Работала в 3 компаниях   24 года 9 месяцев

Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство

Старший продавець в магазин "Віват Канцелярія"

ТОВ "Віват Канцелярія"

Торговля розничная / Retail

5 лет 1 месяц

09.2020 - 10.2025

У магазині "Віват Канцелярія" я виконував обов'язки старшого продавця, включаючи керування робочими процесами на касі, консультування покупців з питань асортименту та надання допомоги з вибором товарів. Забезпечував високий рівень обслуговування клієнтів, вирішував конфліктні ситуації та сприяв підвищенню обсягів продажів. Також відповідав за контроль за товарним залишком, організацію вітрин та дотримання стандартів в магазині.• Планування та організація своєї роботи • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості • Адаптація до нових умов роботи • Дотримання корпоративної культури та цінностей

Оператор касир АЗС

ANP(AVIAS)

Торговля розничная / Retail

9 лет

04.2011 - 03.2020

Під час роботи оператором касиром на АЗС я відповідав за обслуговування клієнтів, точний розрахунок палива та товарів, забезпечення чистоти на території. Завдяки вмілому взаємодії з клієнтами та швидкому обслуговуванню, забезпечив високу якість обслуговування. Ефективно вирішував конфліктні ситуації та забезпечував безперебійну роботу касового обладнання.
  • Обслуговування клієнтів на касі автозаправної станції
  • Обслуговування клієнтів на касі автозаправної станції
  • Ведення облікової документації
  • Консультування клієнтів щодо товарів та послуг
  • Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
  • Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
  • Контроль за дотриманням касової дисципліни
  • Участь у навчальних заходах та підвищенні кваліфікації
  • Ведення касових операцій та розрахунків з клієнтами
  • Організація робочого місця та підтримання порядку

Адміністратор готельно-ресторанного комплексу

ТОВ "Талан"

Промышленность и Производство

10 лет 8 месяцев

09.2000 - 04.2011

У своїй роботі адміністратора готельно-ресторанного комплексу я відповідав за організацію прийому гостей, контроль за роботою персоналу та вирішення конфліктних ситуацій. Я забезпечував ефективну координацію роботи різних підрозділів комплексу та відповідав за забезпечення високої якості обслуговування клієнтів. • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості • Постійне навчання та розвиток професійних навичок • Дотримання корпоративної культури та цінностей • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдання

Ключевая информация

  • Уважність до деталей
  • Креативність
  • Рішучість
  • Командна робота
  • Залучення нових клієнтів
  • Підтримка існуючих клієнтів

  • Звітність перед керівництвом
  • Контроль якості обслуговування

Училась в 1 заведении

Вище професійне училище #14 м.Ромни.

1997

Владеет языками

Украинский

родной

Алла

Адміністратор

Ромны

20 000 грн

51 год

полная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад