Работала в 3 компаниях 17 лет 3 месяца
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Реклама / Маркетинг / PR-услуги
Головний бухгалтер
ТОВ "АКС"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
6 лет 7 месяцев
04.2018 - по настоящее время
Головний бухгалтер
ТОВ "Авте-Київ"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
6 лет 9 месяцев
08.2011 - 05.2018
Головний бухгалтер
ТОВ "Н-Аутдор"
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
4 года
09.2007 - 09.2011
Ключевая информация
організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії; ведення кадрового документообігу: особові справи, накази, заяви, трудові книжки та інше, нарахування та виплата заробітної плати; складання та здача фінансової, статистичної та податкової звітності; взаємодія з банком по кредиту і овердрафт і іншими фінансовими установами, лізинг, контроль і розрахунок відсотків по кредитах, аналіз і оптимізація податків, взаємодія з контролюючими органами; організація системної роботи з фінансовими, податковими напрямами, ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД), досвід роботи з РРО, складання внутрішніх фінансових звітів, досвід ведення підприємства з нуля, досвід ведення ФОП, планування та організація бухгалтерського обліку: методи та процедури обліку, організація системи звітності, розробка бухгалтерської політики та процедур, організація процесів планування та бюджетування, правильне та своєчасне ведення бухгалтерського та податкового обліку, розрахунок податків та інших фінансових показників, фінансова звітність, яка відображає правильне фінансове становище компанії, побудова процедур оприбуткування і товарообігу, встановлення та здійснення процедур внутрішнього контролю, забезпечення правильності та достовірності фінансової звітності. Досвід розблокування податкових накладних. Керівництво бухгалтерським відділом, налагодження кадрового діловодства. Організація розрахунку заробітної плати та її виплатСпівпраця з аудиторами та податковими органами. Побудова і контроль внутрішніх бізнес-процесів: розробка та впровадження нормативної документації, контроль надходження документів, досвід ведення новоствореного підприємства. Досвід організації і контролю роботи підлеглих співробітників (в підпорядкуванні від 2 до 10 особи).Вільне володіння ПК, 1С:8.3, БАС Бухгалтерія, Word та Excel., робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK, ВЧАСНО, КОМАРХ.
Училась в 1 заведении
АМУ
Бухгалтерський облік, аудит
Київ, 2000
Светлана
Светлана
Бухгалтер
Киев
Голосеевский район
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 2 дня назад