Работал в 6 компаниях 12 лет 8 месяцев
Строительство, Электроника и электротехника, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, Автомобильная промышленность и Автобизнес
Керівник відділу продажу
ТОВ «ПБХ «Санрайз Груп» (ТМ «ЕвроХаус»)
Строительство
5 лет 2 месяца
06.2015 - 08.2020
- Робота з відповідним персоналом (сумісно з HR напрямком):
- розробка критеріїв підбору персоналу,
- проведення співбесід та контроль за адаптацією нових співробітників,
- розробка посадових стандартів,
- формування системи оплати праці та програми довгострокової мотивації,
- підготовка програм навчання,
- оцінка ефективності персоналу,
- Побудова системи продажів (розробка і впровадження):
- організаційної структури та відповідних в ній змін, щодо планів розвитку компанії,
- алгоритмів взаємодії менеджерів з іншими відділами та Клієнтами,
- системи з планування, звітності та оцінки ефективності роботи комерційного напрямку,
- Відкриття філії Компанії, в тому числі вирішення загально-організаційних питань,
- Оперативний (щоденний) контроль звернень потенційних клієнтів, проведення нарад з менеджерами,
- Участь в переговорах з VIP клієнтами та здійснення особистих продажів,
- Пошук і залучення партнерів по супутнім напрямкам в роботі Компанії (організація генпідрядної діяльності або збільшення вартості об'єкту за рахунок супутніх послуг),
- Участь в розробці короткострокових (акції) та довгострокових (програма лояльності) маркетингових заходів,
- Підготовка контенту для наповнення сайту та рекламної поліграфії,
- Спостереження за діяльністю конкурентів - вивчення їхніх продуктів і маркетингової активності, в тому числі підготовка рекомендацій з анти-конкурентних заходів,
- Підготовка рекомендацій щодо підвищення споживчої привабливості продуктів Компанії,
- Розробка технічного завдання і контроль впровадження змін в CRM системі.
- Контроль виконання підлеглим персоналом розпоряджень і наказів.
- Участь у розробці стратегії розвитку компанії,
Досягнення:
- компанія зайняла в Київському регіоні провідну позицію в сфері індивідуального житлового будівництва,
- відкриття 8 представництв,
- впровадження СRM,
- впровадження нової системи продажів (відмінної від конкурентів), як для компанії, що працює на ринку індивідуального малоповерхового будівництва.
Керівник напрямку "Маркетинг"
ТОВ "ОЗСО ІЕЗ ім. Є.О. Патона"
Электроника и электротехника
1 год 7 месяцев
11.2013 - 06.2015
- Розробка та реалізація заходів спрямованих на підвищення обсягів продажів продукції Заводу кінцевим споживачем: щомісячні акції (знижка або подарунок), внутрішній крос-маркетинг, кредитування, організація участі у виставках і конференціях ТПП України, гаряча телефонна лінія, розширення терміну гарантійного обслуговування продукції, e -mail розсилки,
- Забезпечення менеджерів і дилерів рекламною поліграфією і сувенірною продукцією,
- Адміністрування сайту Заводу - наповнення інформацією, контроль коректної роботи сайту,
- Відбір і контроль роботи підрядників з Інтернет-просування сайту Заводу,
- Моніторинг Інтернет-форумів про зварювання, робота з негативними відгуками,
- Вивчення думки споживачів щодо продукції Заводу та рівня їх задоволення сервісною підтримкою,
- Розробка та контроль дотримання стандартів представленості продукції Заводу в місцях продажу,
- Розробка рекомендацій щодо збуту, а також цінової політики Заводу,
- Розробка рекомендацій по асортименту продукції, що випускається,
- Розробка та впровадження стандартів сервісної політики Заводу,
- Аналіз діяльності конкурентів, підготовка і подача на керівництво пропозицій з протидії конкуренції,
- Контроль дотримання дилерами встановленого Заводом рівня цін на продукцію (протидія демпінгу),
- Контроль / вимір лояльності дилерів (таємний покупець) Заводу та його продукції,
- Організація проведення навчання для персоналу дилерів,
- Організація взаємодії Заводу з ВУЗами, що випускають фахівців в сфері зварювання (PR),
- Написання статей та підготовка матеріалів для розміщення в профільних галузевих виданнях,
Досягнення:
- впроваджена система навчання торгових партнерів,
- забезпечена можливість покупки товарів Підприємства в розстрочку приватними споживачами,
- ліквідовано ціновий демпінг, що існував на українському ринку на товари Підприємства,
- підвищена лояльність торгових партнерів до товарів Підприємства,
- розроблено та надано керівництву документ, що встановлює стратегію здійснення політики збуту,
- розроблено та надано керівництву комплекс рекомендацій щодо поліпшення іміджу підприємства,
Менеджер з продажу будівельних матеріалів
ТОВ "Мізол"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
7 месяцев
05.2012 - 12.2012
Продаж товарів Компанії промисловим підприємствам (кінцевим споживачам):
- підготовка документів для участі в тендерах,
- проведення телефонних та особистих переговорів, в тому числі організація презентацій,
- розрахунок індивідуальних цінових пропозицій,
- ведення та актуалізація клієнтської бази,
- планування продажів і підготовка аналітичної звітності.
Менеджер зі збуту
ПАТ "Дашуківські Бентоніти"
Промышленность и Производство
1 год 7 месяцев
06.2010 - 01.2012
Обов'язки:
- Продаж продукції підприємства на російському ринку:
- пошук і проведення переговорів з потенційними Клієнтами,
- формування індивідуальних цінових пропозицій, з урахуванням логістичних витрат,
- оформлення та узгодження договірної документації на поставку продукції,
- контроль відвантаження та організація логістики проданої продукції ж / д або автотранспортом,
- Маркетинговий аналіз регіональних ринків Росії:
- споживачі, обсяги споживання та номенклатура матеріалів/товарів, що споживається,
- основні постачальники і посередники,
- способи доставки продукції споживачеві та складські запаси,
- аналіз цін і умови поставки,
- Залучення торгових партнерів на території РФ і організація складських запасів на території РФ,
- Планування обсягів продажів по ринку РФ,
- Рішення рекламаційних питань з партнерами і клієнтами.
Досягнення:
- продукція підприємства була виведена на ринок РФ - почала здійснюватися поставка продукції на 5 заводів,
- на території РФ були залучені до роботи торгові партнери та забезпечений постійний складський запас продукції Підприємства.
Керівник відділу маркетингу
ТОВ "Медіа-Трейд Україна"
Торговля розничная / Retail
1 год 5 месяцев
05.2008 - 10.2009
- Розробка річного медіаплану та бюджету маркетинга, контроль виконання,
- Розробка та проведення короткострокових маркетингових заходів зі стимулювання збуту з орієнтацією на торгівельних партнерів,
- Організація участі Компанії у виставкових заходах,
- Організація адресної цільової розсилки комерційних пропозицій (дірект-маркетинг),
- Формування позитивного іміджу Компанії (PR активність) - робота з печатними та Інтернет виданнями: спонсорінг, підготовка прес-релізів з новинами виробників, написання PR статей,
- Підготовка матеріалів та технічного завдання на розробку макетів печатних матеріалів (буклети, каталогів), замовлення печатних матеріалів та брендованої сувенірної продукції,
- Систематичне відстеження ефективності засобів та методів просування товарів Компанії,
- Аналіз ринку: спостереження за конкурентним середовищем та визначення уподобань споживачів,
- Розробка стратегії збуту та ціноутворення по брендам, що імпортувалися,
- Наповнення контентом сайту Компанії,
- Впровадження стандартів корпоративної культури і фірмового стилю,
- Вивчення рівня задоволеності торгових партнерів роботою Компанії,
- Розробка та реалізація програм мотивації торгового персоналу Компанії,
- Організація системи навчання по товарах Компанії для співробітників торгових партнерів.
Досягнення:
- розроблений фірмовий стиль Компанії та зареєстрована торгова марка,
- впроваджена система планування і бюджетування у напрямку маркетинг,
- впроваджена система партнерських взаємовідносин з провідними друкованими виданнями / технічне спонсорство івентів /,
Керівник відділу реклами (до цього Фахівець з розміщення реклами)
Корпорація «АІС» (ТОВ «АЗЧ-Сервіс» і ТОВ «АІС АЗЧ-Маркет»)
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 11 месяцев
05.2006 - 04.2008
- Розробка річного медіаплану та бюджету реклами для всеукраїнської торгової мережі АІС з продажу автозапчастин,
- Контроль виконання бюджету та відстеження ефективності засобів і методів реклами,
- Розробка та організація короткострокових заходів зі стимулювання збуту (акції), в тому числі крос-маркетингових заходів,
- Відбір підрядників та контроль оформлення торгових точок відповідно до затверджених стандартів, в тому числі замовлення торгового обладнання та організація внутрішнього і зовнішнього ремонту приміщень магазинів за необхідністю,
- Складання технічного завдання та відбір підрядників для виготовлення рекламної поліграфії і корпоративних сувенірів, забезпечення торгової мережі,
- Розробка, впровадження і контроль дотримання правил мерчендайзингу в рамках торгової мережі, навчання персоналу,
- Проведення спільних рекламних заходів з постачальниками (виробниками) товарів представлених в торговій мережі.
Досягнення:
- налагоджена системна робота і звітність за напрямом «Реклама» в рамках дивізіону запасних частин (став . першим керівником відділу реклами в дивізіоні запасних частин Корпорації «АІС»),
- розроблена і впроваджена система мерчендайзингу для мережі магазинів запасних частин,
- проведено повне переоснащення (рестайлінг) мережі магазинів запасних частин, відповідно до прийнятих стандартів.
Учился в 2 заведениях
Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана (Київ)
Маркетинговий менеджмент, Кваліфікація - магістр
Киев, 2008
Севастопольський Національний Технічний Університет
Менеджмент організації, Кваліфікація – спеціаліст
Севастополь, 2002
Євген
Євген
Керівник в сфері маркетингу

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 16 часов назад