волосся та тіла). Ведення запису клієнтів до майстрів, ведення звітної документації, робота в програмі B52, перевірка наявності необхідних матеріалів для безперервної роботи майстрів і салону, а також замовлення необхідної продукції та розхідників, виконання доручень керуючого, вирішення будь-яких питань і ситуацій протягом робочого часу.

Адміністратор фітнес клубу

фітнес-клуб "Sky Fit Club", м. Одеса.

Красота / Фитнес / Спорт

1 год 5 месяцев

06.2016 - 11.2017

Зустріч та обслуговування клієнтів, презентація та знайомство з клубом, умовами. Продаж послуг клубу, продаж позицій фітнес-бару. Прийом вхідних дзвінків та здійснення вихідних дзвінків чинним та потенційним клієнтам клубу (з метою узгодити або змінити час тренувань, запропонувати фітнес послуги клубу, надати консультацію з питань акцій та ін., отримати від клієнта зворотний зв'язок щодо якості наданих фітнес-послуг). Регулярна ревізія асортименту супутніх товарів клубу та складання замовлень. Контроль порядку у фітнес-клубі, а також справності всіх тренажерів та спортивного інвентарю. Своєчасна організація ремонтних робіт спортивного обладнання для безперервної роботи клубу. Ведення звітності доходів та витрат клубу. Складання документації за запитом керуючого.

Cекретар, помічник директора

крюінгова агенція “Odessa Maritime Group”, м. Одеса.

Другое

3 месяца

12.2015 - 03.2016

Консультування клієнтів щодо необхідних їм послуг компанії, допомога клієнтам у зборі та оформленні документів. Розміщення реклами компанії в мережі інтернет. Консультування клієнтів у форматі вихідних та вхідних телефонних дзвінків, e-mail, листування. Збір відповідних резюме та їх подальша передача директору на розгляд для тієї чи іншої вакансії/посади. Виконання доручень директора, підтримка офісу в чистоті та порядку.

Ключевая информация

Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint, AMOcrm, B52, Phonet, Profity.io, Trello, LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Lusha, Instantly, Monday CRM, HubSpot CRM, Intercom, Slack, Figma, ChatGPT

Училась в 2 заведениях

Горлівський інститут іноземних мов державного вищого навчального закладу "Донбаський державний педагогічний університет"

факультет англійської мови, педагог англійської мови, німецької мови та зарубіжної літератури.

Горлівка, 2015

Донецький інститут туристичного бізнесу

факультет менеджменту (менеджмент організацій туристичного бізнесу), менеджер-адміністратор.

Донецьк, 2014

Владеет языками

Английский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

ENGin, a nonprofit organization, 1-year-certificate

remotely, 2024

Excellent written and verbal communication skills
International Relations
International Negotiations

Курс освітньої платформи LABA: курс : "Power BI" (Віктор Рижов)

Одеса, 2022

Отримання сертифіката. 

  1. 23.11.21 - 10.01.22. Набрано балів: 109 / 200

Курс освітньої платформи LABA: курс "Директор з продажу" (Ілля Рейніш)

Одеса, 2021

Отримання диплома. 

  1. 19.08.21 - 30.09.21 . Набрано балів: 189 / 200

Дополнительная информация

Додаткова інформація

З легкістю організовую процес виконання поставлених завдань. Уважна до деталей, цілеспрямована, відповідальна та зацікавлена. Здатна до навчання, а також навчати інших. Володію відмінними навичками письмового та усного спілкування, умінням вибудовувати міжособистісні стосунки як усередині колективу, так і з клієнтом. Здатна працювати в багатозадачному режимі, люблю проявляти себе в команді та отримую задоволення від результату. Маю оригінальне мислення та активну життєву позицію. Вміння слухати і чути людину дозволило мені опанувати чудовий досвід в активних продажах. Здатна приймати ефективні рішення у сфері управління персоналом, ґрунтуючись на особистих показниках.

Інше

Дітей немає. Маю закордонний паспорт. Зацікавлена розвиватись у різних напрямках, відкрита до цікавих пропозицій щодо співробітництва.

Ціль

Отримання посади менеджера з продажу у міжнародній компанії, яка дозволить мені застосувати свої знання та досягнути нові кар’єрні цілі.

CV

PERSONAL DETAILS

Tetiana Kharchenko

Date of Birth: 27.05.1993

City: Odesa, Ukraine

Phone number: +38 (066) 988-08-48

E-mail: tase4ka27@gmail.com
Instagram: https://www.instagram.com/Tase4ka7
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/tetiana-kharchenko9880848/

OBJECTIVE

Looking for a position of a sales manager in the international company that will allow me to apply my knowledge and achieve new career goals.

WORK EXPERIENCE
Sales Associate at Somplo company
Feb 2023 – September 2024 Ukraine, Odesa.
With 5 years of experience in the sales industry, including the last almost 2 years as a Sales Associate at Somplo LTD, I have improved my expertise in driving revenue and expanding business opportunities in the international market. Somplo is a Creative Management Platform that helps major media agencies, publishers, advertisers, and tech companies improve the performance of display campaigns, ad quality, and overall media effectiveness.During my time here, I've refined my negotiation skills and learned how to write clear, effective emails using the KISS (Keep It Simple, Stupid) principle. I have also mastered using various tools like LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Lusha, Instantly, Monday CRM, HubSpot CRM, Slack, Figma, ChatGPT and Intercom to drive sales and achieve company goals.
Duties:

  • Lead generation and initiating communication with prospective clients.
  • Creating email sequences for outreach campaigns and developing a strategy for working in the selected market.
  • Supporting existing clients with their ongoing requests and expanding our collaboration through upselling and scaling activities.
  • Presenting new company offerings and participating in strategy development to increase company revenue.
  • Arranging and conducting online intro meetings with clients to demonstrate platform advantages and guide them toward agreements.
  • Assisting clients directly on the platform by answering questions and helping to create creatives.
  • Participated in data reconciliation and providing information to the accountant for invoice preparation, ensuring accuracy and timely payments.
  • Offline participation in industry events on behalf of Somplo company, particularly in the digital conference IAB Connect and UCS Days in Kyiv, to expand my network of colleagues and build new professional connections
  • Working mostly with Europe market. successfully communicated and had clients across Ukraine, Israel, India, Brazil, the USA and Japan, including notable collaborations with Ralph Lauren and Fiverr's creative teams. Additionally, I have mentored two new Lead Generators, sharing my knowledge and experience to help them succeed.
    Achievements:
  • Selling services to existing clients, boosting revenue by 15% within the year of work- Generated over 20 high-quality leads each quarter, helping grow the client base.
  • Improved client retention through strong communication and support, leading to long-term partnerships with most clients.
  • Streamlined the sales process with tools like Apollo and HubSpot CRM, increasing lead conversion by 25%.
  • Mentoring newcomers, which boosted the team productivity in the high season.
  • Contributed to sales strategies that enhanced the percentage of closed deals. - Arranging and participating in more than 50 intro meetings and platform demos, resulting in 18% increase in new client sign-ups.

Sales Manager, Head of Sales Department at the construction company "Uyutniy Dom"

October 2019 - February 2022 Ukraine, Odesa.

Duties:

  • market evaluation and implementation of the sales plan for the company's services
  • implementation of the personal sales
  • holding meetings and conducting transactions at the office with clients and employees from other departments of the company
  • drafting and signing contracts with clients
  • training and hiring of the new members of the department
  • submitting reports of all current projects
  • participating in regular meetings with other department heads of company to ensure the success of each ongoing task for the given period of time.

Achievements:

  • Increasing sales by 40% in 6 months by virtue of introduction sales funnels according to company's services and active use of such sales tools as CRM-system, IP-telephony Phonet, sales scripts and strategy of working with customer objections
  • developing the regulations for the work of the sales department and its interaction with other departments of the company, which significantly reduced the time spent on finding out information for one or another employee for the successful completion of tasks
  • implement a new 7-day employee adaptation system, which reduced the duration of the internship period for an employee
  • Increasing the level of customer loyalty through the development and implementation of a customer service department in the company.
  • Creating a system of automated periodic reports with the necessary KPIs within the CRM company used for monitoring and increasing the efficiency of managers' work

Manager-administrator at the beauty studio "Akvarel"

November 2017 - November 2018, Ukraine, Odesa.

Duties:

  • preparation of the salon for the reception of clients, meeting and accompaniment them to the beauty master
  • providing clients with advice on the services provided by the salon in social networks, by e-mail or phone, in person.
  • maintaining documentation and the program "B52" for checking customer visits to the masters
  • Managing orders for missing products and consumables
  • implementation of the sale of related products (cosmetics for hair and body).
  • management of cash transactions
  • fulfillment of manager's instructions

Achievements:

  • expansion of the client base by 10% in 3 months
  • increasing in sales of cosmetics up to 10% of the initial profit per month
  • - reducing of cosmetic thefts by means of proper accounting of materials in the balance

Administrator at the fitness club "Sky Fit Club"

June 2016 - October 2017, Ukraine, Odesa.

Duties:

  • implementation of the sales of club services, subscriptions and fitness bar positions.
  • receiving incoming calls and making outgoing calls to current and potential clients of the club in order to consult them about the services, special promotions
  • interaction with staff, conflict resolution.

Achievements:

  • increasing sales of subscriptions compared to previous periods by 20% by means of outcoming calls ( "cold calling")

Secretary, assistant director at the crewing agency "Odessa Maritime Group",

December 2015 - March 2016, Ukraine, Odesa.

EDUCATION

September 2010 - July 2015

Horlivka Institute for Foreign Languages of State Higher Educational Establishment «Donbas State Pedagogical University»

- Specialist's degree in "Language and literature" (teacher of the English Language, the German Language and World Literature).

September 2011 - July 2014

Private Higher Educational Institution «Donetsk Institute of Tourist Business»

-Bachelor's degree in "Management" (manager, manager-administrator).

PERSONAL QUALITIES

  • energetic and determined ( enhanced sales volume within first six months, compared to the previous year, through consistent upselling and new lead generation efforts.)
  • diligent and meticulous (when switching to a new tools, saving and transferring the entire database without any issues.)
  • self-motivated and initiative (developing and implementing the customer feedback service system into the work of account managers, which increased customer loyalty and gave us knowledge of what can be improved in the work of the company and the platform itself)
  • ambitious (have been doing my best to obtain the position of sales associate in eight months)
  • willing to learn and hard-working (while working as a sales associate, I took the time to learn new skills and fill gaps in my knowledge, which helped me earn a salary promotion and become more effective in my role.)

SKILLS

Strong communication skills, negotiation expertise, adaptability, attention to detail, leadership and mentoring, strategic thinking

Language skills

Ukrainian - native

Russian - proficiency

English -upper-intermediate

Computer literacy: Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint, AMOcrm, B52, Phonet, Profity.io, Trello, LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Lusha, Instantly, Monday CRM, HubSpot CRM, Intercom, Slack, Figma, ChatGPT

Certificates, diplomas and workshops:

-diploma of the educational platform LABA

: course "Sales Director" (Illia Reinish)

11 classes from the 19th August to the 30th September 2021. Points: 189 / 200-

-LABA educational platform certificate:

"Power BI" (Viktor Ryzhov)

10 classes from the 23 th November to 10th January 2022. Points: 109 / 200

ADITTIONAL INFORMATION

Not married, have no children, have the passport for travelling abroad. Open to interesting offers to work on different projects.
References:
1) Rozhenko D. V.Director, construction company “Uyutniy Dom”
+380968127685
denisrozenko@ukr.net
2) Michel Bosquee, Country Manager at Somplo (Spain)
https://www.linkedin.com/in/michel-bosqu%C3%A9e-547156128/
+34 655 09 20 21
michel.b@somplo.com

Тетяна Анатоліївна

Sales Manager/Executive, Account Manager/Business Development Manager в IT

Одесса

1 350 $

31 год

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 5 дней назад