Работал в 4 компаниях 10 лет 8 месяцев
Промышленность и Производство, Другое, Торговля розничная / Retail
Консультант роботи з клієнтами
BEKO Ukraine LLC
Промышленность и Производство
2 года 7 месяцев
09.2022 - по настоящее время
• Надання консультацій та підтримки клієнтам
• Виявлення потреб клієнтів та пропозиція відповідних рішень
• Робота зі скаргами та пропозиціями
• Підтримка довгострокових відносин з клієнтами
• Моніторинг та аналіз ринку та конкурентів
• Моніторинг та аналіз ринку та конкурентів
• Виявлення потреб клієнтів та пропозиція відповідних рішень
• Робота зі скаргами та пропозиціями
• Підтримка довгострокових відносин з клієнтами
• Моніторинг та аналіз ринку та конкурентів
• Моніторинг та аналіз ринку та конкурентів
Менеджер по обработке данных
право на захист
Другое
3 месяца
04.2022 - 07.2022
•АНАЛІЗ ТА КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ДАНИХ IDPS CRM
•КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ТА СВОЄЧАСНОСТІ ЗВІТНОСТІ
•УЧАСТЬ У РОЗРОБЦІ/ПОКРАЩЕННІ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ЗБОРУ ТА ОБРОБКИ
ІНФОРМАЦІЇ
•ПРЕЗЕНТУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
• Планування та організація своєї роботи
•
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Досягнення:
• ЗБІЛЬШЕННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ ОСІБ НА ОТРИМАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ З 40-КА ДО 70-ТИ / ДЕНЬ
•КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ТА СВОЄЧАСНОСТІ ЗВІТНОСТІ
•УЧАСТЬ У РОЗРОБЦІ/ПОКРАЩЕННІ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ЗБОРУ ТА ОБРОБКИ
ІНФОРМАЦІЇ
•ПРЕЗЕНТУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
• Планування та організація своєї роботи
•
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Досягнення:
• ЗБІЛЬШЕННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ ОСІБ НА ОТРИМАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ З 40-КА ДО 70-ТИ / ДЕНЬ
Консультант
ТзОВ «СТАФФ СЕРВІС КОМПАНІ»
Торговля розничная / Retail
3 года 3 месяца
04.2019 - 07.2022
• Аналіз потреб клієнта та розробка рекомендацій
• Проведення досліджень та ринкових аналізів
• Ведення документації та звітності по роботі з клієнтами
• Оновлення професійних знань та відстеження трендів у галузі
• Розв'язання специфічних задач та проблем клієнтів
• Участь у навчальних семінарах та тренінгах
• Підтримка довгострокових відносин з клієнтами
• Надання фахових порад у своїй галузі
Мерчендайзер/Старший мерчендайзер
ДП «Електролюкс ЛЛС»
Торговля розничная / Retail
4 года 7 месяцев
07.2014 - 02.2019
• Надання консультацій та продаж побутової техніки Electrolux; Zanussi;
• організація та проведення навчань, трейнінгів та майстер-класів;
• забезпечення і контроль наявності POS-матеріалів;
• контроль роботи персоналу;
• подання звітності.
• Планування та організація своєї роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• організація та проведення навчань, трейнінгів та майстер-класів;
• забезпечення і контроль наявності POS-матеріалів;
• контроль роботи персоналу;
• подання звітності.
• Планування та організація своєї роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключевая информация
• Маю успішний досвід управлінням роботою персоналу до 10-ти чол.;
• добре володію комп‘ютером;
• комунікабельний; відповідальний;
• дисциплінований та уважний до деталей.
• добре володію комп‘ютером;
• комунікабельний; відповідальний;
• дисциплінований та уважний до деталей.
Учился в 1 заведении
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Управління персоналом/ Управління персоналом і економіка праці.
Львів, 2014
Владеет языками
Английский
средний
Дополнительная информация
посвідчення водія категорія B.
власний автомобіль
Євген
Євген
Менеджер з продажу

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям
Львов
Готов переехать: Запорожье
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 недели назад