Работал в 6 компаниях 22 года 5 месяцев
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Керуючий мережею ресторанів
Burger Sushi Point
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 6 месяцев
03.2023 - 09.2024
- повне функціювання мереж ( від роботи офісу до роботи закладів).
- збільшення продажів
- Р@L закладів
- розробка та запуск з нуля меню 4 віртуальних брендів на доставку.
- розробка та введення ТК та КК.
- оновлення на 3/4 актуального меню основного бренда
- маркетингові заходи ( рестарт соц. сторінок та співпраця з відділами маркетингу ТЦ та відділами маркетингів служб доставок).
- проведення переговорів з постачальниками та відділами торгових центрів. -пошук альтернативних постачальників, аналіз цін, зменшення Cost продукції)
- ціноутворення
- розробка та введення нового меню різних напрямків з нуля ( від меню суші, донерів до української кухні).
- пошук та відкриття нових локацій з нуля.
- пошук та початок співпраці з новими брендами доставок
- пошук, найм та навчання директорів закладів
- розробка та введения системи мотивації для всіх ланок ( КРІ, %від каси і т.д)
- проведення Food Safety Audit закладів
- проведення та аналіз вибіркових інвентаризацій
- контроль списання продукції
- контроль та виконання показників по трудозатратам ( labor)
- контроль з табелювання та нарахування з/п.
менеджер відділу ресторану (заступник директора ресторану)
McDonald's/МакДональдз Юкрейн Лтд/МакДональдс
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
3 года 10 месяцев
04.2018 - 02.2022
- відділи в яких працював ( відділ навчання, відділ обладнання, відділ прибутків).
-керування найбільшим закладом в Україні (150 та більше чол).
- підопічні отримали відзнаку програми "Ревізор".
Складанні бюджету бізнес плану торговоі точки
- Забезпечення запуску, підтримку та реалізацію маркетингових програм
- Аналіз продажі прилавку, драйву, вікон видачі
- підтримка та постійне покращення системи аналізу і контролю критичних точок і ризиків (HACCP)
- Співпраця з партерами з онлайн доставок (GLOVO.RAKETA)
- Проведення щоденних, тижневих, місячних інвентарізацій ТМЦ.
- Організація, контроль і здійснення прийому, зберігання і переміщення товарно-матеріальних цінностей; контроль внесення облікових даних; забезпечення якісного і своєчасного розвантаження товару;контроль списання та повернення браку;раціональне використання складських площ;
- Аналіз скарг і пропозицій клієнтів,OSAT,складанняплану покращення по критичним показникам.
- аналіз та вивчення торгової зони- організація мотиваційних заходів для працівників
- розподіл обов’язків серед менеджерів у відділі
- аналіз КРІ- збільшення прибутку, робота з потенціалом,збільшення швидкості обслуговування
- аналіз КРІ- робота в пікові години , збільшення пропускної здатності, приріст ТО.
- Аналіз КРІ- результати перевірок по «обслуговуванню», результат по OSAT( задоволення гостей), шляхи покращення досвіду клієнтів та збільшення прибутку
- Навчання менеджерів працювати з системою СRM (електронна база скарг та пропозицій)
- Набір персоналу, проведення співбесід, та складання розкладу в системі ESP.Співпраця з Robota Ua, Work Ua.
- Організація розвитку інструкторів та начальників дільниць
- Аналіз та проведення роботи по утриманню персоналу
- Проведення мотиваційних заходів для працівників
- Організація загальних зборів, опитування думок працівників
- робота с LSM системою навчання
- робота з електронними ресурсами навчання (FRED.CAMPUS)- Проведення он/офф лайн семінарів з навчання для працівників- Організація процес у навчання в ресторані на всіх ланках
- Навчання менеджерів діям при виникненні надзвичайних подій- Навчання менеджерів працювати з системою HAVI CONNECT (електронна система логістичних послуг)
- Відповідальний за наявність всіх матеріалів, які необхідні для проведення первинних та повторних інструктажів з охорони праці- Проведення інструктажів з ОП,ПБ, ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ
- Проведення внутрішнього аудиту з якості продукції (FOOD SAFETY)- Відповідаю за проходження працівниками модулів з безпеки продукції ( LEVEL1.LEVEL2. LEVEL3)
- Робота з сервісними компаніями, контроль проведення ТО, на незаплановані поломки обладнання).
- Формування та замовлення дрібного обладнання та інвентарю FRANKE (Німеччина)
- Впровадження сортування сміття в ресторані
- Організація роботи нічної зміни ( складання календаря чистки та графік процедур)
- Проведення обліку відвідування ресторану різними інстанціями.- Здійснення контролю стану будівлі, приміщень та прилеглої території
- Відповідальний за належний стан проведення ТО обладнання, результати бак. стабільності від незалежної лабараторіі.
- Контроль витрат на списання продукціі ( сom/raw waste stat diff).- Контроль собівартості продукціі (FOОD COST).
-проведення інвентаризацій основних засобів в ресторані та правила звірки\списання\ введення в експлуатацію основних засобів.
- Володію знаннями та вмію складати P@L ( місячні прибутки та витрати ресторану).
2 помічник менеджера ресторану
McDonald's/МакДональдз Юкрейн Лтд/МакДональдс
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
10 лет 1 месяц
03.2008 - 04.2018
Основні обов"язки тіж самі що і на посаді менеджера відділу ресторану
начальник дільниці
McDonald's/МакДональдз Юкрейн Лтд/МакДональдс
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
3 года 1 месяц
03.2005 - 04.2008
інструктор з навчання персоналу
McDonald's/МакДональдз Юкрейн Лтд/МакДональдс
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
2 года 1 месяц
02.2003 - 03.2005
працівник ресторану
McDonald's/МакДональдз Юкрейн Лтд/МакДональдс
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 9 месяцев
05.2001 - 02.2003
Ключевая информация
Маю досвід роботи на позиціі
- менеджера з продажу (працевлаштування за договором)
- виконавчого директора компаніі по приготуванню напівфабрикатів ( працевлаштування за договором)
Мої Hard skills :
•Миттевє переформатування бізнесу під сьогоденні умови життя.
-Досвід оперативного управління різногабаритними закладами громадського харчування більше 15 років•Досвід формування мотивованої команди націленої на результат•Досвід розробки та впровадження корпоративних стандартів•Позитивний досвід управління витратами, доходами, продажами..•Формування загальної стратегії розвитку закладу в цілому та кожного закладу окремо•Досвід відкриття закладів з «нуля».
Мої Soft skills:
•Безумовні лідерські якості (лідер думок)•Високі моральні цінності•Аналітичне мислення•Емоціональна стійкість•100% націленість на певний результат та вміння правильно розставляти пріоритети•Вміння працювати в режимі багатозадачності•Стійкість в аргументації та гнучкість в прийнятті рішень.•Безумовне прийняття персональної відповідальності•Менторські якості та навички
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
курси навчання в навчальному центрі «Новатор»:
- Навчальні курси з електробезпеки (4 група)-
- Навчальні курси з пожежної безпеки
- Навчальні курси з охорони праці
- Навчальні курси правилами безпеки системи газопостачання
- Навчальні курси з експлуатації балонів під тиском СО2-
- Навчальні курси з правил будови та безпечна експлуатація фреонових холодильних установок
- Навчальні курси правил охорони під час вантажно-розвантажувальних робіт
клас EMP (EFFECTIVE MANAGEMENT PRACTICER)
клас 1 помічника менеджера ресторану
Дополнительная информация
Увлечения и интересы
• Маю двох дітей. Дівчинка 15 років (від першого шлюбу), Дівчинка 6 роки;
• Знахожусь в цивільному шлюбі.
• Хоббі:рибалка, футбол, активний відпочинок на природі
Сергій Олександрович
Сергій Олександрович
Менеджер, керуючий
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 часа назад