Работала в 3 компаниях 24 года 9 месяцев
Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство
Старший продавець в магазин "Віват Канцелярія"
ТОВ "Віват Канцелярія"
Торговля розничная / Retail
5 лет 1 месяц
09.2020 - 10.2025
У магазині "Віват Канцелярія" я виконував обов'язки старшого продавця, включаючи керування робочими процесами на касі, консультування покупців з питань асортименту та надання допомоги з вибором товарів. Забезпечував високий рівень обслуговування клієнтів, вирішував конфліктні ситуації та сприяв підвищенню обсягів продажів. Також відповідав за контроль за товарним залишком, організацію вітрин та дотримання стандартів в магазині.• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
Оператор касир АЗС
ANP(AVIAS)
Торговля розничная / Retail
9 лет
04.2011 - 03.2020
Під час роботи оператором касиром на АЗС я відповідав за обслуговування клієнтів, точний розрахунок палива та товарів, забезпечення чистоти на території. Завдяки вмілому взаємодії з клієнтами та швидкому обслуговуванню, забезпечив високу якість обслуговування. Ефективно вирішував конфліктні ситуації та забезпечував безперебійну роботу касового обладнання.
- Обслуговування клієнтів на касі автозаправної станції
- Обслуговування клієнтів на касі автозаправної станції
- Ведення облікової документації
- Консультування клієнтів щодо товарів та послуг
- Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
- Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
- Контроль за дотриманням касової дисципліни
- Участь у навчальних заходах та підвищенні кваліфікації
- Ведення касових операцій та розрахунків з клієнтами
- Організація робочого місця та підтримання порядку
Адміністратор готельно-ресторанного комплексу
ТОВ "Талан"
Промышленность и Производство
10 лет 8 месяцев
09.2000 - 04.2011
У своїй роботі адміністратора готельно-ресторанного комплексу я відповідав за організацію прийому гостей, контроль за роботою персоналу та вирішення конфліктних ситуацій. Я забезпечував ефективну координацію роботи різних підрозділів комплексу та відповідав за забезпечення високої якості обслуговування клієнтів.
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдання
Ключевая информация
- Уважність до деталей
- Креативність
- Рішучість
- Командна робота
- Залучення нових клієнтів
- Підтримка існуючих клієнтів
- Звітність перед керівництвом
- Контроль якості обслуговування
Училась в 1 заведении
Вище професійне училище #14 м.Ромни.
1997
Владеет языками
Украинский
родной
Алла
Алла
Адміністратор

Ромны
полная занятость
Характер работы: в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад