Работала в 4 компаниях   5 лет 3 месяца

Торговля розничная / Retail, Государственный сектор, IT, Издательства и Полиграфия

Рекрутер

Модна білизна

Торговля розничная / Retail

2 месяца

04.2024 - 06.2024

Здійснювала пошук лінійного персоналу (продавці, товарознавці)

Описувала та публікувала вакансії;

Проводила первинне інтрев’ю по телефонну, оцінювала кандидата, запрошувала на співбесіду в офіс;

Здійснювала активний та пасивний пошук кандидатів;

Здійснювала виїзди на торгові точки для коммунікації з продавцями;

Корпоративна культура ( привітання зі святами, днем народження і т.д)

Ведення бази даних по кандидатам, створення резерву,

Інші завдання по запиту від HRD.

Інспектор з кадрів

філія «Корсунь-Шевченківський райавтодор»

Государственный сектор

1 год

05.2022 - 05.2023

Ведення обліку особового складу підприємства - оформлення прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю- заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників- ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток- складання встановленої звітністі про роботу з кадрами- ведення військового обліку, звітність у ТЦКСП- підготовка по вказівці керівника проектів окремих наказів, довідок, листів, відрядних посвідчень і інших документів- прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції, підготовка справ до здачі на державне зберігання і у внутрішній архів підприємства- організація прийому працівників і відвідувачів- телефонне обслуговування- підготовка відряджень- контроль за святковими і ювілейними датами- обробка пошти- збір ділової інформації і її реферування по завданню начальника- ведення табеля обліку робочого часу - ведення і підрахунок маршрутних листів, місячна звітність

Рекрутер віддалено

«PBC»

IT

6 месяцев

11.2021 - 05.2022

розміщення вакансій на сайтах з пошуку роботи

пошук нових платформ для розміщення вакансій

розміщення вакансій в Facebook, Instagram-

підбір відповідних резюме і внесення їх в CRM- систему

проведення співбесід на 1 етапі в телефонному режимі

проведення групових зустрічей онлайн 2 етап співбесід

координування і підтримка претендентів під час навчання

Офіс-менеджер

Бізнес Комунікаційна група, Київ.

Издательства и Полиграфия

3 года 4 месяца

05.2014 - 09.2017

ПРОШУ ПРЕДСТАВНИКІВ "TIENS" І ВСЕ ЩО ПОВ'ЯЗАНЕ З ЦІЄЮ КОМПАНІЄЮ МЕНЕ НЕ ТУРБУВАТИ, МЕНІ ЦЕ НЕ ЦІКАВО!

Співпраця з клієнтами (спілкування, прийом замовлень);

Оформлення документів в 1С

пошук інформації і складання звітів

пошук клієнтів;

Взаємодія з типографіями;

Координація співробітників( кур'єри, персонал з прибирання);

Вирішення офісно-побутових питань.

Ключевая информация

Комунікативні навички, які включають почуття соціального інтелекту, вміння правильно інтерпретувати поставлені завдання.Мультизадачність - уміння поєднувати виконання декількох завдань.Прийняття рішень – здатність самостійно приймати зважене рішення - логічно обдумане, раціональне.Чесність – вміння визнавати свої сильні і слабкі сторони, відкрито говорити про свої помилки та досягнення.Відповідальність - здатність брати на себе певні завдання і виконувати їх без постійного контролю.Здатність до саморозвитку і навчання, як в особистісному, так і в професійному плані.Уміння прогнозувати події, наперед прораховую можливий результат своєї або командної роботи.Здатність аналізувати свої дії - самостійний аналіз кожного етапу допомагає мені підводити проміжні підсумки, виправляти всілякі неточності, для досягнення кращого результату.

Училась в 2 заведениях

Черкаський державний технологічний університет

Приладобудування

Черкаси, 2012

Кіровоградський медичний коледж ім. Є. Й. Мухіна

Сестринська справа

Кіровоград, 2003

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

практичний курс по "Веб-дизайну"

Київ, 2021

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички, особисті якості.

Володіння комп'ютером: впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Outlook), Google Docs;знання 1 С:7/8.3 Підприємство; Ps (фотошоп), Ai ( ілюстратор); Маю не великий досвід роботи в Ads Manager; Використання IP телефонії і віддаленого офіса через VPN; CRM системи;Робота в месенджерах, соц.мережах;Вільно володію українською мовою.

У вільний від роботи час цікавлюсь новими відкриттями в медицині, читаю літературу на психологічні теми та художню літературу, захоплююсь графічним дизайном і фотомистецтвом, активно проводжу час зі своїми дітьми, люблю тварин, є домашній хвостатий улюбленець.

Людмила Закірівна

Адміністратор офісу, офіс-менеджер.

Киев

Деснянский район, Днепровский район, Печерский район, Соломенский район

25 000 грн.

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 10 часов назад