Работала в 7 компаниях 19 лет 5 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, IT, Услуги для бизнеса - другое, Финансовые услуги
Директор з корпоративних продажів
ТОВ "Універсум Клінік"
Медицина и Здравоохранение
10 месяцев
05.2024 - по настоящее время
Організація та формування відділу корпоративних продажів. Створення та впровадження стратегії просування послуг клініки на ринку. Проведення перемовин зі стратегічними партнерами мережі. Підписання нових та пролонгація існуючих контрактів з ключовими партнерами. Виконання плану продажів за період контракту.
( Термінований контракт. Мережа медичних клінік https://universum.clinic)
Організація продажів для корпоративних клієнтів та страхових компаній;
Виконання плану продажів компанії;
Стратегічне, тактичне та операційне керівництво відділом корпоративних продажів;
Забезпечення ефективної роботи відділу;
Аналіз роботи відділу, розробка пропозицій щодо підвищення ефективності роботи;
Розробка та автоматизації процесів, методологічний супровід процесів (процедури, інструкції);
Залучення нових корпоративних клієнтів (міжнародні компанії, страхові компанії, державні структури та підрозділи);
Контроль ведення внутрішньої бази даних;
Контроль документообігу з корпоративними клієнтами.
Head of sales department
ТОВ “Оптичний Клуб” (Гуртова компанія. Імпортер оправ та оптичних аксесуарів з Європи)https://optik-club.com.ua/
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
10 месяцев
07.2023 - 05.2024
Доукомплектація та утримання постійного складу регіональних менеджерів. Підняття обороту компанії на найвищий рівень за її історію. Приріст у порівнянні з попереднім роком на рівень +200% - +300%. Щомісячний приріст нових клієнтів у тому числі мережевих.
Виконання плану продажів із залученням нових потенційних клієнтів;
Контроль дебіторської заборгованості;
Планування, декомпозиція планів в розрізі періодів, менеджерів, регіонів;
Розробка, впровадження, контроль KPI відділу та кожного менеджера;
Контроль та ведення звітності та аналітики продажів та метрик;
Контроль, оцінка та корекція конверсій, показників kpi, рівень якості діалогів та якості ведення карток клієнтів у CRM, а також виконання своїх регламентів та завдань);
На підставі аналізу покращення скриптів та технологій роботи з клієнтами;
Розробка та проведення тренінгів;Рекрутинг, адаптація, мотивація, утримання менеджерів відділу;
Планування кількості маркетингових звернень та взаємодія з відділом маркетингу;
Періодична комунікація з клієнтами для забору зворотного зв’язку стосовно роботи менеджерів та співпраці з компанією;
Взаємодія зі складом по замовленнях, відвантаженнях та заборгованості.
Head of Sales Department (холодні продажі)
ТОВ "Авеб" (Сфера IT. Провідна агенція інтернет -маркетингу)
IT
2 года 2 месяца
05.2021 - 07.2023
Виведення компанії на міжнародний ринок із виконанням стратегічних цілей. Розробка концепції, організація та проведення циклу вебінарів "Бізнес сніданок" за участю Google, Doctor Eleks та ін. Як результат, понад 16% учасників стали клієнтами компанії протягом року. Вихід компанії на позиції провідного експерта з просування сайтів медичної тематики. Завдяки зусиллям відділу компанія стала підрядником у понад 21% усіх провідних медичних клінік України.
Створення відділу, системи мотивації, системи контролю з "0";
Розробка та впровадження стандартів роботи та навчання (скрипти, брифи, цикл тренінгів з воронки продажів);
Впровадження системи холодного пошуку клієнтів (B2B, понад 30 сфер бізнесу);
Виконання планових показників за KPI та за проектами;
Продаж продуктів компанії по Seo, PPC, CMM, SERM, SeoDev;
Вихід та розвиток продажів на ринках Азербайджану та Казахстану;
Організація та проведення вебінарів з метою залучення нових клієнтів;
Ведення переговорів та супровід угод з VIP клієнтами компанії;
Оптимізація процесів, системи звітності та ведення CRM бази.
Директор з продажів
ВД "Ресторатор Україна" Київ. (Організація та продаж навчальних заходів, фестивалів і міжнародних форумів)
Услуги для бизнеса - другое
3 года 1 месяц
03.2018 - 04.2021
Організація і координація «Всеукраїнський антикризовий центр» для рестораторів України. (В період початку пандемії);Організація і координація громадської галузевої "Української Ресторанної Асоціації" (агітація на вступ, продаж внесків на членство в асоціації, робота в комітетах, організація акцій протестів, координація роботи організації в цілому.) Івенти і посилання на сайт.
https://restart.show/https://new.restorator.ua/?lang=ru https://www.restorator.ua/https://www.uara.org.ua/
Стратегічне планування та розвиток напрямків b2b, b2c;
Організація і проведення всеукраїнських івентів від 200 до 3000 осіб (кожні 2 міс.);
Ведення інтернет магазину компанії;
Аналітика показників і потреб ринку;
Бюджетування і планування продажів;
Виконання планових показників по прибутку (маржинальність) та KPI;
Розробка і виведення нових продуктів на ринок;
Створення нових продуктів під сезонні та карантинні потреби;
Ведення переговорів і супровід угод з VIP клієнтами компанії;
Оптимізація форм звітності та впровадження CRM системи;
Планування та організація роботи торгової команди;
Розвиток клієнтської бази;
Розробка і впровадження системи мотивації;
Рекрутинг, адаптація, навчання менеджерів з продажу, техніці ефективних продажів.
Директор з продажів та розвитку бізнесу
ТОВ «Доклаб» Сервіс запису до лікаря. Київ. (ІТ, системна інтеграція, інтернет продаж)IT, e-commerce, B2B, B2C.Сайт www.Doc.ua
IT
4 года
03.2014 - 03.2018
Запуск 8 міст на сторінках порталу Doc.ua, залучення понад 200 приватних клінік і понад 2000 лікарів в кожній області. Зростання відвідуваності сайту від 10 до 28% щомісяця. Зростання кількості УКС в 4 рази, за рахунок більш широкого охоплення за спеціалізаціями. Підсумок запуску - 31%, приріст запитів щомісячно. Зниження витрат на етапі регіонального запуску на 42% від закладених коштів. Контент наповнення - 60% порталу.
Організація відділу продажів з «0»;
Проведення «Пілотних проектів» з продажу та розвитку;
Відкриття та оперативне управління представництвами компанії у 8 містах;
Рекрутинг, адаптація, навчання персоналу;
Виконання планів з продажу послуг порталу;
Залучення стратегічних партнерів (зустрічі, переговори, укладання угод);
Впровадження і оптимізація бюджетної та мотиваційної політики компанії;
Систематична розробка і реалізація заходів щодо зниження і оптимізації витрат компанії;
Розробка та впровадження мотиваційних заходів спрямованих на збільшення обсягів продажів;
Участь в конференціях, представницькі функції компанії.
Директор з продажу та розвитку філіальної мережі
ПрАТ «СК« SEB Life Ukraine »Міжнародна Фінансова Група. https://sebgroup.com/, Київ.
Финансовые услуги
4 года 2 месяца
01.2010 - 03.2014
Відкриття 24 філій компанії за 14 місяців. Найвища середня премія AVP на ринку України. Зниження аквізиції першого року на 29%. Публікації в в журналі "Майбутнє", як експерта.
Оперативне і стратегічне управління філіальною мережею компанії 24 філії. 2600 чол.;
Планування і звітність для наглядової ради;
Підбір та відкриття локацій по протоколам франчайзингу;
Headhunting та реорганізація брокерських компаній, понад 1400 чол. Робота в 4 областях;
Навчання, адаптація директорів і керівників відділів;
Відповідальність за продаж продуктів та KPI по Україні;
Розробка, захист, виконання бюджету основних каналів продажів;
Проведення авторських і тренінгів і практикумів, спрямованих на відпрацювання якості продажів (польові тренінги, аудиторні ігри, техніки);
Ведення корпоративних клієнтів та великих угод;
Проведення атестацій, ассессмент- центрів, мас-рекрутингу, групових зустрічей з клієнтами.
Регіональний керівник проекту філіальної мережі
ЗАТ "СК "ТАС", Київ (Фінансовий сектор. Страхування. Сайт www.taslife.com.ua)
Финансовые услуги
4 года 1 месяц
12.2005 - 01.2010
Робота в 5 регіонах України. Запуск 13 філій компаніі. 1600 чол. в підпорядкуванні.
(Подробиці при необхідності на співбесіді)
Ключевая информация
Системність підходу в менеджменті. Висока особиста самоорганізація і працездатність. Відмінні лідерські та управлінські якості, організаторські здібності. Високий рівень відповідальності, наполегливість в досягненні мети. Аналітичний склад розуму. Вміння працювати з великим об'ємом інформації. Врівноваженість, високий рівень стресостійкості.
Навички роботи з комп'ютером.
На рівні просунутого користувача:
Internet, Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook, Microsoft Office, 1C Software, AMO CRM, JIRA,Trello.
Училась в 2 заведениях
LIMRA Europe
Спеціальність: executive development & consultancy «Управління та розвиток агентських мереж» Куратори - Філл Грін, Майкл Еліот, Роман Іванов
Киев- Лондон, 2010
КНУКіМ
Факультет інформаційних технологій. Спеціалізація - менеджер органів державної влади та управління. Диплом магістра.
Київ, 2002
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
PTP Polskie Towarzystwo Psychologiczne
- "Самооцінка", "Сором і вина", "Травми дитинства", "Екзистенційні запити", "Відносини" (2014 - 2018 Цикл СПТ з методу Карла Роджерса. м. Варшава)
ЗАТ «СК «ТАС» Тренінговий центр
- Цикл 27 тренінгів Розвиток мережі філій. (2007-2010 г. Київ)
Гештальт консалтинг груп
- . "Командоутворення", "Результативне управління", "Мистецтво управління людьми", "НЛП" (2000 - 2006 г. Київ.)
Катерина
Катерина
Директор з продажу

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 1 день назад