Работала в 4 компаниях   10 лет

Образование, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

в.о.директора

ТОВ "Денс+"

Образование

4 года 10 месяцев

08.2019 - 06.2024

  • відкривала філії з нуля;
  • розроблювала функціональні стратегії розвитку;
  • організовувала ефективну та якісну роботу студії з метою виконання планових показників та підтримки високого рівня надання послуг;
  • займалась підбором, навчанням персоналу, управління персоналом;
  • розробляла та впроваджувала рекламні акції, програми лояльності для клієнтів…

Заступник директора

ТОВ "Ка-Софт"

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

3 года 4 месяца

09.2020 - 01.2024

  • планувала, організовувала роботу та ефективну взаємодію структурних підрозділів компанія;
  • впроваджувала проекти та контролювала їх діяльність;
  • розроблювала пропозиції та погоджувала спільно з директором плани розвитку компанії в цілому;
  • розроблювала та впроваджувала рекламні акції, програми лояльності для клієнтів;
  • розроблювала та впроваджувала внутрішні нормативно-правові документи з метою документарної підтримки процесу управління персоналом (систему мотивації співробітників, правила внутрішнього трудового розпорядку, документи про матеріальну відповідальність працівників, трудового договору (контракту), штатного розпису, посадових інструкцій та ін.);
  • вирішувала кадрові питання, керувала персоналом (розроблювала, оптимізувала структури компанії, проводила підбір кадрів, готувала пропозиції щодо перестановки кадрів та вдосконалювала зв’язки за посадами, проводили співбесіди при особистій зустрічі, контролювала проходження співробітниками випробувального терміну, їх адаптацію);
  • розробляла бізнес план побудови відділу продажів;
  • забезпечувала ефективне та оперативне виконання доручень згідно внутрішніх нормативних документів компанії, а також наказів, розпоряджень та вказівок директора по підрозділам компанії;
  • приймала участь у телефонних переговорах та зустрічах.

Асистент директора

ТОВ "Ка-Софт"

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

4 года 2 месяца

07.2016 - 09.2020

  • проводила моніторинг тендерних майданчиків, оформлювала та подавала тендерну документацію;
  • приймала участь в тендерах, оформлювала договори та супроводжувала їх;
  • проводила ділове листування та переговорів;
  • розроблювала та впроваджувала внутрішні нормативно-правових документів з метою документарної підтримки процесу управління персоналом (систему мотивації співробітників, правила внутрішнього трудового розпорядку, документи про матеріальну відповідальність працівників, трудового договору (контракту), штатного розпису, посадових інструкцій та ін. );
  • контролювала виконання поставлених завдань та розпоряджень в обумовлені терміни;
  • виконувала доручення керівника (посередник між керівником організації та структурними підрозділами організації);
  • підготовлювала та аналізувала інформацію на запит керівника;
  • організовувала зовнішні та внутрішні зустрічі, наради, телефонні переговори;
  • приймала участь у телефонних переговорах та зустрічах.

Допомога у пошуку / підборі персоналу:

  • формувала профіль вакансії;- розміщувала оголошення про наявність вільних вакансій у ЗМІ;
  • проводила телефонне інтерв'ю з кандидатами;
  • проводила співбесіди при особистій зустрічі спільно з директором;
  • контролювала проходження співробітниками випробувального терміну та їх адаптацію.

Адміністратор офісу

ТОВ "Ка-Софт"

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

2 года

07.2014 - 07.2016

  • приймала/видавала техніку в ремонт/з ремонту;
  • приймала вхідні та здійснення вихідних дзвінків;
  • організовувала життєдіяльнясть офісу (замовлення води, канцтоварів, тощо);
  • реєстрація та обробка вхідної/вихідної кореспонденції, перерозподіл по відділах;
  • працювала у програмі 1С, CRM;
  • консультувала клієнтів щодо послуг, які надає організація;
  • працювала з кур'єрськими та ремонтними службами.

Ключевая информация

Про себе

Шукаю компанію, в якій буду працювати довго. Мені важливо навчатись та освоювати нові знання. Складні завдання сприймаю як можливість особистого та професійного зростання! Виконую роботу та закриваю задачі в обумовлений термін! Бажаний рівень заробітної плати після випробувального терміну від 30 000 тис.

Владеет языками

Английский

средний

Испанский

базовый

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Курси підвищення кваліфікації

Київ, 2024

2024 р. Закінчила курс «Ефективна комунікація»

2024 р. Пройшла навчання з покращення навичок аргументації. 

2023 р. Закінчила курс «HR директор. Директор по персоналу»

2019 р. Пройшла онлайн навчання «Власник малого бізнесу» – міжнародна школа системного бізнесу «Бізнес-Конструктор»  Регулярно відвідую онлайн майстер-класи: Олександра Висоцького, Євгена Котова, Ігоря Ризова Кирила Куницького, Алекса Яновського та ін. бізнес-тренерів. 

2020 р. Пройшла тренінг «Перша допомога» від ТОВ «Червоного хреста України»

2018 р. Пройшла тренінг-практикум «Управління ефективним інтернет-маркетингом»Також поповнюю свої знання прочитанням книг: психологія, бізнес, художня література. 

2004- 2005р. Київський технікум громадського харчування, повна середня освіта (молодший спеціаліст, спеціалізація кухар-офіціант)

АНГЛІЙСЬКА – активно вивчаю та вдосконалюю.

Дополнительная информация

Личные качества

Комунікабельна, відповідальна, з організаційними навичками, не конфліктна, пунктуальна, без шкідливих звичок, здатна до самоосвіти, прагну до вдосконалення знань та практичних навичок у роботі, готова наполегливо працювати, щоб досягти поставленої мети.

Катерина

онлайн

Координатор проекту/відділу, асистент генерального директора

Киев

Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Шевченковский район

28 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 40 минут назад