Работала в 3 компаниях   3 года 9 месяцев

Услуги для населения - другое, Транспорт и Логистика, Банки

Фахівець з контролю постачання

ТОВ "Новус Україна"

Услуги для населения - другое

2 года 5 месяцев

10.2018 - 03.2021

Основні обов'язки: 1. Ведення актів невідповідностей Користуючись вимогами правових актів України та документованою інформацією Товариства, завданнями програми управління складами, та вказівками безпосереднього керівника, приймає отримані від замовників акти невідповідності, вивчає їх. Шукає помилки на лініях, тимчасових місцях товарів, що виникли в результаті неправильного прийому товарів і поповнення товарів в місцях складування, і виправляє їх (переглядає знятий відеоматеріал, переглядає залишки товарів в системі, виконує фактичний підрахунок товарів, і тому подібне). Представляє висновки і відповіді замовникам з приводу невідповідностей. В міру необхідності вирушає до замовника для перевірки невідповідностей. 2. Контроль якості постачань Користуючись вимогами правових актів України та документованою інформацією Товариства, завданнями програми управління складами, та вказівеами безпосереднього керівника, аналізує процеси РЦ, оцінює якість роботи працівників зон приймання і комплектації РЦ, переглядає помилки, що допускаються ними, і ідентифікує систематичні помилки, шукає і пропонує вирішення для зменшення помилок і поліпшення якості постачання. В міру необхідності навчає працівників РЦ процесам роботи. 3. Підготовка до інвентаризації складованих вантажів. Бере участь у підготовці РЦ до інвентаризацій і у разі потреби виправляє результати інвентаризацій. 4. Звітність Відповідає за своєчасне надання обумовлених звітів та зворотнього зв'язку керівництву розподільчого центру, дотримуючись вимогам документованої інформації Товариства. 5. Дотримання юридичних вимог. Відповідає за відповідальність своїх дій та дій своїх підлеглих співробітників вимогам правових актів України та документованої інформації Товариства. 6. Виконання інших доручень Виконує доручення керівництва непостійного характеру, пов'язані з посадовими функціями, з метою досягнення цілей товариства. 7. Працювала в програмах SAP та Gold

Диспетчер

ТОВ "Новус Україна"

Транспорт и Логистика

2 месяца

08.2018 - 10.2018

1. Організація приймання вантажів/тари 1.1. керуючись вимогами правових актів України та документованою інформацією Товариства диспетчер організовує та контролює вивезення вантажів замовникам відповідно до складених маршрутів і графіків; 1.2. перед початком розвантажувально-навантажувальних робіт, переконується в тому, чи відповідає транспортний засіб встановленим відносно транспортування гігієнічним вимогам, помітивши невідповідності, інформує про них безпосереднього керівника; 1.3. допомагає організувати вантаження вантажу і його вивезення замовникам; 1.4. перевіряє, чи відповідають підготовлені до вивезення вантажі вимогам, що висуваються до якості комплектації. 2. Підготовка супровідних документів 2.1. керуючись вимогами правових актів України та документованою інформацією Товариства, диспетчер допомагає в підготовці супровідних документів вантажу; 2.2. за вказівкою безпосереднього керівника готує супровідні документи вантажу (завірення друком, складання внутрішньої пошти на ін.). 2.3 несе відповідальність за правильний розподіл внутрішньої пошти адресатам. 3. Підтримка чистоти і порядку 3.1. керуючись інструкціями Товариства та вказівками безпосереднього керівника, диспетчер відповідає за підтримання чистоти і порядку на рампі для вивезення. 4. Звітність 4.1. диспетчер готує і своєчасно представляє відповідні звіти. 5. Дотримання юридичних вимог 5.1 диспетчер відповідає за відповідність своїх дій вимогам правових актів України та документованої інформації Товариства. 6. Виконання інших доручень 6.1. диспетчер виконує доручення керівництва непостійного характеру, пов'язані з посадовими функціями, з метою досягнення цілей Товариства. З 01.10.2018 була переведена на посаду фахівця з контролю постачання.

Інспектор відділу кадрів

ПАТ "Альфа-Банк"

Банки

1 год

06.2017 - 06.2018

- перевірка документів на прийом, здійснення сканування та зняття копій з документів особових справ працівників; - формування особових справ прийнятих працівників; -підготовка особових справ звільнених співробітників Банку до здачі в архів; - внесення записів в трудову книжку (прийом, переведення), заповнення особових листів та ведення журналу реєстрації трудових книжок; - робота з архівом; - працювала в таких кадрових програмах як: ІС-ПРО та IBM Notes; - формування та відправка вхідної і вихідної кореспонденції. Бажання навчатись новому, працювати на кращий результат, досягати поставлених цілей.

Ключевая информация

Відділ кадрів

Училась в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"

Педагогіки та психології

Переяслав-Хмельницький, 2017

Яна

Спеціаліст по роботі з клієнтами, адміністратор відділення банку, помічник керівника

Киев

Готов переехать: Борисполь

15 000 грн.

29 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад