Работала в 2 компаниях 18 лет 9 месяцев
Банки
директор операционного департамента
АТ «Кристалбанк»
Банки
5 лет 8 месяцев
11.2018 - по настоящее время
Погодження пакетів документів на відкриття рахунків суб’єктам господарювання та фізичним особам, належна перевірка клієнтів , згідно вимог законодавства;
• Контроль заведення контрагентів, верифікація відкритих рахунків;
• Централізована перевірка та зберігання юридичних справ клієнтів;
• Операційне супроводження корпоративного та роздрібного бізнесу;
• Ведення бази вкладників, розрахунок регулярного збору для ФГВФО;
• Розробка та запровадження внутрішніх процедур для перевірки та виявлення підзвітних рахунків , формування та відправка звітності згідно вимог законодавства FATCA та CRS;
• Координація операційної роботи відділень;
• Розробка внутрішніх нормативних документів за напрямком корпоративного бізнесу (політики, положення ,договори, технологічні карти та ін);
• Автоматизація та оптимізація бізнес процесів, впровадження та налаштування нових продуктів та тарифів, підготовка технічних завдань для ІТ підрозділу.
ПАТ АКБ «Новий»
Радник Голови Правління з питань операційної діяльності
Обов’язки:
• Створення та організація роботи бек-офісу банку : розмежування функцій фронт та бек - підрозділів , побудова та опис бізнес процесів, методологічне забезпечення операційної діяльності банку.
• Куратор управління грошового обігу та касових операцій та підрозділу інкасації. Супроводження перевірок НБУ , підготовка плану заходів по усуненню порушень за результатами перевірки.
ПАТ «Банк «Фінанси та кредит»
Директор Центру з операційної діяльності
Обов’язки:
• Організація та контроль роботи Центру з операційної діяльності , у складі чотирьох департаментів та регіональних операційних підрозділів.
• Забезпечення операційної діяльності банку (супроводження кредитних , депозитних, документарних операцій, супроводження операції банкнотного банкінгу, формування резервів, грошового обігу та інкасації, контроль дотримання лімітів кас, адміністрування кредитного портфелю, формування обов’язкових резервів , супроводження операцій з цінними паперами та операцій депозитарію, РКО юридичних та фізичних осіб, системи переводів, міжбанківські операції, міжнародні розрахунки, валютний контроль. операції з платіжними картками).
• Участь в формуванні та затвердженні бюджету банку, контроль за виконанням бюджету Центром з операційної діяльності.
• Участь в розробці внутрішніх нормативних документів, підготовка технічних завдань для автоматизації бізнес – процесів банку.
Проекти:
Успішне впровадження в банку проектів, які направлені на підвищення операційної ефективності , якості обслуговування клієнтів банку та оптимізації роботи бек – офісу : «Переведення філій банку на єдиний баланс», «Централізація та оптимізація операційних функцій банку» ,
« Створення віддаленого операційного центру в м. Кременчук» , « Нова модель відділення», «Бек- офіс з « нуля».
• Контроль заведення контрагентів, верифікація відкритих рахунків;
• Централізована перевірка та зберігання юридичних справ клієнтів;
• Операційне супроводження корпоративного та роздрібного бізнесу;
• Ведення бази вкладників, розрахунок регулярного збору для ФГВФО;
• Розробка та запровадження внутрішніх процедур для перевірки та виявлення підзвітних рахунків , формування та відправка звітності згідно вимог законодавства FATCA та CRS;
• Координація операційної роботи відділень;
• Розробка внутрішніх нормативних документів за напрямком корпоративного бізнесу (політики, положення ,договори, технологічні карти та ін);
• Автоматизація та оптимізація бізнес процесів, впровадження та налаштування нових продуктів та тарифів, підготовка технічних завдань для ІТ підрозділу.
ПАТ АКБ «Новий»
Радник Голови Правління з питань операційної діяльності
Обов’язки:
• Створення та організація роботи бек-офісу банку : розмежування функцій фронт та бек - підрозділів , побудова та опис бізнес процесів, методологічне забезпечення операційної діяльності банку.
• Куратор управління грошового обігу та касових операцій та підрозділу інкасації. Супроводження перевірок НБУ , підготовка плану заходів по усуненню порушень за результатами перевірки.
ПАТ «Банк «Фінанси та кредит»
Директор Центру з операційної діяльності
Обов’язки:
• Організація та контроль роботи Центру з операційної діяльності , у складі чотирьох департаментів та регіональних операційних підрозділів.
• Забезпечення операційної діяльності банку (супроводження кредитних , депозитних, документарних операцій, супроводження операції банкнотного банкінгу, формування резервів, грошового обігу та інкасації, контроль дотримання лімітів кас, адміністрування кредитного портфелю, формування обов’язкових резервів , супроводження операцій з цінними паперами та операцій депозитарію, РКО юридичних та фізичних осіб, системи переводів, міжбанківські операції, міжнародні розрахунки, валютний контроль. операції з платіжними картками).
• Участь в формуванні та затвердженні бюджету банку, контроль за виконанням бюджету Центром з операційної діяльності.
• Участь в розробці внутрішніх нормативних документів, підготовка технічних завдань для автоматизації бізнес – процесів банку.
Проекти:
Успішне впровадження в банку проектів, які направлені на підвищення операційної ефективності , якості обслуговування клієнтів банку та оптимізації роботи бек – офісу : «Переведення філій банку на єдиний баланс», «Централізація та оптимізація операційних функцій банку» ,
« Створення віддаленого операційного центру в м. Кременчук» , « Нова модель відділення», «Бек- офіс з « нуля».
директор операционного центра
АТ «Банк « Финансы и кредит»
Банки
12 лет 11 месяцев
03.2003 - 02.2016
Операционное сопровождение банковских операций
Ключевая информация
Погодження пакетів документів на відкриття рахунків суб’єктам господарювання та фізичним особам, належна перевірка клієнтів , згідно вимог законодавства;
• Контроль заведення контрагентів, верифікація відкритих рахунків;
• Централізована перевірка та зберігання юридичних справ клієнтів;
• Операційне супроводження корпоративного та роздрібного бізнесу;
• Ведення бази вкладників, розрахунок регулярного збору для ФГВФО;
• Розробка та запровадження внутрішніх процедур для перевірки та виявлення підзвітних рахунків , формування та відправка звітності згідно вимог законодавства FATCA та CRS;
• Координація операційної роботи відділень;
• Розробка внутрішніх нормативних документів за напрямком корпоративного бізнесу (політики, положення ,договори, технологічні карти та ін);
• Автоматизація та оптимізація бізнес процесів, впровадження та налаштування нових продуктів та тарифів, підготовка технічних завдань для ІТ підрозділу.
Училась в 3 заведениях
КТИПП
технологический
Киев, 2001
киевский институт банкиров, КТИПП
финансы и кредит
Киев, 1998
киевский институт банкиров, КТИПП
финансы
Киев, 1998
Оксана Григорівна
Оксана Григорівна
Директор операционного департамента
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/58191abb-c878-4618-b8b0-0e2d614984a2.jpg)
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 день назад