Работала в 5 компаниях   36 лет 11 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Торговля розничная / Retail

Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності

ТОВ "ВК"ІрмаПром"(продаж матеріалів для будівництва)

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 3 месяца

08.2021 - по настоящее время

  • Забезпечення безперебійної та ефективної роботи компанії.
  • Укладання договорів, контроль оплати дебіторської / кредиторської заборгованості, звірка з контрагентами.
  • Ведення первинної документації компанії (ТОВ та ФОП) в управлінському і в бухгалтерському обліку (видаткові, прибуткові, податкові накладні, переміщення, створення замовлень, рахунків, ТТН).
  • Контроль порядку на складі та в обліковій системі.Проведення інвентаризації.
  • Збір первинних документів та перевірка правильності оформлення первинних документів.
  • Розблокування податкових накладних.
  • Робота у програмі Клієнт Банк, рознесення банківських операцій 1С.
  • Досвід роботи Нова Пошта, Укрпошта.
  • Ведення внутрішньої звітності.

Директор магазину

ТОВ "АІС АЗЧ Маркет" (продаж запасних частин до автомобілів)

Автомобильная промышленность и Автобизнес

10 лет 5 месяцев

08.2010 - 01.2021

  • Забезпечення безперебійної та ефективної роботи магазину, виконання плану продажів магазину, збільшення обсягу продажів;
  • Аналіз і оцінка економічних показників продажів магазину в розрізі менеджерів, категорій і груп товару; планування, бюджетування, оптимізація видатків;
  • Досвід в управліннях продажами сегменті B2B або B2С; Інтернет - магазину; контроль розвитку та підтримання клієнтської бази;
  • Ведення переговорів, укладання договорів, повний контроль виконання договірних зобов'язань (контроль оплати, дебіторської заборгованості, звірка з контрагентами);
  • Ведення первинної документації (видаткові, прибуткові, податкові накладні, переміщення, створення замовлень, рахунків),проведення інвентаризації. Внесення банківської виписки в 1С. Збір первинних документів. Перевірка правильності оформлення первинних документів.
  • Контроль оформлення магазину (асортимент, викладка, рекламні матеріали);Робота з товаром: організація та контроль замовлення, прийом, робота з рекламаціями, повернення; Контроль термінів реалізації.
  • Знання касової дисципліни; Вирішення спірних питань з покупцями;
  • Досвід управління персоналом, підбір, навчання (до 20 осіб);
  • Взаємодія з контролюючими, перевіряючими органами;
  • Досвід відкриття магазину з нуля/закриття.

Менеджер по веденню первинної документації

ТОВ "АІС АЗЧ Маркет"

Автомобильная промышленность и Автобизнес

5 лет 8 месяцев

12.2004 - 08.2010

Заступник директора магазину

ВАТ "Плодоовоч" (продаж продовольчих товарів)

Торговля розничная / Retail

14 лет 11 месяцев

01.1990 - 12.2004

Старший продавець

ВАТ "Плодоовоч"

Торговля розничная / Retail

2 года 6 месяцев

07.1987 - 01.1990

Ключевая информация

Впевнений користувач ПК (офісні програми - Word, Excel, ел. пошта Outlook, досвід роботи з офісною технікою);

1С Підприємство 7.7 (16 років досвіду);

1С Підприємство 8.3 (5 років досвіду);

Axapta (2 роки досвіду);

Navision (16 років досвіду).

Медок (3 роки досвіду)

Училась в 2 заведениях

Інститут післядипломної освіти «УКРСТЕНО»

Комп’ютеризовані системи обробки інформації та управління

Київ, 2004

Путивльський плодоовочевий технікум Держагропрому УРСР

Товарознавство і організація торгівлі продовольчими товарами

Путивль, 1987

Курсы, тренинги, сертификаты

Управління людьми і проектами

Київ, 2021

Освітній ХАБ міста Києва

Тайм - менеджмент у публічному управлінні

Київ, 2021

Освітній ХАБ міста Києва

Персональна ефективність

Київ, 2021

Освітній ХАБ міста Києва

Маркетинг

Київ, 2021

Освітній ХАБ міста Києва

Дополнительная информация

Особисті якості

Неодноразово нагороджена дипломом в номінації «Кращий директор року».

  • Здатність приймати рішення та нести відповідальність за них;
  • Організаторські здібності. Лідерські та комунікативні навички;
  • Пунктуальність, енергійність, готовність навчатися новому;
  • Вміння знаходити спільну мову з колективом та клієнтами;
  • Націленість на результат, матеріальний ріст, бажання заробляти.

Інна

Менеджер з первинної документації, Менеджер по роботі з клієнтами, Оператор 1С

Киев

55 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад