Работал в 6 компаниях   12 лет 8 месяцев

Строительство, Электроника и электротехника, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Керівник відділу продажу

ТОВ «ПБХ «Санрайз Груп» (ТМ «ЕвроХаус»)

Строительство

5 лет 2 месяца

06.2015 - 08.2020

  1. Робота з відповідним персоналом (сумісно з HR напрямком):
  • розробка критеріїв підбору персоналу,
  • проведення співбесід та контроль за адаптацією нових співробітників,
  • розробка посадових стандартів,
  • формування системи оплати праці та програми довгострокової мотивації,
  • підготовка програм навчання,
  • оцінка ефективності персоналу,
  1. Побудова системи продажів (розробка і впровадження):
  • організаційної структури та відповідних в ній змін, щодо планів розвитку компанії,
  • алгоритмів взаємодії менеджерів з іншими відділами та Клієнтами,
  • системи з планування, звітності та оцінки ефективності роботи комерційного напрямку,
  1. Відкриття філії Компанії, в тому числі вирішення загально-організаційних питань,
  2. Оперативний (щоденний) контроль звернень потенційних клієнтів, проведення нарад з менеджерами,
  3. Участь в переговорах з VIP клієнтами та здійснення особистих продажів,
  4. Пошук і залучення партнерів по супутнім напрямкам в роботі Компанії (організація генпідрядної діяльності або збільшення вартості об'єкту за рахунок супутніх послуг),
  5. Участь в розробці короткострокових (акції) та довгострокових (програма лояльності) маркетингових заходів,
  6. Підготовка контенту для наповнення сайту та рекламної поліграфії,
  7. Спостереження за діяльністю конкурентів - вивчення їхніх продуктів і маркетингової активності, в тому числі підготовка рекомендацій з анти-конкурентних заходів,
  8. Підготовка рекомендацій щодо підвищення споживчої привабливості продуктів Компанії,
  9. Розробка технічного завдання і контроль впровадження змін в CRM системі.
  10. Контроль виконання підлеглим персоналом розпоряджень і наказів.
  11. Участь у розробці стратегії розвитку компанії,

Досягнення:

  1. компанія зайняла в Київському регіоні провідну позицію в сфері індивідуального житлового будівництва,
  2. відкриття 8 представництв,
  3. впровадження СRM,
  4. впровадження нової системи продажів (відмінної від конкурентів), як для компанії, що працює на ринку індивідуального малоповерхового будівництва.

Керівник напрямку "Маркетинг"

ТОВ "ОЗСО ІЕЗ ім. Є.О. Патона"

Электроника и электротехника

1 год 7 месяцев

11.2013 - 06.2015

  1. Розробка та реалізація заходів спрямованих на підвищення обсягів продажів продукції Заводу кінцевим споживачем: щомісячні акції (знижка або подарунок), внутрішній крос-маркетинг, кредитування, організація участі у виставках і конференціях ТПП України, гаряча телефонна лінія, розширення терміну гарантійного обслуговування продукції, e -mail розсилки,
  2. Забезпечення менеджерів і дилерів рекламною поліграфією і сувенірною продукцією,
  3. Адміністрування сайту Заводу - наповнення інформацією, контроль коректної роботи сайту,
  4. Відбір і контроль роботи підрядників з Інтернет-просування сайту Заводу,
  5. Моніторинг Інтернет-форумів про зварювання, робота з негативними відгуками,
  6. Вивчення думки споживачів щодо продукції Заводу та рівня їх задоволення сервісною підтримкою,
  7. Розробка та контроль дотримання стандартів представленості продукції Заводу в місцях продажу,
  8. Розробка рекомендацій щодо збуту, а також цінової політики Заводу,
  9. Розробка рекомендацій по асортименту продукції, що випускається,
  10. Розробка та впровадження стандартів сервісної політики Заводу,
  11. Аналіз діяльності конкурентів, підготовка і подача на керівництво пропозицій з протидії конкуренції,
  12. Контроль дотримання дилерами встановленого Заводом рівня цін на продукцію (протидія демпінгу),
  13. Контроль / вимір лояльності дилерів (таємний покупець) Заводу та його продукції,
  14. Організація проведення навчання для персоналу дилерів,
  15. Організація взаємодії Заводу з ВУЗами, що випускають фахівців в сфері зварювання (PR),
  16. Написання статей та підготовка матеріалів для розміщення в профільних галузевих виданнях,

Досягнення:

  1. впроваджена система навчання торгових партнерів,
  2. забезпечена можливість покупки товарів Підприємства в розстрочку приватними споживачами,
  3. ліквідовано ціновий демпінг, що існував на українському ринку на товари Підприємства,
  4. підвищена лояльність торгових партнерів до товарів Підприємства,
  5. розроблено та надано керівництву документ, що встановлює стратегію здійснення політики збуту,
  6. розроблено та надано керівництву комплекс рекомендацій щодо поліпшення іміджу підприємства,

Менеджер з продажу будівельних матеріалів

ТОВ "Мізол"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

7 месяцев

05.2012 - 12.2012

Продаж товарів Компанії промисловим підприємствам (кінцевим споживачам):

  1. підготовка документів для участі в тендерах,
  2. проведення телефонних та особистих переговорів, в тому числі організація презентацій,
  3. розрахунок індивідуальних цінових пропозицій,
  4. ведення та актуалізація клієнтської бази,
  5. планування продажів і підготовка аналітичної звітності.

Менеджер зі збуту

ПАТ "Дашуківські Бентоніти"

Промышленность и Производство

1 год 7 месяцев

06.2010 - 01.2012

Обов'язки:

  1. Продаж продукції підприємства на російському ринку:
  • пошук і проведення переговорів з потенційними Клієнтами,
  • формування індивідуальних цінових пропозицій, з урахуванням логістичних витрат,
  • оформлення та узгодження договірної документації на поставку продукції,
  • контроль відвантаження та організація логістики проданої продукції ж / д або автотранспортом,
  1. Маркетинговий аналіз регіональних ринків Росії:
  • споживачі, обсяги споживання та номенклатура матеріалів/товарів, що споживається,
  • основні постачальники і посередники,
  • способи доставки продукції споживачеві та складські запаси,
  • аналіз цін і умови поставки,
  1. Залучення торгових партнерів на території РФ і організація складських запасів на території РФ,
  2. Планування обсягів продажів по ринку РФ,
  3. Рішення рекламаційних питань з партнерами і клієнтами.

Досягнення:

  1. продукція підприємства була виведена на ринок РФ - почала здійснюватися поставка продукції на 5 заводів,
  2. на території РФ були залучені до роботи торгові партнери та забезпечений постійний складський запас продукції Підприємства.

Керівник відділу маркетингу

ТОВ "Медіа-Трейд Україна"

Торговля розничная / Retail

1 год 5 месяцев

05.2008 - 10.2009

  1. Розробка річного медіаплану та бюджету маркетинга, контроль виконання,
  2. Розробка та проведення короткострокових маркетингових заходів зі стимулювання збуту з орієнтацією на торгівельних партнерів,
  3. Організація участі Компанії у виставкових заходах,
  4. Організація адресної цільової розсилки комерційних пропозицій (дірект-маркетинг),
  5. Формування позитивного іміджу Компанії (PR активність) - робота з печатними та Інтернет виданнями: спонсорінг, підготовка прес-релізів з новинами виробників, написання PR статей,
  6. Підготовка матеріалів та технічного завдання на розробку макетів печатних матеріалів (буклети, каталогів), замовлення печатних матеріалів та брендованої сувенірної продукції,
  7. Систематичне відстеження ефективності засобів та методів просування товарів Компанії,
  8. Аналіз ринку: спостереження за конкурентним середовищем та визначення уподобань споживачів,
  9. Розробка стратегії збуту та ціноутворення по брендам, що імпортувалися,
  10. Наповнення контентом сайту Компанії,
  11. Впровадження стандартів корпоративної культури і фірмового стилю,
  12. Вивчення рівня задоволеності торгових партнерів роботою Компанії,
  13. Розробка та реалізація програм мотивації торгового персоналу Компанії,
  14. Організація системи навчання по товарах Компанії для співробітників торгових партнерів.

Досягнення:

  1. розроблений фірмовий стиль Компанії та зареєстрована торгова марка,
  2. впроваджена система планування і бюджетування у напрямку маркетинг,
  3. впроваджена система партнерських взаємовідносин з провідними друкованими виданнями / технічне спонсорство івентів /,

Керівник відділу реклами (до цього Фахівець з розміщення реклами)

Корпорація «АІС» (ТОВ «АЗЧ-Сервіс» і ТОВ «АІС АЗЧ-Маркет»)

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 11 месяцев

05.2006 - 04.2008

  1. Розробка річного медіаплану та бюджету реклами для всеукраїнської торгової мережі АІС з продажу автозапчастин,
  2. Контроль виконання бюджету та відстеження ефективності засобів і методів реклами,
  3. Розробка та організація короткострокових заходів зі стимулювання збуту (акції), в тому числі крос-маркетингових заходів,
  4. Відбір підрядників та контроль оформлення торгових точок відповідно до затверджених стандартів, в тому числі замовлення торгового обладнання та організація внутрішнього і зовнішнього ремонту приміщень магазинів за необхідністю,
  5. Складання технічного завдання та відбір підрядників для виготовлення рекламної поліграфії і корпоративних сувенірів, забезпечення торгової мережі,
  6. Розробка, впровадження і контроль дотримання правил мерчендайзингу в рамках торгової мережі, навчання персоналу,
  7. Проведення спільних рекламних заходів з постачальниками (виробниками) товарів представлених в торговій мережі.

Досягнення:

  1. налагоджена системна робота і звітність за напрямом «Реклама» в рамках дивізіону запасних частин (став . першим керівником відділу реклами в дивізіоні запасних частин Корпорації «АІС»),
  2. розроблена і впроваджена система мерчендайзингу для мережі магазинів запасних частин,
  3. проведено повне переоснащення (рестайлінг) мережі магазинів запасних частин, відповідно до прийнятих стандартів.

Учился в 2 заведениях

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана (Київ)

Маркетинговий менеджмент, Кваліфікація - магістр

Киев, 2008

Севастопольський Національний Технічний Університет

Менеджмент організації, Кваліфікація – спеціаліст

Севастополь, 2002

Євген

Керівник в сфері маркетингу

Киев

44 года

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад