Работала в 7 компаниях 16 лет 2 месяца
Другое, Медицина и Здравоохранение, FMCG
CMO
KFC Україна
Другое
1 год 4 месяца
06.2024 - 09.2025
https://www.kfc.ua/
Команда - 8 осіб
Стратегічні задачі:
- Обіг, прибуток, відбудова та посилення бренду в Україні.Стратегічний план розвитку, короткостроковий та довгостроковий.
- Вивчення клієнтів.
- Налагодження процесів з головним офісом, з ціллю отримання можливості в Україні, більшою мірою локалізувати бренд, беручі до увагу особливості воєнного стану і поведінки споживача.
- Командоутворення, розвиток команди.
Відповідальність:
- Розробка та реалізація маркетингових активацій, адаптивний маркетинг під невизначене майбутнє і сьогодення.
- Меню: оптимізація, новинки, LTO, цінова стратегія.
- Досягнення планової маржинальності, максимального ROMI.
- Ринкові тенденції, трендові комунікації, нестандартні підходи для WAW ефекту.
- Збалансовані омніканальні продажі, розвиток онлайн продажів, з метою покращення прибутку.
- Запуск нового додатку, формування CJM, оптимізація шляху клієнта, відбудова CRM, розвиток сайту, ріст CR, оптимізація CPA, LTV.
Результати:
1. Збільшення маржі та товарообігу завдяки:
- Збільшення знання бренду +2% ТОМ: 360 кампанії: TV, діджитал, радіо, PR, SMM / OL, продакт плейсмент, нативна інтеграція в YT канали / шоу, спонсорство, co-op з поважними брендами (Nestle, Pepsi, Jacobs, Nova пошта), внутрішня, нові нестандартні канали комунікації, (геймінг, ОТТ, WOM, інші), креативні підходи до комунікації, масштабування з оптимізацією СРС.
- Привабливе меню: оптимізації, оновлення, сезонні продукти, регулярні новинки.
- Збільшення транзакцій: ввід успішних LTO, запуск промо акцій, розділення промо по каналам продажів.
- Розширення ЦА: до основної ЦА, додані GenZ та діти (як потенціальні клієнти на майбутнє), acquisition marketing – кооперація з банками, операторами мобільного зв’язку, УЗ).
- Збільшення лояльності: запуск програми лояльності, соціальні та благодійні програми, розумне споживання, інклюзивність.Збільшення середнього чеку: обережні підвищення цін, стимулювання більшої покупки за один візит, розвиток каналів продажу, де середній чек найвищий.
- Задоволення потреб клієнтів / лоялізація: покриття потреб в рамках дня (обіди, перекуси), для різних за розміром компаній (на одного, двох, трьох, п’яти), замовлення зі столику, власна доставка, саме ті страви в меню, які хочуть клієнти, оновлення рецептур, базуючись на побажаннях клієнтів, інтеграція програми лояльності в усі канали продажів.
2.Визнання на українському / європейському та світовому рівні: нагорода «найкраща команда року 2024», найкращий СМО 2025, увійшли в ТОП 5 країн з найбільш результативними маркетинговими кампаніями. 2 українських кейси були презентовані, як бенчмарки для європейських країн. EFFIE, інші нагороди українських маркетингових конкурсів.
3. Вперше для KFC створена автоматизована аналітика, яка об’єднала дані трьох франчазі.
Волонтер
Другое
2 года 4 месяца
02.2022 - 05.2024
Волонтерська діяльність, націлена на допомогу ВПО, ЗСУ. Допомога малому бізнесу з масштабуванням та стратегією розвитку у воєнний час.
CMO
МЛ ДІЛА
Медицина и Здравоохранение
4 месяца
06.2022 - 09.2022
https://dila.ua/
Команда 55 осіб (продакт, комунікації, аналітика, customer experience, бренд менеджмент, PR)
Досягнення за короткий час роботи:
- Повний аналіз здоров’я бренду та стратегії компанії, виявлення відсутності сформованої стратегії компанії та слабко виражених характеристик бренду.
- Ініціація та проведення першої за довгий час стратегічної сесії, для формування стратегії розвитку.
- Формування кризового короткострокового плану для розвитку продажів у воєнний час, реалізація якого вже за 2 місяці дозволила компанії повернутися на рівень продажів у довоєнні часи.
- Аналіз асортименту (2000 лабораторних досліджень). Вперше побудова асортиментної матриці та принципу ціноутворення.
- Аналіз мережі відділень, формування стратегії розвитку по форматам та географії.
- Формування CJM, та розбудова / оптимізація шляху клієнта.
- Розробка та реалізація процесу деманд планування (за 2 місяці вийшли на точність 80-90%).
- Аналіз процесів рівня L1/L2, формування нових, оптимізація існуючих.
- Формування оптимальної структури маркетингу.
CMO
Hipp Ukraine
FMCG
3 года 3 месяца
10.2018 - 12.2021
https://www.hipp.ua/
Команда 50 осіб (бренд менеджмент, комунікції, підтримка споживачів, медичний маркетинг)
Стратегічні задачі:
- Обіг, прибуток, лідерські позиції у різних сегментах ринку.
- Розробка довгострокових та короткострокових стратегій, аналіз, адаптація під зміни зовнішнього та внутрішнього середовища. Конвертація TOM у продажі та лояльність.
- Формування ефективних процесів, згуртованої та мотивованої команди.
Відповідальність:
- Комунікація, просування брендів: TV, digital, direct marketing, гаряча лінія, батьківський сервіс, SMM, PR, благодійність, кризовий менеджмент.
- Розвиток e-commerce (ріст продажів, LTV, CAC, CRR, зниження CR).
- Запуск, розвиток 2х CRM систем (Quadrasoft -– лікарі, Bitrix - кінцеві споживачі).
- Медичний маркетинг (розгалужена регіональна структура): розвиток партнерських відносин з медичними установами, з лікарями широкої та вузької спеціалізації, з фарм каналом.
- Продуктовий портфель, ціноутворення.
- ROМI, PROFIT, SOM, бюджет.
- Забезпечення виконання вимог штаб-квартири, комунікація, захист планів, стратегій.
- Розвиток персоналу, KPIs, оцінка, розробка індивідуальних планів розвитку.
Досягнення:
- Приріст обігу, прибутку (у т.ч. в кризові 2020-2021 рр, поряд зі зменшенням бюджету).
- Hipp cтав лідером у преміум сегменті у 2019 р. та утримав лідерство, незважаючи на кризовий період. Збереження лідерства в органічному сегменті.
- Зростання SOM косметики в 1.5 рази за 2 роки.
- Найвищі показники здоров'я та знання бренду.
- Переналаштовані процеси, що призвело до оптимізації трудовитрат та вивільнило час.
- Налаштована автоматизована аналітика на базі MS Power BI.
Marketing head of 2 business units
Henkel Ukraine
FMCG
1 год 8 месяцев
12.2016 - 07.2018
https://www.henkel.ua/
Команда 6 чоловік.
Стратегічні задачі:
- Забезпечити ефективну роботу відділу, для досягнення цілей компанії (обіг, прибуток, частка ринку).
- Стати лідером ринку засобів для прання, посилити лідерство у категоріях SPD & SOF
Відповідальність:
- Стратегія розвитку та її імплементація, оптимальна медіа стратегія, забезпечення ефективних витрат бюджету, пріоритетність в портфелі брендів.
- Контроль ефективності всіх кампаній в рамках основних KPIs
- Контроль продажів, прибутковості, SOM, залежно від ситуації, зміна/коригування тактичних планів.
- Впровадження комплексних проектів, як маркетингових так і тих, що стосуються бізнесу в цілому (стратегія по e-commerce; перша 360 кампанія, програма для залучення внутрішніх співробітників до амбасадорства, впровадження онлайн навчання партнерів).
- Асортиментна стратегія, P&L.
- Управління командою маркетингу.
Досягнення:
- Усі стратегічні цілі компанії були досягнуті в 2017 році (SOM +1,5pp. (29,2%); скорочення розриву з конкурентом на 1,7рр. (з 6,2рр. до 4,5рр.), перевиконано ціль з приросту обігу (мета +14%, досягнуто +17%)
- Henkel UA був нагороджений на міжнародному рівні двома нагородами: за успішне ведення бізнесу та за найуспішніше впровадження Sustainability платформи у бізнес.
- Виростила 4х сильних, успішних бренд менеджерів з позицій-початківців intern/assistance.
- Відбудувала успішно робочі процеси всередині відділу та спростила взаємодію з іншими підрозділами, сформувала мотивовану команду, готову досягати амбітних цілей.
ВМ, Group brand manager
Henkel Ukraine
FMCG
6 лет 6 месяцев
07.2010 - 12.2016
Senior brand manager
Bel Ukraine
FMCG
1 год 2 месяца
05.2009 - 06.2010
Ключевая информация
- ТОП-менеджер з більш ніж 6-ти річним досвідом управління маркетингом у лідуючих міжнародних, українських компаніях.
- Досвід у B2С, В2В, FMCG non-food, food, сервіс, та ресторанний бізнес; від побудови маркетингу та операційних процесів та лончу брендів з нуля, до виведення існуючих на лідуючі позиції.
- Кризовий менеджмент, з результатами виводу компаній (період Covid, воєнний стан) на стабілізацію, збільшення продажів та прибутку. Трансформації та побудова процесів маркетингу та крос-функціональних, з метою підвищення результативності.
- Сильні аналітичні здібності, стратегічне мислення, відповідальність, драйвлю себе та всіх оточуючих.
- Успіх – це не тільки моє особисте досягнення, це робота усієї команди.
Училась в 7 заведениях
Тренінги
HR стратегії в період воєнного стану / Зміни акцентів в управлінні компанією в воєнне сьогодення / ШІ в маркетингу, в SMM, в Direct & e-mail marketing, в бізнесі.
2024
KMBS
Менеджмент
2019
Mercer, Міжнародний центр розвитку, Німеччина
Лідерство
2015
International Marketing Business Academy
Діджитал маркетинг
2012
European Business Association
Маркетинг
2010
Київський слов'янський університет
Маркетинг та реклама
2004
Національний університет харчових технологій
Технологія та дизайн пакування
2000
Владеет языками
Английский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Тренінги
Регулярно:
Тренінги, спрямовані на розвиток персональних та професійних навичок.
Тетяна
Тетяна
CMO_Head of marketing_Маркетинг директор_Директор з маркетингу

Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 5 дней назад