Работала в 4 компаниях 19 лет 6 месяцев
Консалтинг / Аудит, Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Банки
CEO
ЕКСЕ.КЬЮТ ГРУП
Консалтинг / Аудит
2 года 1 месяц
10.2022 - по настоящее время
*Первинні консультаці: ознайомлення з ключовими фінансовими показниками
* Діагностика потенціалу бізнесу для цілей кредитування
* Зустріч з топ-менеджментом фінансового установи-особисте знайомство бізнесу і банків
* Вибір кращих пропозицій від банків
* Технічна частина: збір та підготовка повного пакету документів, заповнення анкет і заявок
* Отримання фінального рішення і супровід реалізації угоди
Помічник фінансового директора, фінансист
Копійка, торгова мережа
Торговля розничная / Retail
1 год
09.2021 - 09.2022
* Реалізація низки успішних угод щодо отримання залогових/беззалогових кредитів, кредитних ліній та овердрафтів для забезпечення фінансування групи.
* Участь у реалізації зарплатно-карткових проектів та ефективне супровід термінальної мережі, що призвело до покращення платіжних процесів.
* Прорахування та оптимізація показників ліквідності, покриття та грошового потоку, що сприяло поліпшенню фінансового стану підприємства.
* Підготовка та супровід відкриття гривневих та валютних рахунків в Українських та іноземних банках, що забезпечило зручні та ефективні банківські операції.
* Успішна організація зустрічей із відповідальними представниками топ-банків, що призвела до отримання конструктивного зворотного зв'язку та пропозицій.
* Розробка та впровадження стратегій співпраці та планів для поліпшення структури балансу відповідно до візії та пропозицій партнерів.
* Підготовка необхідної документації для відкриття рахунків в українських та іноземних банках, забезпечення своєчасного контролю отримання необхідних документів від банків.
* Ведення продуктивних переговорів із банками, лізинговими та страховими компаніями для успішного залучення коштів.
* Проведення аналізу ринка по питанням кредитування, депозитів та валютного обслуговування рахунків, що дозволило вчасно реагувати на зміни у фінансовому середовищі.
Помічник керівника, фінансист
Торгівельно-виробнича група компаній SUNOLTA
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 9 месяцев
06.2019 - 03.2021
* Ефективно впроваджено стратегії аналізу ринку, що призвело до оптимізації тарифів та покращення умов фінансового обслуговування.
* Співпраця з топ-10 банками призвела до отримання конструктивного зворотного зв'язку та покращення структури балансу.
* Успішно реалізовано понад 10 фінансових проектів, забезпечивши стабільність та розвиток компанії.
Досвід та Ключові Навички:
* Впровадження стратегій аналізу ринку щодо кредитів, депозитів та валютного обслуговування рахунків.
* Оптимізація тарифів по розрахунково-касовому обслуговуванню, депозитам та кредитам.
* Підготовка, оформлення та контроль отримання документів від банків за обов'язковостями.
* Ведення переговорів із банками щодо залучення коштів та оптимізації умов кредитування.
* Систематичний аналіз причин, курсових різниць та постійних витрат щодо ефективності таємних коштів.
* Оптимізація управління курсовими різницями та сталими витратами.
* Організація зустрічей та отримання зворотного зв'язку від відповідальних представників топ-10 банків.
* Розробка плану поліпшення структури балансу на основі пропозицій та візії співпраці.
* Успішна реалізація понад десяти проектів фінансування в період 2019-2021 років.
* Переговори та співпраця із банками, лізинговими та страховими компаніями.
Керівник відділення банку
UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Банки
14 лет 4 месяца
11.2004 - 03.2019
Організовувала результативну роботу команди, досягаючи показників вище 145% від плану.
Успішно створювала та розвивала команду в течії 9 років, багаторазово була топ 1 в Південномурегіоні.
Відповідала за підписання угод на суму понад 10 млн. доларів США, продемонструвавши навички ведення успішних переговорів та управління великими фінансовими транзакціями.
Маючи більше 10 років досвіду самостійного залучення клієнтів, активно проводила пошук, залучення та супровід клієнтів, створюючи власну базу через холодні та теплі дзвінки.
Відповідала за виконання плану продажів відділення, активно працюючи над стратегічним розвитком та оптимізацією бізнес-процесів.
Підтримувала і мотивувала команду до досягнення топ результатів, проводячи 1:1 розбори продаж та навчання, розкриваючи потенціал кожного менеджера.
Ефективно продавала банківські продукти, включаючи депозити, пластикові картки, пакети та рахунки.
Надавала консультації клієнтам у відділенні та відповідала за формування та представлення звітності.
Демонструвала швидке засвоєння нових навичок та готовність до адаптації до змін у робочому середовищі.
Ключевая информация
Проведення консультацій та ознайомлення з ключовими фінансовими показниками.
Розробка стратегій співпраці та планів для поліпшення структури балансу.
Оптимізація тарифів по РКО, депозитам та кредитам, забезпечення ефективного фінансового управління.
Отримання фінансування, угоди з оцінки майнового комплексу, аналіз фінансової звітності та рекомендації.
Супровід відкриття та обслуговування гривневих та валютних рахунків в банках.
Ведення переговорів з банками, лізинговими та страховими компаніями для залучення коштів.
Аналіз ринку по питаннях кредитування, депозитів та валютного обслуговування рахунків.
Супровід зарплатно-карткових проектів та ефективна робота з термінальною мережею.
Аналіз єкономічної ефективності коштів, оптимізація показників ліквідності та грошового потоку.
Організація зустрічей з представниками топ-банків, отримання конструктивного зворотного зв'язку та пропозицій.
Училась в 1 заведении
Одесский аграрный университет
бухучет и аудит
Одесса, 1998
Дополнительная информация
Особисті якості
Управління командами та здатність формувати професійні колективи.
Ефективне залучення клієнтів та досягнення високих показників у фінансовій сфері.
Організація гармонійної роботи трудового колективу.
Швидке навчання та адаптація до нових завдань.
Ініціативність та відповідальність у керівництві.
Комунікабельність та високі навички переговорів.
Свій розділ
Маю значний досвід та навички в області організації міжнародної співпраці та фінансових операцій.
У моєму попередньому досвіді роботи, я успішно забезпечувала стабільний зв’язок підприємства з контрагентами з-за кордону, організовуючи співпрацю з ними та сприяючи поліпшенню ділових стосунків.
Мій досвід також включає обслуговування операцій корпоративних клієнтів, що ведуть зовнішньоекономічну діяльність, обробку контрактів, платежів та митних декларацій.У своєму попередньому досвіді я займалася підготовкою документів для відкриття рахунків в українських та іноземних банках, супроводженням міжнародних платежів та співпрацею з партнерами під час узгодження контрактів. здійснювала нагляд за дотриманням валютного законодавства під час проведення валютних операцій.Працювала з контрагентами по поставці товарів, обладнення, транспортних послуг з різними країнами, таких як Молдова, Польща, Болгарія, Німеччина, Туреччина, Нідерланди та США.
Інна
Інна
Помічник фінансового директора/головного бухгалтера, фінансист, економіст
Одесса
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 1 месяц назад