Работал в 8 компаниях 12 лет 5 месяцев
Торговля розничная / Retail, Недвижимость и Девелопмент, Транспорт и Логистика, Образование, Другое, Государственный сектор
Самозайнята особа
ФОП Стельмах А.П.
Торговля розничная / Retail
4 года 1 месяц
11.2020 - по настоящее время
Надання послуг з юридичного супроводу підприємств всіх форм власності.
Надання послуг, консультацій зі створення, реорганізації та ліквідації юридичних осіб.
Надання супроводу з реєстрації юридичних осіб.
Надання супроводу з реєстрації (перереєстрації) нерухомого майна, оцінки та БТІ.
Надання послуг супроводу будівельних організацій.
Надання послуг супроводу ОСББ, діяльності та функціонування багатоквартирних будинків, реєстрація ОСББ, допомога в поточній діяльності (юридична, ЖКХ та технічна)
Надання послуг незалежного оцінювання діяльності та ефективності персоналу, проведення поверхового аудиту діяльності підприємства, виявлення потенційних ризиків для власника.
Пошук інформації, менеджмент.Посередницькі послуги.
Реалізація власного товару (прибл.1,5 роки)
Керівник відділу продаж, юрист
Агенство недвижимости
Недвижимость и Девелопмент
6 месяцев
06.2021 - 12.2021
Розробка та оптимізація систем продаж нерухомості.
Консультування співробітників та клієнтів.
Проведення перемовин.
Активна участь в житті підприємства.
Допомога керівництву.
Директор
ПП "Одеський регіональний навчальний центр"
Транспорт и Логистика
3 года 3 месяца
07.2017 - 10.2020
- Менеджемент підприємства на всіх етапах (від створення юридичної особи до початку стійкого ведення господарської діяльності.
- Пошук постачальників послуг.
- Пошук клієнтів, створення та формування клієнтської бази, робота з постійними клієнтами.
- Робота із залучення юридичних осіб до співпраці та створення унікальник сумісник проектів (навчання водіїв, персоналу)
- Пошук нових направлень та песпективних сфер діяльності підприжмства.
- Навчання персоналу, розробка нових алгоритмів діяльності.- Ведення поточної звітності.
- Ведення рекламного направлення.
- Аналіз діяльності підприємства та коригування планів з ровитку.
Заступник директора з юридичних та адміністративних питань
ПП "-ФАВОРИТ-"
Образование
2 года 7 месяцев
03.2017 - 10.2019
• Здійснення повного супроводу діяльності підприжмства від купівлі юр особи до ведення діяльності.
• Взаємодія з профільними контролюючими органами (РСЦ, ТСЦ МВС України)
• Розробка внутрішньої регламентної документації (Положень, інструкцій, наказів тощо)
• Введення нових принципів роботи з клієнтамі, підвищення клієнтоорієнтованності.
• Пошук та проведення перемовин з новими потенційними партнерами суміжних направлень діяльності з метою створення навчальних та (або) інших сумісних проектів. Регулювання, адміністрування та супровід таких взаємовідношень.
• Контроль діяльності підприємства, зокрема в юридичному полі.
• Пошук можливостей та шляхів вирішення задач, в разі виходу підприємства за межі юридичного поля.
• Робота з проблемними клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій.
• Залучення нових співробітників.
• Оптимізація та систематизація роботи працівників.
Юрисконсульт
Українське державне підприємство "Укрінтеравтосервіс" (філія "Одеський державний обласний навчально-курсовий комбінат"
Транспорт и Логистика
2 года 3 месяца
11.2014 - 02.2017
• Повний юридичний супровід діяльності відокремленого підрозділу юридичної особи державної форми власності.
• Захист інтересів відокремленого підрозділу перед головним управлінням юридичної особи.
• Супровід процедури реорганізації державного підприємства.
• постійне проведення контрольної та інвентаризаційної діяльності.
• Взаємодія з структурними підпрозділами підприжмства, консультування персоналу, роз'яснення положень та норм законодавства. Допомога приймати рішення в правовому полу Українського законодавства.
• Розробта норм та положень, необхідних в роботі підприємства.
• Захист інтересів керівництва перед контролюючими органами та центральним керівництвом підприємства.
• Претензійна діяльність.
• Захист прав колективу.
• Посилене ведення активної ділової переписки.
• Робота в ненормованому режимі.
• Захист інтересів підприємства в умовах проведення процесуальних дій в кримінальному провадження (обшуки, вилучення тощо)
Голова Контрольно-ревізійної комісії / начальник юридичного сектору (юрист)
Одеська міська організація Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина"
Другое
1 год 3 месяца
05.2014 - 08.2015
- Виконання контрольно-ревізійних функцій.
- Здійснення поточної аналітики роботи юридичної особи та її відокремлених підрозділів.
- Юридичний супровід діяльності Одеської міської організації політичної партії.
- Здійснення інвентаризації та перевірка дотримання цільового використання майна.
- Здійснення поточного контролю за показниками діяльності відокремлених підпрозділів.
- Виявлення недоліків у роботі та надання рекомендацій щодо покращення роботи як міської орагнізації та її осередків.
- Ведення засідань Контрольно-ревізійної комісії, складання протоколів та актів за результатами таких засідань.
- Складання Актів проведення перевірок осередків.
- Юридичний супровід поточної діяльності та планів розвитку політичної партії.
- Створення повноцінної партійної системи, з партійних осередків зі стасуом юридичних осіб та громадських формувань.
- Аналітика законодавчих змін та надання письмових/усних рекомендацій стосовно таких змін та прогноз впливу.
- Здіснення юридичної підтримки у виборчому процесі.
- Здійснення прийому громадян та захист інтересів громадян (складання листів/запитів/депутатських звернень тощо)
- Безпосередня участь у виборчому процесі.
Головний спеціаліст юридичного відділу
Інспекція з благоустрою міста Одеської міської ради
Государственный сектор
1 год 4 месяца
11.2012 - 03.2014
- Обробка вхідної документації
- Юридичний аналіз змін в законодавстві
.- Обробка звернень громадян.
- Особистий прийом громадян.
-Аналіз законодавчої бази, допомога в прийнятті рішень керівному складу.
- Аналіз та обробка рішень Одеського міського голови.
- Виїздне інспектування благоустрою території міста.
Головний спеціаліст відділу дозволів та узгодження
Інспекція з благоустрою території міста Одеської міської ради
Государственный сектор
2 месяца
09.2012 - 11.2012
- щоденний моніторинг законодавства та рішень органів місцевого самоврядування в розрізі благоустрою території міста.
- Аналіз діяльності відділу в сфері благоустрою території міста.
- Оцінка вхідних заяв на предмет відповідності законодавству та правилам благоустрою міста Одеси.
- Юридичний супровід діяльності інспекторського складу.
Ключевая информация
• АДЕКВАТНІСТЬ.
• ПОРЯДОЧНІСТЬ.
• Пунктуальність.
• Клієнтоорієнтованість
• Опрятність.
• Пунктуальність.
• Стресостійкість.
• Готовність працювати на результат.
• Вміння проводити перемовини.
• Здатність до навчання.
• Досвід юридичного та комерційного супроводу підприємств.
• Досвід керівних посад.
• Досвід ведення ділового листування.
• Досвід роботи в надзвичайних ситуаціях.
• Досвід ведення листування та взаємодії з контролюючими організаціями.
• Досвід супроводження державної реєстрації (юр особи/ право власності)
• Досвід роботи з орендодавцями та орендарями.
• Впевнений користувач ПК.
• Претензійно-позовна робота.
• Вміння працювати в команді.
• Досвід досудового вреголювання спорів.
• Можлива робота в режимі різнонаправленності. Відсутність небажання зміни направленності. Можлива поєднана робота як в режимі правового, так і технічного, комерційного і комунального супроводу.Дякую за перегляд.Вдалого дня!
Учился в 2 заведениях
Одеський державний університет внутрішніх справ
Юриспруденція, Магістр
Одесса, 2011
Міжнародний гуманітарний університет
Правознавство, бакалавр
Одесса, 2010
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Бажана заробітна плата
Анатолій Петрович
Анатолій Петрович
онлайн
Юрист
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, стажировка / практика, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 10 минут назад