Работала в 1 компании 2 года 4 месяца
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
менеджер з адміністративної діяльності
Название компании скрыто
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
2 года 3 месяца
03.2020 - 06.2022
персонал:
•підбір персоналу, проведення первинних телефонних інтерв?ю та співбесід, відбір по результатам випробувального терміну
•ведення кадрової документації (оформления прийому/звільнення, переводів, відпусток. ведення табелю робочого часу)
•атестація персналу, навчання у рамках стандартів компанії, проведення аудитів з перевірки отриманих знань, складання тестів/навчальних посібників
постійне вдосконалення роботи, вивчення нових підходів до роботи для отримання ефективнішого результату праці
•формування кадрового резерву
•розробка програм адаптації співробітника у колективі
•контроль результатів стажування
•складання графіку і раціональний розподіл працівників під час зміни (ККГ)
•ведення журналів та робота з ознайомленням працівників з приводу пожедної безпеки, трудового розпорядку, охорони праці та безпеки на робочому місці
продажі:
•касова дисципліна, робота з фіскальними апаратами/pos терміналами. прямий розрахунок гостей, операції повернення/обміну тощо.
•робота зі звітною документацією
•банківська інкасація/складання табелю для співробітників
•виконання плану продажів, середнього чеку покупця, створення та підтримка мотиваційних програми для персоналу
гості:
•пряма комунікація з гостями кінотеатру, вирішення кризових, проблемних ситуацій, налагодження та зберігання лояльності гостей. загальна робота для створення позитивного іміджу компанії
•робота за системою HACCP, дотримання та контроль усіх санітарних норм, контроль якості продукції та умов її зберігання. ведення та контроль медичних книжок співробітників.
•робота з мерчандайзингом
У компанії працювала майже 4 роки. Завдяки загальним зусиллям та постійній роботі величезного колективу, мала змогу зростати професійно і постійно отримувала нові навички, вдосконалила комунікативні здібності, навчилась знаходити підхід до гостей та працівників, вирішувати багато задач, котрі раніше вважала надважкими, надавала та отримувала підтримку від оточуючих, мала успіхи у роботі з персоналом та зростала, як працівник та особистість. Швидко навчаюсь, позитивно сприймаю конструктивну критику, прагну та готова до новых знань (:
•підбір персоналу, проведення первинних телефонних інтерв?ю та співбесід, відбір по результатам випробувального терміну
•ведення кадрової документації (оформления прийому/звільнення, переводів, відпусток. ведення табелю робочого часу)
•атестація персналу, навчання у рамках стандартів компанії, проведення аудитів з перевірки отриманих знань, складання тестів/навчальних посібників
постійне вдосконалення роботи, вивчення нових підходів до роботи для отримання ефективнішого результату праці
•формування кадрового резерву
•розробка програм адаптації співробітника у колективі
•контроль результатів стажування
•складання графіку і раціональний розподіл працівників під час зміни (ККГ)
•ведення журналів та робота з ознайомленням працівників з приводу пожедної безпеки, трудового розпорядку, охорони праці та безпеки на робочому місці
продажі:
•касова дисципліна, робота з фіскальними апаратами/pos терміналами. прямий розрахунок гостей, операції повернення/обміну тощо.
•робота зі звітною документацією
•банківська інкасація/складання табелю для співробітників
•виконання плану продажів, середнього чеку покупця, створення та підтримка мотиваційних програми для персоналу
гості:
•пряма комунікація з гостями кінотеатру, вирішення кризових, проблемних ситуацій, налагодження та зберігання лояльності гостей. загальна робота для створення позитивного іміджу компанії
•робота за системою HACCP, дотримання та контроль усіх санітарних норм, контроль якості продукції та умов її зберігання. ведення та контроль медичних книжок співробітників.
•робота з мерчандайзингом
У компанії працювала майже 4 роки. Завдяки загальним зусиллям та постійній роботі величезного колективу, мала змогу зростати професійно і постійно отримувала нові навички, вдосконалила комунікативні здібності, навчилась знаходити підхід до гостей та працівників, вирішувати багато задач, котрі раніше вважала надважкими, надавала та отримувала підтримку від оточуючих, мала успіхи у роботі з персоналом та зростала, як працівник та особистість. Швидко навчаюсь, позитивно сприймаю конструктивну критику, прагну та готова до новых знань (:
Училась в 1 заведении
кдпу
географії, туризму та історії
Кривий Ріг, 2018
Владеет языками
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Анонимный соискатель
Менеджер-адміністратор
Кривой Рог
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 день назад