Работала в 5 компаниях   8 лет 7 месяцев

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Транспорт и Логистика, Интернет

Старший менеджер з кейтерингу, керівник напряму

Servizio

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

7 месяцев

05.2025 - 11.2025

Керувала роботою команди адміністраторів (2 особи) та координувала персонал на заходах. Опрацьовувала замовлення через соціальні мережі, телефонні дзвінки та особисті зустрічі. Вела комунікацію з гостями, партнерами, підрядниками та постачальниками. Співпрацювала безпосередньо з власником, директором компанії та шеф-кухарем для забезпечення високого рівня сервісу. Організувала та успішно провела події різного формату: дні народження, весілля, банкети, відкриття компаній. Забезпечила організацію заходів у місті та за межами (в т. ч. у горах Івано-Франківської області). Сформувала позитивний імідж компанії та сприяла розширенню клієнтської бази. Навички здобуті у Servizio Організація та проведення подій (фуршети, банкети, весілля, корпоративи). Керівництво командою та координація персоналу. Робота з клієнтами: опрацювання замовлень у соцмережах, телефоном та офлайн. Переговори та співпраця з партнерами, підрядниками й постачальниками. Управління процесами на локації та контроль якості сервісу. Комунікація з керівництвом компанії та командою кухні. Тайм-менеджмент та вміння працювати в умовах багатозадачності. Створення позитивного клієнтського досвіду та побудова довгострокових відносин.

Адміністратор кейтерингу

Servzio

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 месяца

03.2025 - 05.2025

Успішно організувала та провела десятки фуршетів, банкетів та виїзних подій різного масштабу. Забезпечувала високий рівень сервісу, виконуючи функції адміністратора та офіціанта на заходах. Організувала доставку страв у боксах клієнтам, гарантуючи своєчасність та презентабельний вигляд продукції. Продемонструвала вміння працювати з індивідуальними запитами клієнтів та забезпечувати бездоганний результат. Отримувала позитивні відгуки від гостей за якість обслуговування та організацію подій. Показала здатність одночасно координувати процеси на локації та контролювати роботу персоналу. Створила атмосферу гостинності, завдяки якій клієнти ставали постійними замовниками.

Провідний інженер з нормування та оплати праці

Укрпошта

Транспорт и Логистика

2 года 10 месяцев

03.2022 - 12.2024

  • Планування та організація своєї роботи
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Менеджер по роботі з клієнтами

Новий Медіа Простір

Интернет

3 года 6 месяцев

08.2018 - 01.2022

Робота з базами даних Access. З програмами Word, Exel.
Працюю у відділі по роботі з боржниками (обов'язки: консультування клієнтів по оплатах, рахунках, актах. Складання договорів, додатків, заяв.) Перед цим працювала у відділі по роботі з клієнтами (обов'язки: додатково редагування сторінки клієнта, робота з особистим кабінетом, робота з відписантами.)

Адміністратор готелю

Під Темплем

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 7 месяцев

02.2017 - 08.2018

Робота з програмою 1С. Бронювання готельних номерів, розміщення гостей. Робота з Booking. Робота з персоналом, проведення співбесід.

Ключевая информация

Організація та проведення подій (фуршети, банкети, весілля, корпоративи).


Керівництво командою, організація роботи персоналу та побудова графіків.


Робота з клієнтами: опрацювання замовлень у соцмережах, телефоном та офлайн.


Переговори й співпраця з партнерами, підрядниками та постачальниками.


Управління процесами на локації та контроль якості сервісу.


Взаємодія з керівництвом компанії та командою кухні.


Тайм-менеджмент та ефективна робота в умовах багатозадачності.


Комунікабельність і створення позитивного клієнтського досвіду.


Робота з договорами, рахунками, актами, наказами, написання заяв.


Складання звітів та ведення документації.


Швидкий набір тексту та впевнений користувач ПК.


Робота з MS Word, MS Excel, ERP-системами.


Робота в команді та розвиток довгострокових відносин із клієнтами.

Училась в 1 заведении

ПНУ ім. Василя Стефаника

Готельно-ресторанна справа

Івано-Франківськ, 2017

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Дополнительная информация

Бажана посада

Розглядаю такі вакансії:
Керівник відділу
Direct-менеджер
Менеджер з продажу
Спеціаліст з персоналу
Менеджер по роботі з клієнтами
Офіс Менеджер
Адміністратор

Тетяна Ігорівна

Менеджер з продажу

Ивано-Франковск

25 000 грн

29 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 13 часов назад