Работала в 3 компаниях 7 лет 7 месяцев
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Медицина и Здравоохранение, Банки
Адміністратор,офіціант
Мережа готелів Xenos у Греції
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
6 месяцев
04.2024 - 10.2024
1.Зустріч гостей та проводжання їх до столика. (Гості з Польщі, Нідерландів,Англії)
2.Керування настроєм гостей за допомогою приємного спілкування.
3.Передача гостей офіціанту для подальшого обслуговування.
4.Допомога офіціантам при потребі.
На посаді офіціанта:
Прийом замовлення,винос замовлення в зал,сервірування столів(зал на 500 осіб),прибирання залу та підготовка до відкриття.Робота в барі на розливі спиртних напоїв.
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
Адміністратор
Стоматологічна клініка
Медицина и Здравоохранение
2 года 8 месяцев
02.2021 - 10.2023
- Забезпечила роботу ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створила для них комфортні умови прийому у лікаря.
- Здійснювала контроль за своєчасною підготовкою приміщення до прийому пацієнтів, дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання.
- Приймала і оформлювала необхідні документи.
- Робота з комп'ютерними програмами.
- Регулярно вела звітність (форма П-5)
- Проводила контроль за дотриманням працівниками правил та вимог виробничої санітарії і гігієни.
- Приймала заходи, щодо вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні пацієнтів
- Інформувала керівництва про наявні недоліки в обслуговуванні пацієнтів, приймала заходи щодо їх усунення.
- Контролювала відповідні оплати за виконання послуг.
- 10Здійснювала контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва.
- 11.Здійснювала пошук персоналу та організація його навчання та адаптації.
- 12.Здійснювала замовлення необхідних матеріалів,пошук нових постачальників,та укладення з ними договорів про співпрацю.
Економіст, касир
Райффайзен Банк Аваль
Банки
4 года 1 месяц
07.2014 - 08.2018
Працювала з існуючими клієнтами та здіснювала пошук нових клієнтів банку;
Проводила перехресний продаж послуг;
Здійснювала кредитування фізичних осіб;продаж роздрібних банківських продуктів;
Оформлювала поточні та карткові рахунки фізичним особам;здійснення касових операцій-проведення платежів та переказів
Ключевая информация
Навички роботи ефективного адміністратора,який знає свою роботу. Робота з документами,робота з касовими апаратами.
Завжди працюю на результат і від цього отримую задоволення.
Впевнений користувач: Microsoft Word, Excel.
Вільне володіння Telegram, Viber, Instagram, Google Диск.
- Організована, пунктуальна,вмію самостійно приймати рішення.
- Відповідально відношусь до поставлених завдань керівником.
- Вмію знайти контакт з колективом та працювати на результат.
Училась в 1 заведении
Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича
Економічний, спеціальність "Менеджмент організацій та адміністрування"
Чернівці, 2013
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Підхід "Перформії" при найму працівників
Новий підхід в проведенні продуктивної співбесіди з орієнтацією на продуктивного працівника
Кадровик з 0
Тетяна Ігорівна
Тетяна Ігорівна
Адміністратор, офіс менеджер, помічник керівника
Хмельницкий
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: посменная работа, в офисе/на месте
Обновлено 5 часов назад