Работала в 4 компаниях   11 лет 2 месяца

Государственный сектор, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Бухгалтер (Фахівець з публічних закупівель)

ДУ "Вінницький ОЦКПХ МОЗ"

Государственный сектор

5 лет

01.2021 - по настоящее время

Укажите должностные обязанности

  • Ведення бухгалтерського обліку
  • Планування закупівель
  • Вибір та проведення процедури закупівлі

Бухгалтер (заступник керівника)

ТОВ «Агро-Віннер»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

05.2020 - 12.2020

- робота з первинною документацією (виписка рахунків-фактур, документів на реалізацію товарів, оприбуткування накладних)

- бухгалтерський облік реалізації товарів

- формування актів звірок та звірка з клієнтами/постачальниками

- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості

- контроль залишків складу (інвентаризації)

- оформлення платежів в клієнт-банк, банківська виписка

- планування та організація робочого дня керівника

- контроль за виконанням поставлених завдань керівника, написання розпоряджень

- формування внутрішньої звітності (розрахунок собівартості, аналіз витрат, ціноутворення)

- планування та оцінка фінансових показників

- організація роботи торгового відділу

- ведення переговорів із клієнтами та постачальниками, заключення договорів.

Комерційний директор

ФОП Брыжчук

Торговля розничная / Retail

4 месяца

09.2019 - 12.2019

-Організація роботи відділу

- Контроль замовлень та оплат, комерційної документації, дебіторської заборгованості, дотримання договірних зобов’язань

- Планування та аналіз продаж, ведення ділових переговорів, робота з існуючими та пошук нових постачальників

-Постановка цілей та контроль їх виконання

-Підбір, проведення мотивуючих зібрань та контроль роботи персоналу.

Асистент ТМ (Оператор 1 S)

АВК (ФОП Капуста О.Б.)

Торговля розничная / Retail

5 лет 2 месяца

07.2014 - 09.2019

- ведення документообігу (прийом та обробка замовлень на товар, підготовка договорів, звірка з контрагентами, зведення фондів та компенсація)

- організація роботи офісу

- консультування клієнтів

- робота з існуючою клієнтською базою, пошук та активні переговори з новими клієнтами

- організація роботи команди, мотивація персоналу.

Ключевая информация

- Здатність до саморозвитку та навчання

- Високий рівень самомотивації

- організованість

-комунікативні навички, вміння працювати в команді

-лідерські якості

-стійкість до стресів.

Училась в 1 заведении

Вінницький торговельно - економічний інститут Київського національного торговельно - економічного університету

Підприємництва / Фінанси

2009

Владеет языками

Английский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

HR Школа Тетяни Нікіфорової

2018

Ольга Сергіївна

Бухгалтер

Винница

30 000 грн

39 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад