Работала в 5 компаниях   12 лет 8 месяцев

Торговля розничная / Retail, Образование, Банки, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Керуюча магазином

ФОП Дениов

Торговля розничная / Retail

1 год

10.2024 - 09.2025

- організація щоденної роботи закладу: контроль якості обслуговування, дотримання стандартів магазину та кафе, координація роботи персоналу; - формування та управління командою: набір, навчання, адаптація нових співробітників, складання графіків, оцінка ефективності та мотивація працівників; - робота з програмним забезпеченням Unipro: облік товарів, контроль залишків, списання продукції, формування звітності; -наліз ключових показників (KPI): товарообіг, середній чек, відвідуваність, впровадження рішень для покращення результатів; - здійснення замовлень продукції, контроль постачань, ведення супровідної документації, перевірка якості й термінів придатності; - контроль касової дисципліни та готівкового обігу: закриття змін, інкасація, звітність по касі; - вирішення конфліктних або нестандартних ситуацій із клієнтами, підтримання позитивного іміджу кафе та магазину
  • Керівництво та координація роботи магазину
  • Контроль за виконанням фінансових показників
  • Ведення переговорів з постачальниками та партнерами
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Розробка та впровадження мотиваційних програм для співробітників
  • Розв'язання конфліктних ситуацій
  • Контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів
  • Організація та проведення нарад
  • Розробка та впровадження стратегій розвитку магазину

Керівник відділу супроводу замовників (віддалено)

Writer Works

Образование

1 год 11 месяцев

12.2022 - 10.2024

- формування та управління командою менеджерів із супроводу клієнтів. - розподіл замовлень та контроль за якістю їх виконання. - забезпечення дотримання термінів, стандартів якості та конфіденційності. - контроль комунікацій між клієнтами, виконавцями та внутрішніми підрозділами. - оперативне вирішення питань, скарг чи непорозумінь. - підвищення рівня задоволеності клієнтів (повторні замовлення). - пошуку та інтеграіч нових авторів (науковців, викладачів) - контроль виконання робіт відповідно до технічного завдання. - оцінка якості роботи авторів, формування "резерву" перевірених виконавців. - співпраця з відділом продажів — для уточнення деталей замовлень; - визначення “вузьких місць” у процесі супроводу та ініціювання змін. - автоматизація частини комунікацій (шаблони листів, CRM-системи, чат-боти). - участь у впровадженні/покращенні внутрішнього софту для управління замовленнями. - розробка інструкцій, регламентів, навчальних матеріалів для співробітників. У такій галузі особливо важливо: забезпечити дотримання конфіденційності (особливо при роботі з іноземними студентами); відслідковувати унікальність текстів (перевірка на плагіат);
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Економист

Ощадбанк

Банки

5 месяцев

04.2021 - 08.2021

менеджер по продажам

My Coffee

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 8 месяцев

09.2017 - 04.2019

официант, бармен, администратор в ресторане

Диван, Казан-Диван

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

7 лет 8 месяцев

02.2010 - 09.2017

Ключевая информация

Гнучкість

Адаптивність

Відкритість до навчання

Комунікативні навички

Ініціативність

  • Робота з комп'ютерними програмами та базами даних
  • Введення та обробка інформації
  • Участь у віддалених нарадах та семінарах
  • Виконання адміністративних завдань
  • Організація віддаленої роботи з документами
  • Підтримка комунікації з колегами та клієнтами
  • Забезпечення технічної підтримки
  • Підтримка комунікації з колегами та клієнтами

Училась в 1 заведении

макіївське професійне училище

парикмахер модельєр

2007

Владеет языками

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

GENIUS.SPACE "Бухгалтер ФОП, BAS." Практичний курс

2025

Наразі проходжу курси, також активно вивчаю Google Таблиці

Рекламний менеджер блогеру/ аккаунту

2021

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

категорія В

Татяна

Менеджер чату/бухгалтер з первинної документації (новачок)

Тульчин

15 000 грн

37 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 месяц назад