Работала в 8 компаниях   11 лет 11 месяцев

Услуги для населения - другое, Торговля розничная / Retail, Другое, Издательства и Полиграфия, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Головний бухгалтер

КП "Горянин" Гірської сільської ради

Услуги для населения - другое

1 год 8 месяцев

11.2022 - по настоящее время

  • Ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;
  • Організація роботи фінансової служби та працівників забезпечення. контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.(3 бухгалтера, 2 економіста, кошторисник);
  • Складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової, статитистичної та бюджетної звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки користувачам;
  • Перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобовязань;
  • Контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;
  • Участь у проведенні інвентаризаційної роботи на підприємстві, оформленні матеріалів, пов’язаних із нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства;
  • Організація роботи з підготовки пропозицій для засновника та керівника підприємства.
  • Впровадження автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності підприємства(IsPro - Облік Комунального підприємства);
  • Складання податкових накладних, реєстрація податкових накладних в програмі «M.E.Doc» , контроль за податковим кредитом;
  • Здійснення платежів (Приватбанк, Укргазбанк, СДО Казначейство);
  • Контроль та сплата обов?язкових платежів (ПДФО, ЄСВ, ВЗ)
  • Нарахування та виплата заробітної плати (75чол.);
  • Оформлення наказів з кадрових питань та господарської діяльності;
  • Формування та подача звітів в програмі «M.E.Doc» (Об?єднана звітність з ЄСВ та ПДФО, Статистичні звіти, Декларація з ПДВ, Декларація з рентної плати та інші), СДО "Є-звітність" (Звіт про надхадження та використання бюджетних коштів та інші);
  • Участь у проведенні закупівель у системі Прозоро та Держзакупівлі;
  • Взаємодія з органами місцевим самоврядування та Департаментом житлово-комунального господарства та енергоефективності (звітніть по роботі підприємства). (Megapolis.DocNet – електронний документообіг)
  • Впровадження електронного документообігу з постачальниками та покупцями («M.E.Doc» , «Вчасно», Signy);
  • Участь у підписання кредиту на транспортні засоби (Договір про приєднання до Правил надання кредиту клієнтам мікро-, малого, середнього та корпоративного бізнесу за Програмою фінансової державної підтримки суб’єктів підприємництва «Доступні кредити 5-7-9%» в АБ «УКРГАЗБАНК»), сплаті відсотків, комісії та звітування перед банком по виконанню зобовязань;
  • Участь у підписанні Приєднання до Галузевої угоди № 13, та контроль виконання норм і гарантій в оплаті праці;
  • Участь у розрахунку тарифів на водопостачання, водовідведення та вивозу ТПВ та формуванні собівартості.

Бухгалтер

КП "Горянин" Гірської сільської ради

Услуги для населения - другое

1 год 2 месяца

09.2021 - 11.2022

1. Облікова робота:

  • Облік розрахунків з постачальниками та покупцями (дебіторська та кредиторська заборгованість).
  • Робота з первинною документацією (рахунки, акти, договори, накладні тощо).
  • Введення даних в бухгалтерську програму (1С).
  • Оформлення довіреностей.
  • Оформлення списання матеріалів та ПММ.
  • Проведення інвентаризації.

2. Робота з клієнтами:

  • Формування рахунків, актів з покупцями (водопостачання, водовідведення, вивіз ТПВ та інші послуги) – юридичні та бюджетні організації.
  • Нарахування комунальних послуг (водопостачання, водовідведення, вивіз ТПВ) – населення.
  • Консультування населення з питань нарахування та сплати комунальних послуг.

3. Аналітика та звітність:

  • Звірка, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
  • Проведення звірок з контрагентами.
  • Формування та подання звітності (Статистика, Податкова, Мін.Регіон).

4. Інші обов'язки:

  • Виконання доручень головного бухгалтера та директора

Бухгалтер

ТОВ "Мастер Процев"

Торговля розничная / Retail

1 месяц

03.2021 - 04.2021

Будівельний склад-магазин.

  • 1. Ведення та обробка первинних документів в 1С 8.2 Управління Торговим Підприємством:
  • Створення та друк первинних документів (прибуткові ордери, видаткові накладні, акти виконаних робіт, звіти комісіонера тощо).
  • Ведення обліку товароруху на складі.
  • Контроль за своєчасним оформленням первинних документів.
  • Опрацювання інформації з первинних документів для внесення до бази даних 1С.

2. Приймання товару на склад:

  • Перевірка відповідності товару замовленню (кількість, асортимент, упаковка).
  • Оформлення документів на приймання товару (прибутковий ордер).
  • Розміщення товару на складі.Контроль за станом складських запасів.

3. Оприбуткування товарів і послуг:

  • Внесення інформації про товари та послуги до бази даних 1С.Розрахунок суми оприбуткування.
  • Оформлення документів на оприбуткування (прибутковий ордер, акт виконаних робіт, звіт комісіонера).

4. Введення цін:

  • Внесення цін закупівлі та роздрібної до бази даних 1С.
  • Контроль за актуальністю цін.
  • Слідкування за змінами цін на ринку.

5. Проведення інвентаризацій:

  • Участь в проведенні інвентаризацій товарів на складі.
  • Перевірка фактичної наявності товарів.
  • Порівняння фактичної наявності з даними бази даних 1С.
  • Оформлення документів за результатами інвентаризації.

6. Виявлення пересорту і недостач:

  • Аналіз даних інвентаризації для виявлення пересорту і недостач.
  • Внесення інформації про пересорт і недостачі до бази даних 1С.
  • Робота з причинами виникнення пересорту і недостач.

7. Списання товарів:

  • Оформлення документів на списання товарів (витратна накладна, акт про списання).
  • Контроль за дотриманням правил списання товарів.
  • Аналіз причин списання товарів.

8. Виконання доручень керівника:

  • Виконання завдань, пов'язаних з веденням обліку в 1С.
  • Підготовка звітів та аналітичних матеріалів.
  • Участь в інвентаризаціях та інших заходах.

.

Декретна відпустка

Другое

3 года 8 месяцев

06.2017 - 02.2021

Редактор якості книг

Leopold Classic Library

Издательства и Полиграфия

2 года

05.2015 - 05.2017

Співпраця з Amazon. com та Leopold Publishing задля перевидання класичних старих книг та створення каталогу книг під брендом Leopold Classic Library.

Основні обов'язки:

  • Читання та редагування рукописів для виявлення помилок.
  • Забезпечення відповідності рукописів стилю та формату видавництва.
  • Контроль за дотриманням графіку та бюджету проекту.
  • Спілкування з коректорами та іншими членами команди.

Додаткові обов'язки:

  • Проведення досліджень для перевірки фактів та інформації.
  • Розробка та редагування контенту на вебсайті та в соціальних мережах.
  • Участь у маркетингових заходах.
  • Відстеження тенденцій у книжковій індустрії.

Кассир

ТОВ "Песто"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 5 месяцев

12.2013 - 05.2015

1. Розрахунок гостей:

  • Прийом оплати від гостей готівкою та за допомогою терміналу оплати.
  • Розрахунок суми замовлення, надання здачі.
  • Інформування гостей про акції та спеціальні пропозиції.
  • Забезпечення правильного оформлення чеків.

2. Ведення обліку:

  • Ведення касової книги.
  • Контроль касових надходжень та видатків.
  • Складання звітності про касові операції.
  • Зіставлення фактичних касових надходжень з даними бухгалтерського обліку.

3. Прийом, перерахунок та оформлення готівки:

  • Прийом готівки від гостей.
  • Перерахунок готівки.
  • Оформлення первинних касових документів.
  • Здача готівки в банк

.4. Контроль ведення касової дисципліни:

  • Забезпечення дотримання касової дисципліни.
  • Контроль наявності та збереження касових документів.

5. Інші обов'язки:

  • Виконання доручень керівництва.
  • Забезпечення чистоти та порядку на робочому місці
  • Дотримання правил охорони праці та техніки безпеки.

Кассир

ТОВ "Квіза-Трейд"

Торговля розничная / Retail

1 год 1 месяц

06.2012 - 07.2013

1. Розрахунок покупців:

  • Прийом оплати від покупців готівкою, банківською карткою та за допомогою інших методів оплати, які приймає супермаркет.
  • Розрахунок суми покупки, надання здачі.
  • Забезпечення правильного оформлення чеків.

2. Інші обов'язки:

  • Участь в інвентаризації товарів.
  • Забезпечення дотримання касової дисципліни.
  • Контроль наявності та збереження касових документів.

Бухгалтер матеріаліст

АО "Юнікон"

Торговля розничная / Retail

4 месяца

12.2011 - 04.2012

Облік первинної документації прибуття, переміщення, списання ТМЦ, реалізація. Облік каси, прибуткові касові ордери, видаткові касові ордери.

Ключевая информация

  • Знання ділянок бухгалтерського обліку.
  • Досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до складання та подання звітності до контролюючих органів.
  • Досвід роботи з контролюючими органами.
  • Успішне проходження перевірок як з боку контролюючих органів, так і зовнішніх аудиторів.
  • Відмінне знання податкового законодавства.
  • Вміння складати податкову звітність.
  • Досвід складання фінансової звітності.
  • Навички управління персоналом.
  • Впевнене володіння оргтехнікою (факс, ксерокс, сканер).
  • Грамотна письмова та усна мова.
  • Готовність до постійного саморозвитку та навчання.
  • Вміння працювати в команді та самостійно.
  • Відповідальність, пунктуальність, організованість.
  • Прагнення до досягнення поставлених цілей.

Училась в 2 заведениях

Київський національний університет будівництва і архітектури

Будівельний - Облік і Аудит

Київ, 2024

ЕПТ при МАУП

Бухгалтерський облік

Киев, 2011

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку на підприємствах, НАУ НН ІНО

Київ, 2023

  • Ефективне ведення персонального військового обліку  призовників, військовозобов'язаних та резервістів.
  • Вчасне надсилання повідомлень до ТЦК та СП щодо змін облікових даних військовозобов'язаних.
  • Своєчасне відстеження змін у законодавстві, пов'язаних з військовим обліком, та їх впровадження в роботі.
  • Перевірка військово-облікових документів кандидатів під час прийняття на роботу.
  • Компетентна підготовка документів для отримання відстрочки від мобілізації для працівників компанії (бронювання).

Професійна сертифікація спеціалістів з охорони праці, Вища Школа Охорони праці

Київ, 2023

  • Система управління охороною праці;
  • Основні напрями роботи з охорони праці;
  • Вимоги до гігієни праці, здоров’я працівників;
  • Алгоритм розслідування нещасних випадків;
  • Принципи домедичної допомоги потерпілим на виробництві.

Онлайн-школа бухгалтерії AVS.

Киев, 2021

 Курс "1С 8 Бухгалтерія для України 2.0"

Дія: Цифрова Освіта

Киев, 2021

Електронний підпис

 

Платформа онлайн-курсів Prometheus.

Киев, 2020

Курс "Word та Excel: інструменти і лайфхаки" (12.2020)

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Особисті якості

Аналітичне мислення - здатність аналізувати фінансові дані та робити обґрунтовані висновки.

Увага до деталей - ретельність у роботі з документами та даними, здатність помічати навіть найдрібніші помилки.

Організованість - вміння планувати та структурувати роботу, дотримуватись термінів.

Стресостійкість - здатність працювати в умовах високого навантаження та тиску.

Знання законодавства - розуміння податкового, бухгалтерського та фінансового законодавства.

Технічна компетентність - вміння працювати з бухгалтерськими програмами та іншими спеціалізованими інструментами.

Самоосвіта - прагнення до постійного професійного розвитку та оновлення знань.

Критичне мислення - здатність оцінювати інформацію з різних кутів зору та приймати обґрунтовані рішення.

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії «В».(Є власний автомобіль)

Комп'ютерні навички

Робота у програмах та системах: MS Office(Word, Excel), 1С 8.2 "Управління Торговим Підприємством", IsPro, «M.E.Doc», «Вчасно», Signy, СДО "Казначейство", СДО "Є-Звітність".

Свій розділ

Досвід ведення ФОП 3 групи:

  • 5% - неплатник ПДВ;
  • КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт;
  • Ведення договір, рахунків, актів виконаних робіт.
  • Формування та подання звітності до контролюючих органів

Людмила Віталіївна

Заступник головного бухгалтера, Бухгалтер

Гора

Готов переехать: Киев, Борисполь

30 000 грн.

30 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 день назад