Работала в 1 компании 4 года 1 месяц
Промышленность и Производство
Регіональний менеджер з розвитку продажів (Західна Україна)
ТОВ «Вік-А»
Промышленность и Производство
4 года
07.2016 - 07.2020
Регіональний менеджер з розвитку продажів (Західна Україна)
Основні обов'язки:
- Розвиток клієнтської бази та продажів на території Західної України (8 областей - фармацевтичний канал, роздрібні торгові мережі та АЗС, нестандартні канали збуту, професійний канал), укладення домовленостей про умови співпраці, асортимент, розміщення, організація поставок продукції (прямі поставки клієнтам на РЦ та до торгової точки)
- Проведення переговорів про початок співпраці, узгодження умов договорів, укладення договорів та їх супровід, контроль поточного документообігу та виконання умов (асортимент, залишки, обертовість товару, дебіторська заборгованість тощо)
- робота з замовленнями, асортиментом, залишками для забезпечення максимального товарообороту компанії і виконання цілей по дистрибуції та пріоритетам
- Побудова лояльних відносин з клієнтами з метою формування довгострокового партнерства.
Досягнення:
- Збільшила нумеричну кількість клієнтів (мережі) впродовж 4-ох років: з 10 контрагентів за 2016 рік до 38-и у 2020 році.
- Забезпечила зростання середньорічного товарообороту на території в 16 разів (з 0.2 млн.грн. у 2016 році до 1.3 млн.грн. у 2017 році, у 2018 році до 2.3 млн.грн. у 2019 році 3.5 млн.грн);
- Забезпечила постійне зростання лінійки антисептичних засобів в асортиментних матрицях клієнтів-роздрібних мереж у 6 разів більше за встановлений компанією мінімальний необхідний асортимент.
- Моніторинг, аналіз та прогноз ринку.
Ключевая информация
Основні професійні навики:
Кваліфікований, орієнтований на результат професіонал з успішним досвідом розвитку бізнесу та управління ключовими клієнтами, управління територією і дистрибуцією продукції, формування і розвитку ефективних команд.
Активний, енергійний, відповідальний працівник, що прагне досягати результатів у галузі продажу. Досвід роботи у сфері FMCG з сучасними роздрібними форматами торгівлі, досвід у фармацевтичній сфері та у роботі з професійними покупцями. Практика розвитку продажів і формування відносин з клієнтами при побудові дистрибуції на території, укладення та супроводу договорів. Здатність до самостійної роботи в полях і адміністрування.
- Планування стратегій з існуючими та потенційними ключовими клієнтами.
- Здійснення продажу (кінцеві покупці, B2B), залучення клієнтів, напрацювання і розвиток клієнтської бази та її супровід, оформлення договорів та поточний документообіг
- Комунікативні навики, побудова довгострокових відносин з особами, що приймають рішення
- Знання структури і основ роботи сучасних форматів торгівлі та правил побудови категорії
- Розрахунок товарних залишків, замовлень та оптимальних запасів
- Знання правил мерчендайзингу продукції - викладка, асортимент, частка в категорії тощо
- Знання основ товароруху в роздрібній мережі (поставки на місцях, поставки через РЦ, авто-замовлення)
- Розуміння поведінки покупців - напрямок руху в торговому залі, цільові категорії, місця здійснення запланованих та імпульсних покупок, вплив на покупця через мерчендайзингові активності
Училась в 1 заведении
Тернопільський Національний Економічний Університет, Інститут Аграрного Бізнесу
Спеціалізація: Бухгалтерський облік та аудит
Тернополь, 2002
Олеся
Олеся
Менеджер з продажу (Західна Україна)
Львов
полная занятость
Обновлено 7 часов назад