Работал в 5 компаниях   5 лет 9 месяцев

Государственный сектор, FMCG, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Головний спеціаліст загального відділу

Управління майном обласної ради

Государственный сектор

7 месяцев

03.2023 - 10.2023

1. обслуговування комп’ютерної техніки, операційних систем;
2. установка операційних систем;
3. контроль наявності внутрішньої локальної мережі, яка працює в системі електронного документообігу;
4. обслуговування комп’ютерної техніки, проведення діагностики і профілактики з метою виявлення і усунення можливих причин виходу техніки із ладу;
5. забезпечення безпеки мережевої взаємодії в Управлінні;
6. забезпечення антивірусний захист комп’ютерів;
7. забезпечення належної якості та надійності роботи обладнання, що використовується;
8. підвищення ефективності роботи комп’ютерної техніки і оргтехніки в Управлінні майном;
9. підготовка інформації з питань, що відносяться до компетенції відділу, для оприлюднення на офіційному веб-сайті Управління та набори даних, які підлягають розміщенню на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних DATA.GOV.UA;
10. працює в системі електронного документообігу;

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

ТОВ «Лубенський молочний завод»

FMCG

1 месяц

08.2018 - 09.2018

  • Розробка та надання специфікацій, ВГХ по продукції;
  • Документообіг між товариством та контрагентом (оформлення обхідних листів, договорів, додаткових угод, збір установчих документів для підписання договору чи дод.угоди) Реєстрація договорів;
  • Робота з дебіторською заборгованістю;
  • Контроль та виконання домовленостей з ключовими клієнтами;
  • Погодження, контроль та аналіз акцій в мережах;
  • Щомісячне нарахування бонусів по ключовими клієнтами.

Фінансовий аналітик

ТОВ «Лубенський молочний завод»

FMCG

2 года 7 месяцев

02.2016 - 09.2018

  • Щоденний загальний звіт продажу готової продукції ТОВ «Лубенський молочний завод»(план/факт);
  • Аналіз продажу готової продукції;
  • Щомісячне нарахування бонусів та індикативу по контрагентам;
  • Розробка та надання контрагентам специфікацій по продукції;
  • Контроль та аналіз повернень готової продукції (перевищення чи не перевищення допустимого відсотку повернень);
  • Ведення реєстру банківських операцій по контрагентам у вигляді факторингу;
  • Документообіг між товариством та контрагентом (оформлення обхідних листів, договорів, додаткових угод, збір установчих документів для підписання договору чи дод.угоди) Реєстрація договорів.

Менеджер із адміністративної діяльності

ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРТ»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 3 месяца

09.2014 - 12.2015

  • робота в програмі «1С:Предприятие 8.2»;
  • ведення та облік внутрішньої і зовнішньої документації компанії;
  • підготовка звітності для менеджерів з дебіторської заборгованості;
  • списання товару;
  • повернення товару;
  • контроль за переміщенням товару;
  • забезпечення життєдіяльності офісу (вода, канцтовари, витратні матеріали, і т.д.);
  • відправлення пошти, робота з кур'єрськими службами;
  • виконання доручень керівника;

Адміністратор, контент менеджер

Інтернет магазин «TOOLSGROUP»

Торговля розничная / Retail

1 год

07.2013 - 07.2014

  • Наповнення інтернет магазину товарами.
  • Складання оригінального опису товарів.
  • Написання та розміщення новин, інформації про акції на сайті, а також в групах Вконтакте, Однокласники, Facebook та ін.
  • Рерайт, копірайт тематичних статей і їх розміщення на сайті.
  • Написання та розміщення SEO-тексту для окремої категорії товарів.
  • Контроль актуальності асортименту.
  • Оптимізація контенту під пошукові системи.

Ключевая информация

  • З 2008 року займаюсь ремонтом та складанням ПК.
  • Установка OC Windows та налаштування;
  • Розумію як працює операційна система;
  • Маю практичні навички в складанні ПК (свій собі збирав);
  • Підключення та налаштування принтерів, сканерів (маю практичні навички заправки картриджів в принтерах brother та HP);
  • Базово-поверхове розуміння роботи мережі;
  • Прокладка кабелів, обжим вітой пари.
  • Професійний користувач ОС Windows, Linux, MS Office, Google services..
  • Базові знання HTML, CSS, C#/ASP.NET, 1С:Предприятие 8.2.
  • Знання мов: українська, російська - вільно; англійська - на рівні читання технічної літератури зі словником.

Учился в 1 заведении

Полтавський університет економіки та торгівлі

Факультет "Економіки та менеджменту", спеціальність "Соціальна інформатика"

Полтава, 2013

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Категорія В

Сергій Олександрович

Розгляну всі пропозиції

Лубны

20 000 грн.

33 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 недели назад