Работала в 7 компаниях 7 лет 9 месяцев
IT, Интернет, Строительство, Красота / Фитнес / Спорт, Другое
Business Development Manager
DecenterAds by Bidscube
IT
2 месяца
10.2024 - 12.2024
In my two months at DecenterAds, I quickly learned to operate the Beeswax DSP from Freewheel, gaining strong expertise. As the only commercial team member on the project, I managed relationships with current clients and brought new ones. During this time, I improved my skills in sales, conducting demo presentations, managing client relations, and platform management.
Duties:
- Managing existing partners, solving business and technical issues ( in collaboration with a technical team).
- Conducting calls and presentations with existing and prospective clients.
- Designing email sequences for outreach campaigns and formulating a strategy for targeting the chosen market.
- Analyzing client’s account data to optimize the activity to hit the media plan.
- Monitoring overall media buying process.
Achievements: - Mastered Beeswax DSP from Freewheel in 2 weeks, improving project management efficiency.
- Built and nurtured relationships with key clients, achieving 2 new contracts within the first 2 months, increasing the client base by 15%.
- Played a key role in developing a new Media Kit, working closely with design and marketing teams to enhance client presentations.
- Continuously honed skills in sales, client relations, and platform management to support business growth.
Sales Associate
Somplo
Интернет
1 год 7 месяцев
02.2023 - 09.2024
With 5 years of experience in the sales industry, including the last almost 2 years as a Sales Associate at Somplo LTD, I have improved my expertise in driving revenue and expanding business opportunities in the international market. Somplo is a Creative Management Platform that helps major media agencies, publishers, advertisers, and tech companies improve the performance of display campaigns, ad quality, and overall media effectiveness.During my time here, I've refined my negotiation skills and learned how to write clear, effective emails using the KISS (Keep It Simple, Stupid) principle. I have also mastered using various tools like LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Lusha, Instantly, Monday CRM, HubSpot CRM, Slack, Figma, ChatGPT and Intercom to drive sales and achieve company goals.
Duties:
- Lead generation and initiating communication with prospective clients.
- Creating email sequences for outreach campaigns and developing a strategy for working in the selected market.
- Supporting existing clients with their ongoing requests and expanding our collaboration through upselling and scaling activities.
- Presenting new company offerings and participating in strategy development to increase company revenue.
- Arranging and conducting online intro meetings with clients to demonstrate platform advantages and guide them toward agreements.
- Assisting clients directly on the platform by answering questions and helping to create creatives.
- Participated in data reconciliation and providing information to the accountant for invoice preparation, ensuring accuracy and timely payments.
- Offline participation in industry events on behalf of Somplo company, particularly in the digital conference IAB Connect and UCS Days in Kyiv, to expand my network of colleagues and build new professional connections
- Working mostly with the Europe market. Successfully communicated and had clients across Ukraine, Israel, India, Brazil, the USA and Japan, including notable collaborations with Ralph Lauren and Fiverr's creative teams. Additionally, I have mentored two new Lead Generators, sharing my knowledge and experience to help them succeed.
Achievements: - Selling services to existing clients, boosting revenue by 15% within the year of work.
- Generated over 20 high-quality leads each quarter, helping grow the client base.
- Improved client retention through strong communication and support, leading to long-term partnerships with most clients.
- Streamlined the sales process with tools like Apollo and HubSpot CRM, increasing lead conversion by 25%.
- Mentoring newcomers, which boosted the team productivity in the high season.
- Contributed to sales strategies that enhanced the percentage of closed deals.
- Arranging and participating in more than 50 intro meetings and platform demos, resulting in 18% increase in new client sign-ups.
Керівник відділу продажу та клієнтського сервісу будівельної компанії
будівельна компанія “Затишний Дім” м. Одеса
Строительство
1 год 5 месяцев
02.2021 - 07.2022
- особисті продажі (робота зі своїми клієнтами, дзвінки, листи, звіти)
- планування та організація діяльності співробітників відділу продажів: розробка та впровадження в роботу менеджерів використання скриптів по SPIN техніці, прослуховування, розбір та аналіз дзвінків разом з менеджерами, відповіді на запитання співробітників протягом дня, розробка та впровадження системи матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників
- -найм та навчання нових співробітників відділу продажів, розробка та застосування на практиці курсу адаптації нового співробітника
- комунікація між відділами компанії та активна участь у ключових питаннях по роботі з клієнтами від імені відділу продажів
- аналіз ринку та виконання плану з реалізації послуг компанії
- складання актуальних договорів на надання всіх видів послуг компанії клієнтам та подання їх на затвердження директору
- проведення зустрічей, спілкування та укладання угод в офісі з ключовими клієнтами за участю співробітників інших відділів компанії, врегулювання нестабільних ситуацій.
- розробка та використання відділу клієнтського сервісу в компанії
- складання плану продажів ВП та прийняття ефективних рішень у досягненні поставлених цілей відділом
- складання посадових інструкцій співробітникам відділу продажу
- участь у створенні регламенту роботи відділу продажу та суміжних відділів
- -часткове виконання обов'язків HR-менеджера (виставлення необхідних вакансій на таких майданчиках з пошуку претендентів як work.ua, rabota.ua, freelancehunt.com, ua.jooble.org, www.olx.ua) та проведення співбесід
- - автоматизація процесів ВП за допомогою впровадження нових інструментів контролю роботи відділу (налаштування аналітики всередині AMOCRM-системи під цілі компанії та окремо відділу продажів + використання сервісу Profity + щоденні звіти менеджерів про виконану роботу)
- впровадження та адаптація онлайн-сервісу Trello для управління робочими проектами відділу архітектури та дизайну компанії
- надання щомісячної/піврічної звітності роботи відділу продажу та архітектури вищій керівній ланці або суміжним відділам на запит.
Менеджер з продажу
будівельна компанія “Затишний Дім” м. Одеса.
Строительство
1 год 4 месяца
10.2019 - 02.2021
Активний продаж послуг компанії (ремонт квартир, будинків, комерційної нерухомості, розробка проектів дизайну інтер'єру всіх видів нерухомості, розробка проектів приватних кам'яних котеджних будинків). Прийом вхідних дзвінків ( теплі продажі) та здійснення вихідних дзвінків ( теплі та холодні продажі) діючим та потенційним клієнтам компанії (з метою продажу послуг та розширення клієнтської бази, уточнення актуальності послуг компанії тому чи іншому клієнту, пропозиції презентації послуг компанії, переглядів поточних об'єктів, надання консультації з питань клієнта, включаючи акційні пропозиції та ін., отримання від клієнта зворотного зв'язку щодо якості наданих ремонтно-будівельних послуг співробітниками компанії або якості наданих послуг з розробки проектної документації, а також щодо якості взаємодії співробітників компанії з клієнтом). Консультація клієнтів щодо послуг компанії та особливостей виробничих процесів наживо в офісі. Ведення кореспонденції, надання консультацій та здійснення продажів за допомогою e-mail листування та розсилок з використанням месенджерів та соц.мереж (Viber, Messenger, Telegram, Whatsapp, Facebook, Instagram, Tik-Tok, YouTube) поточним та потенційним клієнтам. Допомога у складанні та проведенні підписання договорів про надання послуг клієнтам. Активна участь у підготовці та впровадженні рекламних, акційних пропозицій компанії, розробці воронок продажів для кожної послуги компанії окремо (ремонт, будівництво, проектування будинків, розробка проектів дизайн-інтер'єру). Спільна діяльність з представниками провідного digital-агенства для коригування, запуску та аналізу контекстної, таргетованої реклами. Розробка КП для клієнтів та партнерів по кожному з видів послуг компанії. Впровадження, активне використання таких інструментів продаж як СRM-системи ( AMOcrm ), а також IP-телефонії Phonet. Своєчасна організація заходів та дій, необхідних для безперервної роботи компанії (організація зборів, проведення зустрічей з партнерами, ведення обліку та графіка зустрічей директора та співробітників компанії (дизайнерів, архітекторів, проектних менеджерів) з клієнтами та партнерами. Ведення звітності за всіма поточними проектами компанії та їх виконанням. Адміністрація роботи офісу та взаємодія зі співробітниками інших відділів (відділ архітектури та дизайну, бухгалтерія, виробництва), врегулювання конфліктних ситуацій. Складання документації та виконання дрібних доручень на запит директора.
Адміністратор салону краси
салон краси “Акварель“, м. Одеса.
Красота / Фитнес / Спорт
1 год 2 месяца
11.2017 - 01.2019
Зустріч та супровід гостей, клієнтів, прийом вхідних дзвінків, ведення листування від імені салону з клієнтами в соцмережах, на пошті, продаж супутніх товарів (косметика для волосся та тіла). Ведення запису клієнтів до майстрів, ведення звітної документації, робота в програмі B52, перевірка наявності необхідних матеріалів для безперервної роботи майстрів і салону, а також замовлення необхідної продукції та розхідників, виконання доручень керуючого, вирішення будь-яких питань і ситуацій протягом робочого часу.
Адміністратор фітнес клубу
фітнес-клуб "Sky Fit Club", м. Одеса.
Красота / Фитнес / Спорт
1 год 5 месяцев
06.2016 - 11.2017
Зустріч та обслуговування клієнтів, презентація та знайомство з клубом, умовами. Продаж послуг клубу, продаж позицій фітнес-бару. Прийом вхідних дзвінків та здійснення вихідних дзвінків чинним та потенційним клієнтам клубу (з метою узгодити або змінити час тренувань, запропонувати фітнес послуги клубу, надати консультацію з питань акцій та ін., отримати від клієнта зворотний зв'язок щодо якості наданих фітнес-послуг). Регулярна ревізія асортименту супутніх товарів клубу та складання замовлень. Контроль порядку у фітнес-клубі, а також справності всіх тренажерів та спортивного інвентарю. Своєчасна організація ремонтних робіт спортивного обладнання для безперервної роботи клубу. Ведення звітності доходів та витрат клубу. Складання документації за запитом керуючого.
Cекретар, помічник директора
крюінгова агенція “Odessa Maritime Group”, м. Одеса.
Другое
3 месяца
12.2015 - 03.2016
Консультування клієнтів щодо необхідних їм послуг компанії, допомога клієнтам у зборі та оформленні документів. Розміщення реклами компанії в мережі інтернет. Консультування клієнтів у форматі вихідних та вхідних телефонних дзвінків, e-mail, листування. Збір відповідних резюме та їх подальша передача директору на розгляд для тієї чи іншої вакансії/посади. Виконання доручень директора, підтримка офісу в чистоті та порядку.
Ключевая информация
Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint, AMOcrm, B52, Phonet, Profity.io, Trello, LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Lusha, Instantly, Monday CRM, HubSpot CRM, Intercom, Slack, Figma, ChatGPT
Училась в 2 заведениях
Горлівський інститут іноземних мов державного вищого навчального закладу "Донбаський державний педагогічний університет"
факультет англійської мови, педагог англійської мови, німецької мови та зарубіжної літератури.
Горлівка, 2015
Донецький інститут туристичного бізнесу
факультет менеджменту (менеджмент організацій туристичного бізнесу), менеджер-адміністратор.
Донецьк, 2014
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
ENGin, a nonprofit organization, 1-year-certificate
Excellent written and verbal communication skills
International Relations
International Negotiations
Курс освітньої платформи LABA: курс : "Power BI" (Віктор Рижов)
Отримання сертифіката.
- 23.11.21 - 10.01.22. Набрано балів: 109 / 200
Курс освітньої платформи LABA: курс "Директор з продажу" (Ілля Рейніш)
Отримання диплома.
- 19.08.21 - 30.09.21 . Набрано балів: 189 / 200
Дополнительная информация
Додаткова інформація
З легкістю організовую процес виконання поставлених завдань. Уважна до деталей, цілеспрямована, відповідальна та зацікавлена. Здатна до навчання, а також навчати інших. Володію відмінними навичками письмового та усного спілкування, умінням вибудовувати міжособистісні стосунки як усередині колективу, так і з клієнтом. Здатна працювати в багатозадачному режимі, люблю проявляти себе в команді та отримую задоволення від результату. Маю оригінальне мислення та активну життєву позицію. Вміння слухати і чути людину дозволило мені опанувати чудовий досвід в активних продажах. Здатна приймати ефективні рішення у сфері управління персоналом, ґрунтуючись на особистих показниках.
Інше
Дітей немає. Маю закордонний паспорт. Зацікавлена розвиватись у різних напрямках, відкрита до цікавих пропозицій щодо співробітництва.
Ціль
Отримання посади менеджера з продажу у міжнародній компанії, яка дозволить мені застосувати свої знання та досягнути нові кар’єрні цілі.
ADDITIONAL INFORMATION
Not married, have no children, have the passport for travelling abroad. Open to interesting offers to work on different projects.
References:
1) Rozhenko D. V.Director, construction company “Uyutniy Dom”
+380968127685
denisrozenko@ukr.net
2) Michel Bosquee, Country Manager at Somplo (Spain)
https://www.linkedin.com/in/michel-bosqu%C3%A9e-547156128/
+34 655 09 20 21
michel.b@somplo.com
Тетяна Анатоліївна
Тетяна Анатоліївна
Sales Manager/Executive, Account Manager/Business Development Manager ( IT industry only )
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 3 дня назад