Работала в 1 компании   8 лет 2 месяца

Медицина и Здравоохранение

касир

медична лабораторія унілаб

Медицина и Здравоохранение

8 лет

08.2013 - 08.2021

налагодження роботи і контроль за виконаннями посадових обов язків працівників бухгалтерського відділу. собівартість , виробництво , калькуляційні карти , , кадровий облік рро , зед подача статистичної податковоїта фінансової звітності підприємства згідно з псбо та мсфз. контроль та перевірка усіх ділянок відділу спілкування з контролюючими органами , листування , вирішення спірних питань співпраця з банками ( інкасація , кредитування , депозити ) розподіл дохлдів і витрат підприємства управлінський облік доходів та витрат ( p l , рентабельність, ebitda ) , рух грошових коштів ) - ведення бухгалтерського , податкового та управлінського обліку юридичної особи ( псбо та мсфз ) до 100чол. у штаті , 35 торгових точок по регіону та по україні - організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку - від первинної документації до податкової та бухгалтерської звітності : - облік основних засобів , матеріалів - облік грошових коштів - облік розрахунків з покупцями , постачальниками , по позиках , податкам і зборам - облік розрахунків з оплати праці , з підзвітними особами , за іншими операціями - розрахунок собівартості , податку на прибуток , податку на майно при купівлі авто , облік зед , позик та кредитів , маю досвід і розуміння ведення кадрового обліку. - складання бухгалтерської , статистичної та податкової звітності , здача по електронних каналах зв'язку фредо - звіт , медок тощо клієнт - банк, бітрікс , марсель , здійснила перехід від 1с 7 до 1с8 , 2 утп з перенесенням залишків , здійснила перехід компанії від псбо до мсфз з формуванням трансформаційних порівняльних таблиць. - успішний досвід проходження податкових перевірок та отримання висновків про закриття податкової перевірки без застосування штрафів та санкцій. щорічний аудит компанії в сфері бухгалтерського та подпткового обліку - на вимогу власників компанії обов'язки : - надходження , переміщення , списання , контроль собівартості наданих послуг , паливо - мастильні матеріали повернення товару постачальникам , контроль правильності розподілу витрат підприємства по мпк та підрозділах , оптимізація витрат , ведення оз та мшп - перевірка касової дисципліни , журналу рро , коро , інвентаризація грошових коштів - облік розрахунків з постачальниками та підрядниками , покупцями і замовниками - облік розрахунків з підзвітними особами формування облікової політики підприємства - звірка з постачальниками. , дисконтування орендованих приміщень , забезпечення резервів , оптимізація податків підприємства , сплата податків по фіз особах у відповідну податкову , контроль нарахування зп і податків , , реєстрація рро , терміналів - еквайринг вибуття та переміщення. написання посадових обовязків працівників відділу , перевірка договорів з контрагентами , лізинг медичного обладнання та авто. разом з іншими керівними особами підприємства формували річний бюджет

Ключевая информация

фінансовий аналіз , податкові спори , фінансове планування , кредитний аналіз , знання 1с , арешт активів , корпоративні права , виплата та нарахування дивідентів. впевнений користувач пк , основних додатків microsoft office , програм : 1с 8.2 ( торгівля , бухгалтерія ) , зарплата і кадри , 1с упп , клієнт - банк , інтернет - банк , електронний кабінет платника податків

Училась в 2 заведениях

національний Лісотехнічний Університет

Спеціаліст у сфері обліку та оподаткування

Львов, 2010

львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. с.з. гжицького

молока та молочних продуктів

Львов, 2001

Дополнительная информация

PersonalQualities

уміння розставляти пріоритети , цілеспрямованість , відповідальність , уважність , комунікабельність , акуратність , не конфліктна , рішуча і вільна , лідер, умію працювати з дедлайнами

Богдана

Бухгалтер в єдиній особі , головний бухгалтер , фінансовий менеджер компанії , заступник головного б

Львов

45 лет

Активно ищет работу

Обновлено 1 неделю назад