Работала в 4 компаниях   8 лет 10 месяцев

Телекоммуникации / Связь, Образование, Торговля розничная / Retail, Издательства и Полиграфия

Спеціаліст з телемаркетингу

Телесвіт

Телекоммуникации / Связь

9 месяцев

06.2023 - 03.2024

Робота в колл-центрі. Вихідна лінія. Вирішення технічних питань, проведення консультацій, розширення спектру послуг, пропозиції та підключення додаткових послуг. Реєстрація дзвінків в GRM-системі. B2C, Excell та інші програми. Регулярні курси, тренінги, оцінювання дзвінків, нові пункти для опрацювання в кожному дзвінку, підвищення показників для більшої результативності. Вивчення схем та структур роботи провайдерів, технології та попиту.

Директор

Арт-студія

Образование

1 год 1 месяц

06.2016 - 07.2017

Організація інтер'єру, обладнання та матеріальної частини, організація та втілення проектів, написання власних методик та програм, (найближчі методики: Монтессорі, Нікітіни, східні (Японія, Китай) та інші (Ізраїль, Великобританія) методики раннього розвитку, етикету та навчання), підбір та навчання персоналу, проведення співбесід, ведення документації, організація графіків, проведення закупівель, маркетинг та реклама підприємства, викладач власних проектів, проведення індивідуальних занять (вокал, малювання, рукоділля для різних вікових категорій), організація роботи персоналу, керування робочими процесами, проведення навчань та тренінгів для співробітників. Вирішення адміністративних питань, підтримка комунікації з постійними клієнтами клієнтами компанії, пошук одарованих особистостей. Виведення підприємства на прибутковий дохід.
  • Управління персоналом

Адміністратор

Магелан

Торговля розничная / Retail

11 месяцев

01.2014 - 12.2014

Адміністратор. Ведення табелів робочого часу, видача та перевірка документів для співробітників, ведення інформаційних баз, перевірка сертифікатів якості, комунікація з клієнтами, прийняття скарг, вирішення організаційних та конфліктних питань, перевірка виконання завдань персоналом. Функції диктора: проведення оголошень через систему сповіщення. Оформлення та навчання нових співробітників.
  • Офіс-менеджер

Менеджер-журналіст

Логос Україна,ТОВ Видавничий центр

Издательства и Полиграфия

5 лет 8 месяцев

12.2007 - 08.2013

Пошук, збір та опрацювання інформації, проведення інтерв'ю, опрацювання текстів, редагування, підготовка до друку, проведення співбесід та навчання нових співробітників. Підвищення до керівника проектів, робота з документами, проведення ділових зустрічей, втілення нових напрямків, структуризація та введення більш зручної та результативної системи звітності.

Ключевая информация

ПК, excel, 1C, B2S, швидкий друк, розуміння офісної та виробничої техніки, складення, редагування, редактування, корректура та вичитка тексту, грамотна українська, російська мови, мова жестів. Досвід проведення ділових зустрічей високого рівня, досвід управління персоналом, досвід организації робочого процесу на відстані, досвід управління організацією, вміння створювати позитивну атмосферу в колективі для мотивації та підвищення продуктивності.

Училась в 1 заведении

Київський Бізнес коледж

Туризм / Організатор з обслуговування в готелях та туристичних комплексах

Київ, 2008

Курсы, тренинги, сертификаты

Спеціаліст з маркетингу

Київ, 2023

Навички опанування роботи в IT сфері. Робота в GRM- системі. Інтернет провайдери та мобільні оператори, порівняння, властивості роботи провайдера, збільшення можливостей для надання нових послуг. Робота над оптимізацією надання сигналу, перевірка роботи мереж, принципи роботи мережі, додатковий функціонал, особливості функціонування системи та технології.

Власна справа. Ведення бізнесу та управління підприємством.

Київ, 2016

Тайм-менеджмент. Коучинг. Організація власних проектів. Розрахунок, оформлення та організація малого та середнього бізнесу. Управління організацією та персоналом. Мотивація персоналу та виведення підприємства на дохід. Важливість малих деталей. Цінність співробітника. Атмосфера в колективі.

Дополнительная информация

Особистість

Активно веду творчу діяльність у багатьох напрямах, завжди маю власні проекти, легко заводжу знайомства з новими друзями серед колег, клієнтів та ділових партнерів. Автор статей та художніх творів, захоплення: мистецтво, творчість, рукоділля, старовинні музичні твори, вокал, викладацька та літературна діяльність.  Особисті якості: доброзичливість, щирість, ввічливість, повага до себе та інших, принциповість, суворість до себе та лояльність до оточуючих. Люблю структурувати інформацію, часом проявляю перфекціонізм у впорядкуванні інформації та предметів, дотошно вникаю до суті справи, задаю багато питань: люблю чітко знати власні процеси, не люблю ситуацій, в яких маю недостатньо інформації для орієнтування. В роботі для мене важливо: проводити час з користю для себе та інших, займатись справою, яка приносить задоволення, відчувати, що протягом робочого дня була корисною для цього світу та мною здійснена добра справа. Також важливо відношення керівництва, співробітників та підлеглих: повага, позитивна атмосфера, взаєморозуміння, взаємодопомога. Останнім важливим пунктом є можливість підлаштовувати робочий графік: у разі необхідності мати вільні дні для важливих справ.

Надія

Редактор

Киев

25 000 $

35 лет

Активно ищет работу

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 недели назад