Работала в 5 компаниях   23 года 8 месяцев

Торговля розничная / Retail, Консалтинг / Аудит, Недвижимость и Девелопмент

Оператор 1С

КНОР

Торговля розничная / Retail

3 года 6 месяцев

05.2019 - 11.2022

обробка замовлень 1С, робота з торговими платформами EDIN. Comarch EDI. Bitrix. завантаження замовлень, підтвердження замовлень, прихід/витрата/ переміщення, коригування, виправлення, переробка документів, каса, проведення каси в 1С, складські відбірки, інкасація проведення в 1С, формування повного пакета документів на відвантаження товару, каса РРО, друк документів, первинна документація

оператор 1С

ООО АРЛС

Торговля розничная / Retail

3 года 4 месяца

11.2015 - 03.2019

Прийом замовлень (пакетні та індивідуальні заявки), розміщення їх у базі 1С, контроль їх виконання в програмі EDIN. · Робота з претензіями; коригування заявок, залишки по складу, повернення, акти, договори, Робота з контрагентами. Робота з платформою EDI, завантаження, підтвердження замовлень; Прийом та обробка замовлень;

Помощник бухгалтера по первичке

ТОВ БИБУС

Консалтинг / Аудит

4 года 9 месяцев

12.2010 - 09.2015

Допомога гол. бухгалтеру, ведення первинної документації. Прихід, витрати, переміщення, рахунки, акти, договори, довіреності – бухгалтерська первинка. робота у 1С Підприємство 8.2. Витяг первинної документації РН, ТТН, банківські виписки/платежі, формування актів звірок взаєморозрахунків; архівування документів; формування податкових накладних; виписка довіреностей; Контроль первинної документації, реєстри. Документальний супровід та оформлення реалізації продукції зі складу (рахунок, видаткова накладна, ТТН, якісні сертифікати, сертифікати аналізів тощо)

менеджер

ТОВ ДИДУХ

Недвижимость и Девелопмент

2 года 9 месяцев

01.2008 - 10.2010

ТОВ (нерухомість, торгівля харчовими продуктами), здача в оренду своїх приміщень. міні АТС, прем дзвінків за гарячою лінією (обробка претензій покупців, орендарів), спілкування з клієнтами; листування з орендарями, ведення орендарів, рахунки, акти. Облік ОК; ведення кадрового діловодства; ведення особових справ працівників (особистих карток); оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП України; ведення табеля обліку робочого часу; складання графіка відпусток, облік надання відпусток; надання довідок працівникам про трудову діяльність; життєзабезпечення офісу, адаптація нових працівників. Показ приміщень. Здача в оренду нерухомості, підбір приміщень. Організація заходів, тренінги, семінари, фуршети, кава-паузи, поселення гостей, трансфер тощо.

Оператор ПК

Бегун О., ФЛП

Торговля розничная / Retail

8 лет 11 месяцев

01.1999 - 12.2007

Документообіг, міні-АТС, первинна документація. Коол центр. спілкування з клієнтами по телефону, консультації. Організація семінарів (пошук місця проведення, укладання договорів, забезпечення місця семінару необхідними витратними матеріалами та обладнанням, організація конференц-сервісу (кава-паузи та обіди на семінарі, перерви, організація (дата, місце проведення) та трансфер доставки учасників семінару, інформаційна підтримка учасників семінару) відповіді на питання, що виникають, допомога в адаптації на семінарі)), повний супровід заходів.

Ключевая информация

Розгляну різні варіанти роботи, графік віддалено або гібридний, тільки Київ не переїжджаю домашні тварини, також працювала з зоотоварами, в іншому місті лише віддалено, Обробка замовлень / інформації (пакетні та індивідуальні заявки обробка заказів зі сайту/ телефона, від клієнтів з інтернету, генерування їх у базу 1С, контроль їх виконання. завантаження замовлень з програм EDIN, Comarch. Консультування клієнтів на всіх етапах виконання замовлення. Формування пакета документів на 1 відвантаження товару. Робота із замовленнями, документами; робота з базами даних; робота в 1С 8.2 версія Торгівля. Робота із перевізниками, пошук транспорта, прокладання маршрутів, робота з кур'єрами, заповнення декларацій. замовлення товарів, робота з зоотоварами, архів, первинна документація, робота в 1C, BAS. Microsoft Excel. Microsoft Word. MS Office. M.E.Doc. Клієнт-банк. Quick Books. Фахівець з моніторингу. Архіваріус. Товарознавець

Училась в 1 заведении

Киевский национальный торгово-экономический университет

Менеджмент

Киев, 2003

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Оператор ПК

Киев, 1998

Курсы оператор ПК, при КПИ

Дополнительная информация

коротко

Мешкаю вул. Білицька, Куренівка, робота Київ, або віддалено/гібридно, бажано правий берег, робота з первинною бухгалтерією, або оператором 1С, обробка замовлень, спілкування з клієнтами уточнення по заказах, первинна документація в 1С, робота з платформами Comarch edi 1С, EDIN, формування повного пакету документів на відвантаження товару, коригування замовлень, прийом та ведення замовлень клієнтів: робота в адмінці - обробка замовлень, робота на складі облік/прийом/переміщення, досвід роботи оператором ПК 1С 8.2 Підприємство України, товарознавцем - замовлення товарів, робота з зоотоварами. Знання комп'ютера (Word, Excel), офісні програми, техніка. робота з базою даних, прибуткові, видаткові накладні, ТТН, каса, коригування документів. Розгляну варіанти – віддаленої роботи, гібридний графік роботи, сумісництво, хобі: велосипед, домашні тварини. Територіальність: Петрівка, Куренівка, Дорогожичі, Сирець, Виноградар, Оболонський р-н.. Місце проживання, Куренівка вул. Білицька, Кадрові агенції не турбувати. Прошу враховувати територіальність, на таксі на роботу не їжджу.

Татьяна

Менеджер онлайн магазина

Киев

54 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: стажировка / практика, сезонная / временная работа, удаленная работа

Обновлено 5 часов назад