Работал в 3 компаниях   17 лет

Строительство

Заступник директора з юридичних та загальних питань

Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ"

Строительство

3 года 4 месяца

01.2021 - по настоящее время

ЄДИНИЙ ЮРИСТ КОМПАНІЇ !

  • Робота з договорами: підряду (субпідряду), купівлі-продажу, надання послуг, кредиту, оренди нерухомого майна, авторських прав, авторського нагляду, трудовими та ін.;

  • Ведення судово-претензійної роботи (господарські, адміністративні, цивільні справи);

  • Робота з виконавчою службою;

  • Виконання обов'язків директора на період його тимчасової відсутності;

  • Ведення переговорів із замовниками, в т.ч. з найбільшими компаніями будівельної галузі, а також мерами міст, головами селищних та сільських рад, головними архітекторами області, міст та районів щодо вартості, об'ємів робіт, фінансування, укладення договорів, надання вихідних даних, випуску документації;

  • Вирішення із замовниками конфліктних ситуацій щодо розроблення/випуску документації;

  • Контроль роботи субпідрядних організацій;

  • Організація, контроль процесу розроблення/випуску проектної документації;

  • Прийняття в роботу, аналіз вихідних даних для проектування (містобудівні умови, ТУ, завдання на проектування, опитувальні листи, інструментальне обстеження, геологія, геодезія та ін).

  • Здійснення передачі в оренду та повернення з оренди нерухомого майна;

  • Робота з казначейськими службами щодо проведення ними своєчасних оплат коштів від замовників по укладених договорах, що фінансуються з державного, районного або місцевого бюджету;

  • Робота з банками щодо укладення (прининення) договорів довгострокових (короткострокових) кредитних ліній;

  • Контроль роботи відділу кадрів щодо правильності прийняття, звільнення, призначення, переведення на інші посади, надання відпусток, встановлення скороченого робочого часу, правильність встановлення посадових окладів, тощо;

  • Перевірка наказів та розпоряджень, що надаються на підпис керівнику, на відповідність їх законодавству;

  • Розроблення посадових інструкцій, положень про відділи;

  • Внесення змін в установчі документи при зміні найменування компанії, засновників, статутного капіталу, видів діяльності за КВЕД тощо;

  • Контроль участі в конкурсних торгах (тендері) на електронній площадці PROZORRO, представництво інтересів в конкурсних торгах, оскарження рішень дій та рішень комітету конкурсних торгів;

  • Надання консультацій партнерам компанії щодо організації/участі конкурсних торгів (тендерів) на електронній площадці PROZORRO, оскаржень дій та рішень комітету конкурсних торгів;

  • Ведення листування: з фізичними та юридичними особами щодо розроблення компанією проектної документації; адвокатами, контролюючими, перевіряючими, судовими та правоохоронними органами щодо фінансово-господарської діяльності підприємства;

  • Зустріч, супровід працівників перевіряючих та правоохоронних органів, що прибули в компанію для проведення перевірки, виїмки документів, відібрання показань, пояснень в працівників компанії.

Заступник директора з юридичних і загальних питань

Державне підприємство "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"

Строительство

6 лет 8 месяцев

10.2014 - 06.2021

КОМПАНІЯ 400 працівників!!!

  • Виконання обов'язків директора на період його тимчасової відсутності;

  • Ведення переговорів із замовниками, в т.ч. з найбільшими компаніями автомобільної, агропромислової галузей, а також мерами міст, головами районних, селищних та сільських рад, головними архітекторами області, районів та міст щодо укладення договорів (ціни робіт, строку виконання, об'ємів робіт, порядку фінансування, надання вихідних даних, порядку розроблення/випуску документації);

  • Вирішення із замовниками конфліктних ситуацій щодо випуску документації;

  • Координація роботи субпідрядних організацій;

  • Організація, контроль та відстеження процесу розроблення проектної документації;

  • Прийняття в роботу, аналіз вихідних даних для проектної документації;

  • Контроль отримання та аналіз вихідних даних для проектування (містобудівні умови, ТУ, завдання на проектування, опитувальні листи, інструментальне обстеження, геологія, геодезія та ін).

  • Здійснення передачі в оренду та повернення з оренди нерухомого майна підприємства;

  • Організація та контроль роботи відділів: юридичного, планово-економічного, кадрів, режимно-секретного, комп'ютерного, випуску документації, архіву, канцелярії, експлуатаційно-технічного та служби з охорони праці;

  • Контроль постачання продукції (послуг), виконання ремонтно-відновлювальних робіт;

  • Робота з договорами: підряду (субпідряду), купівлі-продажу, оренди, авторських прав, трудові та ін.

  • Ведення судово-претензійної роботи (господарські, адміністративні, цивільні справи);

  • Робота з виконавчою службою;

  • Робота з казначейськими службами щодо проведення ними своєчасних оплат коштів від замовників по укладених договорах, що фінансуються з державного, районного або місцевого бюджету;

  • Робота з банками щодо укладення (прининення) договорів довгострокових (короткострокових) кредитних ліній;

  • Контроль роботи відділу кадрів щодо правильності прийняття, звільнення, призначення, переведення на інші посади, надання відпусток, встановлення скороченого робочого часу, правильність встановлення посадових окладів, тощо;

  • Перевірка наказів та розпоряджень, що надаються на підпис керівнику, на відповідність їх законодавству;

  • Розроблення посадових інструкцій, положень про відділи;

  • Розроблення колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку;

  • Внесення змін в установчі документи при зміні найменування компанії, засновників, статутного капіталу, видів діяльності за КВЕД тощо;

  • Контроль участі в конкурсних торгах (тендері) на електронній площадці PROZORRO, в т.ч. що організовуються органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, представництво інтересів в конкурсних торгах, оскарження рішень дій та рішень комітету конкурсних торгів, в т.ч. в Антимонопольному комітеті;

  • Надання консультацій партнерам компанії щодо організації конкурсних торгів (тендерів) на електронній площадці PROZORRO, оскаржень дій та рішень комітету конкурсних торгів;

  • Ведення листування: з фізичними та юридичними особами щодо розроблення компанією проектної та містобудівної документації; адвокатами, контролюючими, перевіряючими, судовими та правоохоронними органами щодо фінансово-господарської діяльності підприємства;

  • Зустріч, супровід працівників контролюючих (Мінбуд, Мінюст), перевіряючих (Держпраці, Держаудитслужба, ДПІ, МНС) органів, правоохоронних органів (прокуратура, СБУ, МВС), які прибули в компанію для проведення перевірки, виїмки документів, відібрання показань, пояснень в працівників підприємства.

Начальник юридичного відділу, юрист

Державне підприємство "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"

Строительство

7 лет 3 месяца

07.2007 - 10.2014

Ключевая информация

  • Робота з договорами: підряду (субпідряду), купівлі-продажу, надання послуг, кредиту, оренди нерухомого майна, авторських прав, авторського нагляду, трудовими та ін.;

  • Ведення судово-претензійної роботи (господарські, адміністративні, цивільні справи);

  • Робота з виконавчою, казначейською службами, банками;

  • Здійснення передачі в оренду та повернення з оренди нерухомого майна;

  • Внесення змін в установчі документи при зміні найменування компанії, засновників, статутного капіталу, видів діяльності за КВЕД тощо;

  • Ведення листування: з фізичними та юридичними особами, адвокатами, перевіряючими, судовими та правоохоронними органами щодо фінансово-господарської діяльності компанії;

  • Ведення переговорів із замовниками, в т.ч. з найбільшими компаніями будівельної, автомобільної, агропромислової галузей, а також мерами міст, головами районних, селищних та сільських рад, головними архітекторами області, районів та міст щодо укладення договорів (ціни робіт, строку виконання, об'ємів робіт, порядку фінансування, надання вихідних даних, порядку розроблення/випуску документації);

  • Вирішення із замовниками конфліктних ситуацій щодо розроблення/випуску документації;

  • Організація, контроль розроблення/випуску проектної документації;

  • Прийняття в роботу, аналіз вихідних даних для проектування;

  • Контроль роботи субпідрядних організацій;

  • Контроль постачання продукції (послуг), виконання ремонтно-відновлювальних робіт;

  • Участь в конкурсних торгах (тендері) на електронній площадці PROZORRO, оскарження рішень дій та рішень комітету конкурсних торгів;

  • Робота з перевіряючими та правоохоронними органами, що прибули в компанію для проведення перевірки, виїмки документів, відібрання показань, пояснень в працівників компанії;

  • Знання господарського, цивільного, податкового, трудового, кримінального, земельного права, законодавства в сфері будівництва та архітектури, авторських прав, правил діловодства.

  • ОСВІТА ВИЩА: 1) ХДПУ ім.Г.Сковороди: спеціальність "правознавство", кваліфікація "юрист"; 2) ЛНУ ім.І.Франка: спеціальність "економіка підприємства", кваліфікація "економіст"; 3) КНУБА: спеціальність "міське будівництво і господарство", кваліфікація "інженер-будівельник"; 4) КНУБА: спеціальність "землеустрій та кадастр", кваліфікація "інженер із землеустрою та кадастру".

Учился в 4 заведениях

Київський національний університет будівництва і архітектури

Землеустрій та кадастр, кваліфікація «інженер із землеустрою та кадастру»

Київ, 2017

Київський національний університет будівництва і архітектури

Міське будівництво і господарство, кваліфікація «інженер-будівельник»

Київ, 2016

Інститут післядипломної освіти Львівського національного університету ім. І.Франка

Економіка підприємства, кваліфікація «економіст»

Львів, 2014

Харківський державний педагогічний університет ім.Г.С.Сковороди

Правознавство, кваліфікація «юрист»

Харків, 2004

Курсы, тренинги, сертификаты

Школа системного бізнесу: Ефективний керівник

Київ, 2018

Управління проектами

Київ, 2017

Дозвільна документація в будівництві від А до Я. Новий порядок будівельних процедур

Київ, 2016

Дополнительная информация

Особисті якості

  • самоорганізованість, вміння приймати самостійні рішення, ініціативність, володію навиками переконання, довожу справи до кінця з отриманням результату, комунікабельність, наполегливість, високе почуття відповідальності, виконання завдань та цілей компанії не шкодуючи особистим вільним часом, постійне бажання вдосконалювати професійні навички, досягнення намічених цілей, швидка орієнтація в зміні ситуації, вміння переконувати та відстоювати точку зору, психологічно урівноважений, без шкідливих звичок;

Хобі:

гра в футбол;

айкідо

Андрій

Начальник юридичного відділу/юрист

Киев

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад