Работал в 6 компаниях   10 лет 9 месяцев

Промышленность и Производство, Услуги для бизнеса - другое, Архитектурные и дизайнерские бюро, Торговля розничная / Retail

Власник

Deadline Project

Промышленность и Производство

3 года 1 месяц

10.2021 - по настоящее время

  • Планування та організація своєї роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Project manager

    Bassa

    Промышленность и Производство

    6 месяцев

    02.2021 - 08.2021

    • Аналіз та прорахунок проекту замовника.
    • Презентація кошторису з рекомендаціями по матеріалам, фурнітури та виробничому виготовленні.
    • Підписання та узгодження документації.
    • Формування робочої групи проекту.
    • Підготовка та видача технічного завдання всім учасникам проекту. Побудова графіка MS Project.
    • Пошук субпідрядчиків для виконання нестандартних рішень.
    • Контроль і супровід всіх етапів реалізації проекту.
    • Узгодження специфікацій, ТЗ, матеріалів із Замовником / Дизайнером.
    • Вибудовування правильної комунікації з Замовником і супровід його на всіх етапах реалізації.

    Project manager

    ХОРЕКА ФУРНИТУРЕ, ТОВ

    Промышленность и Производство

    1 год

    02.2020 - 02.2021

    • Формування робочої групи проекту.
    • Підготовка та видача технічного завдання всім учасникам проекту. Побудова графіка MS Project.
    • Пошук субпідрядчиків для виконання нестандартних рішень.
    • Контроль і супровід всіх етапів реалізації проекту.
    • Узгодження специфікацій, ТЗ, матеріалів із Замовником / Дизайнером.
    • Вибудовування правильної комунікації з Замовником і супровід його на всіх етапах реалізації.

    Менеджер з продажу

    Мануфактура мебели ZEST

    Услуги для бизнеса - другое

    11 месяцев

    03.2019 - 02.2020

    • Складання плану продажу та його виконання.
    • Підготовка комерційних пропозицій.
    • Пошук та залучення клієнтів.
    • Підтримка, запровадження та поповнення клієнтської бази.
    • Проведення переговорів, укладання та підписання договорів.
    • Упорядкування звітності.

    Головний дизайнер меблів

    Wood Factory

    Архитектурные и дизайнерские бюро

    2 месяца

    01.2019 - 03.2019

    • Проектування меблів.
    • Погодження візуалізацій та технічних частин з замовником.
    • Погодження кошторису.
    • Управління командою візуалізаторів та конструкторів.
    • Контроль якості, строків, технічної частини на виробництві.

    Менеджер - дизайнер меблів

    Тотем ТМ

    Торговля розничная / Retail

    4 года 11 месяцев

    02.2014 - 01.2019

    • Консультування клієнтів у салоні.
    • Підготовка креслень, візуалізації, комерційної пропозиції.
    • Підписання договорів, креслень. Виїзд до замовника та консультування.
    • Первинний/кінцевий замір.
    • Ведення замовлення від підписання до монтажу.

    Ключевая информация

    • Досвід пошуку та залучення клієнтів;
    • Знання технологій продажів, уміння вести переговори;
    • Знання виробничих технологій, матеріалів та фурнітури;
    • Організаторські можливості, комунікабельність;
    • Вміння знаходити правильні рішення для складних завдань;
    • Робота на результат;
    • Не існує завдання, яке не можна виконати;

    Учился в 1 заведении

    Немешаевская общеобразовательная школа I-III ступеней.

    Немешаево, 2010

    Владеет языками

    Русский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Украинский

    родной

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Ефективні перемовини за умов високої конкуренції

    Київ, 2019

    - Ключові чинники успіху за умов високої конкуренції; - Ключові цілі та терміни дистрибуції; - Етапи запровадження клієнтів на ринку B2B; - Типологія світоглядів; - Інструменти підвищення особистої ефективності; - Методи підготовки до переговорів; - Технології ефективної презентації інформації – ХПВ; - Способи підстроювання під психотип клієнтів; - Інструменти формування потреб клієнта; - Методи роботи із запереченнями; Тренінг бізнес-тренера Віталій Кірічек.

    Практичний тренінг. Правила коректного спілкування

    Київ, 2019

    • Листування з клієнтами • Навчіться писати листи у коректній формі; • Поліпшіть розуміння, які типи листів бувають; • Який тип листа у яких ситуаціях використовувати; • Правила коректного спілкування. • Навчіться спілкуватися так щоб клієнтам було приємно з Вами спілкуватися. • Навчіться краще розуміти, що від вас хочуть. • Здобуття практичних навичок активного слухання. • Здобуття практичних навичок завдання питань. • Набуття навичок перехоплення ініціативи в переговорах. • Ролі у комунікації. • Базове розуміння ролей у комунікації. • Навчіться помічати ролі, які для Вас типові в комунікації. • Базове розуміння як перемикатися між ролями

    Дмитро

    Керівник проекту

    Киев

    45 000 грн.

    31 год

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 2 часа назад