Работала в 5 компаниях   16 лет 3 месяца

Строительство, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, HR, Недвижимость и Девелопмент, Энергетика и Энергоносители

Керівник відділу кадрів

aliance

Строительство

2 года 5 месяцев

06.2022 - по настоящее время

• Організація та керування діяльністю
• Управління кадровою документацією та адміністративною роботою відділу
• Взаємодія з відділами компанії для забезпечення потреб у кадрах
• Підготовка звітності та аналіз результатів роботи відділу кадрів
• ERP, 1С ЗУП
• Весь цикл ведення кадрового діловодства

hr inspector

BSG World

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

8 месяцев

10.2021 - 06.2022

Инспектор отдела кадров

ТОВ "ОСТИН"

HR

2 года

08.2019 - 08.2021

оформлення, ведення та зберігання трудових книжок, перевірка документів для прийому, переведення, відпустка (всі типи відпусток), перенесення відпусток у зв'язку з хворобою, відрядження, декрет/вихід з декрету, лікарняні, звільнення, подання кадрових звітів в податкову службу, кадрові накази та накази з основної діяльності, штатний розпис, більше 1000 працівників. Робота в програмах: 1 С ЗУП та СМП кадри

помічник керівника-начальник відділу кадрів

Будівельна компанія

Недвижимость и Девелопмент

2 года 9 месяцев

08.2016 - 05.2019

ведення кадрового обліку в повному обсязі в компанії зі штатом працівників до 50 штатних одиниць, ділове листування та зустрічі з підрядниками та субпідрядниками, постачальниками будівельних матеріалів, подання документів на затвердження Звітність по виконанню поставлених завдань.

головний спеціаліст відділу фізичного захисту

Міністерство енергетики та вугільної промисловості

Энергетика и Энергоносители

8 лет

11.2007 - 11.2015

  1. ведення діловодства (письмово\ программа АСКВД) робота з дск документами, передача документів в архів, розробка номенклатури справ Департаменту, звіт про виконання доручень, наказів та ін.
  2. секретар Директора Департаменту.

Ключевая информация

1. 1с 8 ЗУП, ЕRP BAS (кадри)
2. MC Exel, Word;
3. повний цикл ведення кадрового адміністрування
• Ефективна взаємодія
• Управління документацією
• Стратегічне планування

Училась в 1 заведении

Державна академія керівних кадрів та містецтв

документознавець, менеджер інформаційної діяльності

Киев, 2009

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

родной

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Разрешительная документация в строительстве

Киев, 2017

Дополнительная информация

Личные качества

  Знання всіх офісних програм на рівні користувача. Знання мов: російська, українська - рідні, англійська - зі словником/перекладачем. Відповідальна, відкрита для нових знань та вмінь. Дотримуюсь ділового етикету в поведінці, тримаю субординацію між роботодавцем та працівником. З почуттям гумору все в порядку. Цікавіть довготривала співпраця. Робота в великих компаніях з довготривалою історією. Зв'язок тримаю через електрону пошту, скайп та телеграм @burakoffka. Рівень заробітньої плати вказано з урахуванням податків. Офіційне працевлаштування, ФОП, ЦПХ, гібридний формат роботи або онлайн ( на випробувальний термін- робота в офісі).

Ірина

Заступник керівника відділу

Бровары

Готов переехать: Киев

40 000 грн.

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 дня назад