Работала в 3 компаниях 19 лет 5 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Банки
старший адмінистратор
Медичний центр
Медицина и Здравоохранение
2 года 2 месяца
10.2022 - по настоящее время
Запис пацієнтів у клініку (ведення вагітності, педіатрія, УЗД, вузькі спеціалісти), якісне обслуговування та створення комфортних умов для перебування пацієнтів в клініці, надання чітких відповідей відвідувачам щодо послуг медичного центру, розрахунок пацієнтів, робота колл центру ( в тому числі прослуховування та аналіз дзвінків адміністраторів), звітність, касова дисципліна, вирішення конфліктних ситуацій, налагодження комунікації з лікарями, медичним персоналом, робота із страховими компаніями, контроль роботи адміністраторів медичного центру.
Провідний менеджер управління продаж корпоративного бізнесу
Райффайзен Банк Аваль
Банки
17 лет 7 месяцев
08.2005 - 03.2023
Ділове спілкування з клієнтами банку, залучення клієнтів, продаж продуктів корпоративного бізнесу, повне та якісне обслуговування та ведення справи клієнта, зустрічі та проведення переговорів щодо співпраці, ведення та укладання договорів (кредитних, договорів застави та ін.), супроводження кредитних операцій, співпраця з нотаріусами, зі страховими компаніями, управління конфліктами, що виникають під час співпраці, робота з документами, опрацювання та створення заявок та багато інших банківських послуг в сфері спілкування та співпраці з клієнтами.
старший администратор
Медичний центр
Медицина и Здравоохранение
1 год 6 месяцев
04.2021 - 10.2022
Запис пацієнтів у клініку, якісне обслуговування та створення комфортних умов для перебування пацієнтів в клініці, надання чітких відповідей відвідувачам щодо послуг медичного центру, розрахунок пацієнтів, робота колл центру, звітність, касова дисципліна.
Ключевая информация
Ділове спілкування з клієнтами банку, залучення клієнтів, продаж продуктів корпоративного бізнесу, повне та якісне обслуговування та ведення справи клієнта, зустрічі та проведення переговорів щодо співпраці, ведення та укладання договорів, супроводження кредитних операцій, співпраця з нотаріусами, управління конфліктами, що виникають під час співпраці, робота з документами, опрацювання та створення заявок та багато інших банківських послуг в сфері спілкування та співпраці з клієнтами.
Запис пацієнтів у клініку, якісне обслуговування та створення комфортних умов для перебування пацієнтів в клініці, надання чітких відповідей відвідувачам щодо послуг медичного центру, розрахунок пацієнтів, розрахунок лікарів МЦ, робота колл центру, звітність, касова дисципліна.
Досвід старшого адміністратора: виконання звітів, завдань, вирішення та залагодження конфліктних ситуацій, виявлення будь яких невідповідностей та порушень та інформування керівника, для запобігання в подальшому таких ситуацій, контроль залишків товарів для забезпечення роботи МЦ.
Запис пацієнтів у клініку, якісне обслуговування та створення комфортних умов для перебування пацієнтів в клініці, надання чітких відповідей відвідувачам щодо послуг медичного центру, розрахунок пацієнтів, розрахунок лікарів МЦ, робота колл центру, звітність, касова дисципліна.
Досвід старшого адміністратора: виконання звітів, завдань, вирішення та залагодження конфліктних ситуацій, виявлення будь яких невідповідностей та порушень та інформування керівника, для запобігання в подальшому таких ситуацій, контроль залишків товарів для забезпечення роботи МЦ.
Училась в 1 заведении
Львівський банківський інститут при НБУ
Облік і аудит
Львів, 2005
Мар'яна Василівна
Мар'яна Василівна
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов
полная занятость
Обновлено 20 часов назад