Работал в 1 компании   11 лет 3 месяца

Издательства и Полиграфия

3д візуалізатор / Дизайнер

ООО "8 КОЛОР"

Издательства и Полиграфия

11 лет 2 месяца

03.2014 - по настоящее время

Ключевая информация

Я колишній ігровий журналіст, деякий час був редактором у журналі "Шпиль!", а також співпрацював з кількома онлайн ресурсами на кшталт gameway.com.ua. Згодом я почав вчитися на поліграфіста та багато років працював у сфері зовнішньої реклами, проте розробляти відеоігри моя давня мрія. Я вивчав різноманітні пакети програм для створення 3д графіки та застосовую ці навички у роботі. Зараз я впевнено володію Maya, Blender, Cinema 4d, Substance painter, Photoshop, Illustrator, Quixel Mixer, Mixamo, маю розуміння принципів роботи в Unity та Unreal Engine, розумію принципи оптимізації графіки, роботи з трім-щітами та текстурними атласами, запікання освітлення, роботи зі світловими пробами та пробами рефлекції, тощо. Вмію створювати текстури, як процедурно генеровані так і намальовані вручну. Маю базові навички програмування. Мені поки що не вистачає досвіду, проте я швидко вчуся.

Останні роки в мої обов'язки входила розробка та 3D-візуалізація вітрин та павільйонів магазинів, дизайн та до друкарська підготовка макетів рекламного характеру, світлових конструкцій, подіумів, об'ємних елементів вітрин та ін. рекламної продукції, а також автоматизація процесів підготовки файлів у пакеті Adobe за допомогою Java Script.

Портфоліо: https://sketchfab.com/guayard

https://guayard.wixsite.com/design/portfolio

--------------------------------------------------------------------------------------

I am a former game journalist, for some time I was an editor at Shpil magazine, and I also collaborated with several online resources such as gameway.com.ua. Later, I started studying to be a printer and worked for many years in the field of outdoor advertising, but developing video games has been my longtime dream. I studied various software packages for creating 3D graphics and apply these skills at work. Now I confidently own Maya, Blender, Cinema 4d, Substance painter, Photoshop, Illustrator, Quixel Mixer, Mixamo, have an understanding of the principles of work in Unity and Unreal Engine, understand the principles of graphic optimization, work with trim sheets and texture atlases, lighting baking, work with light and reflection probes, etc. I can create textures, both procedurally generated and manually drawn. I have basic programming skills. I don't have enough experience yet, but I'm a fast learner.

In recent years, my responsibilities have included the development and 3D visualization of shop windows and pavilions, design and pre-printing of advertising layouts, light structures, podiums, three-dimensional elements of shop windows, etc. advertising products, as well as automation of file preparation processes in the Adobe package using Java Script.

Portfolio: https://sketchfab.com/guayard

https://guayard.wixsite.com/design/portfolio

Владеет языками

Английский

средний

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Autodesk Maya

Киев, 2014

ARTCLUB (http://academygraphics.com.ua). Курси 3D-моделювання в пакеті Autodesk Maya, з офіційною сертифікацією Autodesk. 

Валерій

3д дизайнер

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Киев

30 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 4 недели назад