Работала в 9 компаниях 13 лет
Банки, Юридические услуги, Торговля розничная / Retail
Фахівець з персонального обслуговування клієнтів МСБ
Sense Bank
Банки
1 год 4 месяца
07.2023 - по настоящее время
-Встановлення контакту з кожним базовим клієнтом власного та потенційного портфелю юридичних осіб та фізичних осіб підприємців p метою розуміння особливостей та потреб малого бізнесу.
-Визначення периметру групи пов’язаних осіб клієнта з метою правильної сегментації, розуміння особливостей та потреб малого бізнесу, підбору вигідних для клієнта та Банку умов обслуговування (сегментація клієнтів встановлюється внутрішнім розпорядженням малого бізнесу на рівні головного офісу).
-Виконання плану приросту портфелю активних базових клієнтів.
- Виконання планів по кількості продуктів, оформлених кожному клієнту, обсягам продажів та комісійному доходу портфелю.
-Залучення нових клієнтів на розрахунково-касове обслуговування, депозитні, карткові та інші продукти/послуги Банку.
- Збір документів для відкриття поточних/депозитних карткових рахунків та розрахунково-касового обслуговування клієнтів.
- Надання клієнтам Банку інформації щодо банківських послуг, що пропонуються клієнтам.-Аналіз активності фінансових операцій клієнта у Банку для своєчасного виявлення проблем та потреб клієнтів та здійснення заходів для їх утримання
- Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів.
-Своєчасне внесення інформації із звернень та угод клієнтів, а також контактної та іншої клієнтської інформації до CRM Siebel
-Проведення належної перевірки клієнтів/їх представників відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку (включаючи фіксацію даних в електронних системах).
-Контроль змін в умовах продуктів, своєчасне вивчення та застосування змін в умовах пропонованих продуктів
-Опрацювання документів і письмових запитів про формування, блокування, поновлення та скасування сертифікатів ключів підписувачів.
Начальник відділу продажів
Адвокатське Бюро "Катерини Воронюк"
Юридические услуги
7 месяцев
11.2023 - 06.2024
• Формування плану продажів підлеглої команди.
• Організація та контроль роботи для виконання плану продаж на: підписання договорів на потрібну суму компанії та надходження коштів на планову суму.
• Пропонувати нові канали продажу.
• Планування ресурсів для виконання планів продаж
• Співпраця з партнерами для виконання показників свого відділу.
• Залучення нових партнерів.
• Організація роботи підлеглих працівників та встановлення кожному планів продажів.
• Визначення формату звітності підлеглої команди самостійно або з погодженням з керівником.
• Контроль за виконанням задач підлеглою командою.
• Мотивація підлеглих працівників для виконання показників.
• Внесення пропозицій керівнику щодо стандартів та систем, вдосконалення маркетингової стратегії.
• Організація відбору фіналістів до прямої підлеглої команди та погодження кандидатів з керівником.
• Адаптація та навчання нової підлеглої команди.
• Контроль та організація адміністративних функцій
• Контроль за дотриманням стандартів сервісу.
• Виконання додаткових задач керівника.
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Керівник групи відділу адресних доставок банківських продуктів
АТ "Альфа - Банк", Рівне
Банки
2 года 3 месяца
08.2019 - 11.2021
- здійснення загального керівництва групою, вирішення оперативних питань діяльності групи, розподілення обов’язків між співробітниками групи та здійснення щоденного контролю щодо їх виконання;
- підготовка пропозицій по вдосконаленню організації та діяльності групою, що належать до його компанії;
- організація та управління процесом якісної та своєчасної доставки продуктів клієнтам Банку по своєму регіону;
- розробка заходів по оптимізації витрат в межах своєї компетенції;
- пошук та набір персоналу для покращення роботи відділу в межах свого регіону, а також надання повної інформації та навчання їх по всім продуктам банку( готівкові та споживчі кредити, кредитні та дебетні картки, відкриття рахунків по ФОП);
- прийом, перевірка, облік та забезпечення збереження кредитних та дебетних карт;
- організація якісної та своєчасної доставки кредитних та дебетних продуктів клієнтам Банку, здійснення видачі під розпис пластикових карт провідним фахівцям групи супроводження продажів карткових продуктів та інших кредитних продуктів для подальшої їх доставки за вказаною адресою;
- моніторинг повернення та перевірка коректності підписання досьє (документів по виданих кредитних продуктах клієнтів), здійснення відправки документів в архів та доопрацювання некоректно оформлених досьє;
- здійснення консультацій, методологічної та практичної допомоги структурним підрозділам Банку з питань, що належать до його компетенції;
Головний спеціаліст Відділу супроводження продажів Управління розвитку банківських відділень та супр
ПАТ "Альфа - Банк", Рівне
Банки
5 лет 9 месяцев
06.2013 - 03.2019
- участь у здійсненні завдань , покладених на Відділ відповідно з Положенням про Відділ;
- організація, здійснення та контроль якісної та своєчасної доставки пластикових карт і Пін-конвертів , документів по споживчому кредиту клієнтам Банку провідними спеціалістами;облік та контроль пластикових карт та Пін-конвертів;
- проведення ідентифікації клієнтів перед видачею кредитних карт;
- контроль повернення та перевірка коректності підписання досьє (документів по виданих кредитних продуктах клієнтів), здійснення відправки документів в архів та доопрацювання некоректно оформлених досьє;
- організація якісної та своєчасної доставки кредитних та дебетних продуктів клієнтам Банку, здійснення видачі під розпис пластикових карт провідним фахівцям групи супроводження продажів карткових продуктів та інших кредитних продуктів для подальшої їх доставки за вказаною адресою;
- пошук, набір та навчання персоналу для покращення роботи відділу в межах свого регіону
Спеціаліст групи забезпечення продажів в Львівському регіоні Управління продажів продуктів споживчог
ПАТ "Альфа - Банк", Рівне
Банки
6 месяцев
12.2012 - 06.2013
- дотриманням стандартів обслуговування;
- формування звітності, згідно політики та вимог компанії;
- обслуговування клієнтів;
- виявлення їх потреб та підбір найоптимальніших варіантів для клієнта;
- надання консультацій щодо умов кредитування та оформлення документації фізичних осіб;
- внесення інформація про клієнта до системи обліку кредитів;
- здійснення перевірки клієнта на предмет відсутності або наявності, заборгованості за кредитами в інших банках;
- видача та супроводження клієнтів;
- оформлення та видача карток, споживчих та готівкових кредитів;
- робота з діючими та пошук нових клієнтів;
- ідентифікація клієнта;
- проведення активних продажів;
Спеціаліст відділу автокредитування департамента ризик-менеджменту роздрібного бізнесу головного упр
АК "ПРАВЕКС-БАНК", Київ
Банки
7 месяцев
05.2009 - 12.2009
- консультація клієнтів;
- контроль наявності і правильності оформлення всіх необхідних документів для видачi автокредиту;
- прийом повного пакета документiв вiд клієнта для аналізу кредитоспроможності і за підсумками прийняття рішення про видачу або невидачу кредиту;
- контроль процесу прийняття рішення про видачу кредиту на покупку автомобіля на віддалених підрозділах банку;
- робота з проблемними клієнтами (контроль вiддiлення, на якому клієнт оформляв кредит, або самого клієнта): пропозиція альтернативних варіантів клієнтові (відстрочку,реструктуризацію) для погашення його кредиту.
Економіст сектора по роботі з підрозділами м.Києва та Київської області відділу аналізу кредитних сп
АК "ПРАВЕКС-БАНК", Київ
Банки
1 год 1 месяц
04.2008 - 05.2009
- консультація клієнтів;
- контроль наявності і правильності оформлення всіх необхідних документів для видачі автокредиту;
- прийом повного пакета документів від клієнта для аналiзу кредитоспроможності і за підсумками прийняття рішення про видачу або невидачу кредиту;
- контроль процесу прийняття рішення про видачу кредиту на купівлю автомобіля на віддалених підрозділах банку;
- робота з проблемними клієнтами (контроль вiддiлення, на якому клієнт оформляв кредит,або самого клієнта): пропозиція альтернативних варіантів клієнтові (відстрочку,реструктуризацію) для погашення його кредиту.
Офіс-менеджер департаменту по кредитуванню фізичних осіб на купівлю автомобілей
АК "ПРАВЕКС-БАНК", Київ
Банки
11 месяцев
05.2007 - 04.2008
- забезпечення документообігу компанії (вхідна/ вихідна документація, реєстрація, облік документів тощо);
- прийом телефонних дзвінків;
Менеджер торгового залу
ТзОВ «М-Трейд», Рокитне (Рівненська обл.)
Торговля розничная / Retail
2 месяца
02.2007 - 04.2007
- консультація клієнтів;
- оформлення супровідної документації;
- прийом, підготовка і виставлення товару для продажу;
- проведення інвентаризації товарів;
- проведення інкасації.
Ключевая информация
- активна життєва позиція, iнiцiативність, цілеспрямованість, ;
- органiзацiйнi здібностi, комунікабельність;
- відповідальність, оперативність, оптимізм;
- креативність, терплячість, швидке навчання.
- маю бажання працювати, працюю на результат;
- ведення переговорів, розвиток продажів, самостійне прийняття рішень, управління персоналом, управлінські навички, зосередженість.
Училась в 2 заведениях
Київський Гуманітарний Інститут
Економічний факультет. Спеціальність фінанси. Магістр з фінансового менеджменту
Київ, 2011
Київський Гуманітарний Інститут
Економічний факультет. Спеціальність фiнанси. Бакалавр з фінансів «Економіка і Підприємство»
Київ, 2010
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Знання комп'ютера на рiвнi впевненого користувача : MS Office (Word, Exсel, PowerPoint та ін..), робота з Інтернетом (Google Chrome, Opera, Internet Explorer, MozillaFirefox) . Пошта Lotus, програми Slolp, Cfront, Delivery, Ilone, Webex, CRM, Користувач Бітрікс24, Користувач АБС Б2.
Людмила
Людмила
Керівник відділу
Ровно
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад