Работала в 4 компаниях   21 год 11 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Издательства и Полиграфия, Другое

Менеджер з адмін. діяльності та оформлення відвантажень

ТОВ "Креатив Тайм Уа"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 2 месяца

08.2023 - по настоящее время

ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ
Оформлення відвантажень та облік по рах.361, 281:
-співпраця зі складом, перевізником, замовником.
-внесння заявок в 1С УТП заявок від замовників, передача заявок на склад, оформлення та організація перевезення, оформлення пакету документів для замовника (стандарт- ВН та ТТН + додаткові документи, що потребують деякі великі ТЦ та РЦ, а також записи на прийом вантажу.
-формування ПН для їх реєстрації. -контроль встановлених Договором строків та графіків на поставку товару.
-формування та проведення звірок з замовниками, опрацювання отриманих Актів розбіжностей та внесення результатів по них до облікової програми.
-контроль наявності оригіналів документів з покупцями та їх архівування.
-прийом/відправлення кориспонденції та занесення записів про неї у книги обліку.
-облік та контроль розрахунків та документообороту з перевізниками.
ІНШІ ОБОВ'ЯЗКИ
-замовлення товарів для офісу і складу.
-облік та контроль розрахунків та документообороту з постачальниками даних товарів.
- участь у інвентаризації та її документальне оформлення, списання ТМЦ
- допомога головному бухгалтеру при підготовці та оформлення пакетів документів для розблокування ПН.
- виконання інших додаткових доручень директора та бухгалтерії.
ДОСЯГНЕННЯ
Опанувала для себе особливості іншої професії. Зрозуміла, що така мені подобається!
Навчилася більше розбиратися не лише в обліку, а в самій суті оптової торгівлі з погляду менеджера з продажу, та специфіці торгівлі через великі ТЦ та деяких СМ, таких як Епіцентр, Велика Кишеня, Червоний Маркет, Аврора та інші.
Вдосконалила навички спілкування з людьми різноманітних посад та рівнів, а також вирішення нестандартних ситуацій.

Бухгалтер віддалено

Wanmosushi

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 года 8 месяцев

02.2021 - по настоящее время

Ведення ФОП (2га та 3тя група)
Основні обов'язки:
-касовий облік (ПРРО Scayservice); -проведення платежів через систему клієнт-банк;
-контроль первинних документів та відображення їх в обліку (1С 7.7, "Вчасно");
-ведення управлінського обліку (таблиці Google)
- контроль нарахування та сплати податків, робота з Податковим кабінетом платника податку;
- складання та подача податкових та інших звітів (робота з ПЗ "Соната")

Головний бухгалтер ( єдиний )

Епіка Люкс

Издательства и Полиграфия

2 года 11 месяцев

03.2018 - 02.2021

Ведення в повному обсязі бухгалтерського та податкового обліку в т.ч. ПДВ на ТОВ загальна система, рекламно-поліграфічна діяльність. ФОПи 2, 3 группы та на загальній системі - рестораний бізнес.

Головний бухгалтер

Інтереком, ПАКТУМ СЕРВІС, Авімед, Мастер Мрамор

Другое

15 лет 2 месяца

01.2003 - 03.2018

Коротко: Работа в сфері бухгалтерского обслуговування з 2003 года в компаніях, займающихся будівницством, оптовими продажами, послугами інжиринга, митно-брокерскими послугами, виробництвом виробів із мармуру та граниту, швейне виробництво. Є досвід становлення компаній з "нуля", відновлення обліку і успешного супроводу перевірок, допомога адвокату по захисту інтересів компанії в суді.

Ключевая информация

Володіння ПО: Exel, Word, Google Таблиці, Месенжери різні, Поштові програми, Клієнт-Банкінги різних банків України, Досвідчений користувач: МедОк, Соната, Арт-Звіт, Комарх, 1С 7.7 Бух+1 С 7.7 УПП, 1С 8.2, 8.3 УТП, Акцент. Та інші супутні програми, з урахуванням специфіки діяльності підприємства та навички освоєння нових.

Облік, документальне оформлення, організація та контроль відвантажень. Робота з замовниками. Створення заявок на перевезення таких перевізників як Нова Пошта, Рабен, Делівері.

Облік єдиного податку 2-ї та 3-ї груп юридичних та фізичних осіб, загальна система опадаткування фізичних та юридичних осіб;

первинна документація, відрядження, робота з банківськими та касовими операціями, розрахунки з покупцями та замовниками;

Складський облік: інвентаризація, внесення данних з руху ТМЦ в облікову систему та документації.

Статистична, управлінська та бухгалтерська звітність, УП(С)БО.

Училась в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Бухгалтерський облік та аудит

Киев, 2005

Владеет языками

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Бажана зарплата

На повну зайнятість в залежності від поставлених задач та рівня відповідальності: від 25000 грн.
На часткову зайнятість обговорюється окремо, але не менше, ніж 200 грн. за годину роботи.

Бажане місце розташування офісу

Харківський масив, (Дарницький р-н м.Києва)

Юлия

Бухгалтер

Киев

44 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 6 часов назад