Работала в 4 компаниях   12 лет 7 месяцев

Другое, Государственный сектор

фахівець з кадрового адміністрування

Укрпошта

Другое

1 год 6 месяцев

07.2022 - 01.2024

Прийняття, звільнення та переведення працівників.
Формування та зберігання справ працівників.
Ведення табеля робочого часу
Робота в програмах ispro та IT enterprise (ERP)
Складання наказів, клопотань...
Нарахування доплат разового
характеру (матеріальної допомоги згідно протоколу комісії соціального страхування), заохочень. Ведення особових справ працівників. Формування кадровых наказів.
Розрахунок нормативної чисельності виробничого штату. Складання фотографії робочого дня. Хронометражні спостереження. Складання наказів, звіту з праці. Нормування доставних дільниць.
Тимчасова посада, на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до 3-го віку.

Оператор Call-centre

колл центрі лідекс пром (онлайн продажі )

Другое

1 год 8 месяцев

11.2020 - 07.2022

  • Продажі по телефону
  • Теплі та холодні дзвінки
  • Віддалена робота
  • Інтернет-продаж
  • Продаж послуг для населення

головний спеціаліс контрольно- ревізійного відділу.

Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (у зв’язку із реорганізацією у 2017 Фонд соціального страхування України

Государственный сектор

5 лет 3 месяца

09.2013 - 12.2018

Проведення перевірок страхувальників Фонду.

Формування звітності.

Робота з програмами Фонду

соціального працівника

Територіальному центрі соціального обслуговування

Другое

4 года

09.2009 - 09.2013

відділення по наданню соціальної допомоги.

ведення документації.

Безпосереднє спілкування з громадянами похилого віку та інвалідністю.

Формування звітності.

Контроль виконання роботи працівників які безпосередньо виконують роботу по догляду незахищених верст населення.

Ключевая информация

Досвідчений користувач ПК (MS Office, MS Excel, MS PowerPoint, Paint.);

Знання оргтехніки; Знання мов: українська - рідна, російська -вільно

володію; Проведення ревізійних перевірок; Знання основ діловодства та

документообігу; Досвід підготовки та організація відряджень; Навички

забезпечення життєдіяльності офісу; Прийом і реєстрація вхідної і

вихідної кореспонденції; Підготовка документів матеріалів для керівника;

Прийом та розподіл дзвінків; Складання договорів по шаблонах; Прийом

Відвідувачів; Виконання завдань керівника;

Відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, пунктуальність,

чесність, уважність до деталей, активна життєва позиція, висока

працездатність, стійкість в стресових ситуаціях, не конфліктність

організованість, самостійність, організаторські здібності, уважність,

сумлінність, грамотна мова. Здатність до швидкого навчання.

Училась в 2 заведениях

Вінницький соціально-економічний інститут вищого навчального закладу Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

економіки (спеціаліста з обліку та аудиту)

Винница, 2015

Міжрегіональна Академія управління персоналом

правознавство (Комерційне та трудове право)

Винница, 2010

Владеет языками

Украинский

родной

file:///C:/Users/User/Desktop/1SoRt-8CyD-certificate.pdf

Наталя

Спеціаліст з кадрового діловодства

Винница

18 000 грн.

36 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад