Работала в 7 компаниях   17 лет 2 месяца

Услуги для бизнеса - другое, Интернет, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, IT, Электроника и электротехника, Финансовые услуги

Co-Founder & CEO

Рекрутингова агенція Prior+

Услуги для бизнеса - другое

9 лет 11 месяцев

10.2014 - по настоящее время

  • Пошук клієнтів, проведення переговорів, супровід клієнтів;
  • Розробка стратегії, позиціонування, унікальної торгової пропозиції, розробка сайту з наступним ребрендингом;
  • Формування та контроль реалізації маркетингової стратегії, формування бренду компанії;
  • Підбір, навчання персоналу, розробка системи мотивації та нормування навантаження;
  • Створення професійного ком'юніті - Група у ФБ - "Я рекрутер";
  • Виконання фінансових планів щодо компанії та контроль фінансових потоків;
  • Особисте закриття складних вакансій, менеджмент процесів затвердження кандидатів.
  • Портфель клієнтів: 70% IT компанії, 30% інших галузі.
  • Спеціалізація: IT, TOP-менеджмент, лінійний персонал.

Chief Operating Officer

Wispence

Интернет

4 месяца

05.2021 - 09.2021

Американська продуктова IT-компанія. Управління командою у 3 країнах, 16 містах, чисельністю понад 40 співробітників.

  • Щоденне операційне управління компанією (Developers department\Product\Marketing\Post production);
  • Ведення ІТ-проектів компанії (створення дашбордів, автоматизація процесів);
  • Впровадження єдиної системи таск-менеджменту (Hubstaff), використання OKR, KPI;
  • Оптимізація бізнес-процесів, створення дорожніх карт з випуску продуктів;
  • Проведення стратегічної сесії, затвердження стратегії компанії та Road map;
  • Затвердження фінансової моделі;
  • Формування Бази даних доходів та витрат по компанії, відстеження операційної ефективності;
  • Налаштування Payroll;
  • Збір та аналіз даних щодо проектів, відстеження фінансових показників;
  • Участь у розробці концепцій нових продуктів разом із продактами та маркетологами;
  • Менторство співробітників, підбір та навчання персоналу, проведення One-to-one зустрічей.

HR Partner (проектна работа)

Софтпром (www.softprom.com)

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

3 месяца

06.2014 - 09.2014

  • Відновлення кадрового обліку;
  • Побудова нової організаційної структури;
  • Підбір персоналу, ротація;
  • Розробка нової системи мотивації.
  • Опис та оптимізація бізнес-процесів компанії.

Директор з управління персоналом / Адміністративний директор

Інтлейн

IT

1 год

12.2012 - 12.2013

  • Організація та проведення підбору персоналу, адаптації, оцінки та навчання;
  • Оптимізація бізнес-процесів, ведення організаційної структури, розробка регламентів та положень;
  • Упорядкування бюджету адміністративно-господарської діяльності, ведення касових операцій, нарахування заробітної плати, контроль трудової дисципліни, складання звітів;
  • Життєзабезпечення двох офісів компанії;
  • Контроль закупівель матеріальних засобів, господарських товарів, бакалійних товарів та канцелярії;
  • Контроль за проведенням дрібних ремонтних робіт, організацією роботи службового транспорту;
  • Проведення тендерів, пошук підрядників, робота з договорами з оренди та надання послуг компанії;
  • проведення інвентаризації матеріальних цінностей;
  • Організація роботи співробітників ІТ-відділу, контроль виконання планів з підтримки та розвитку ІТ-інфраструктури;
  • Формування корпоративної культури, організація та проведення корпоративних заходів.

Директор з персоналу

Pocketbook Global ( www.pocketbook.com.ua)

Электроника и электротехника

2 года

10.2010 - 10.2012

  • Розробка відповідної нормативної документації;
  • Побудова організаційної структури, проведення реструктуризації та реорганізації Компанії;
  • Складання бюджету та контроль виконання (річний та квартальний);
  • Побудова внутрішніх та зовнішніх комунікацій, PR;
  • формування іміджу роботодавця;
  • Контроль за веденням кадрового діловодства;
  • Побудова системи підбору та адаптація персоналу;
  • Організація навчання та розвитку;
  • Проведення оцінки персоналу з використанням різних методик: Assessment, 360, з компетенцій, мотиваційних та психологічних;
  • Розробка та впровадження матеріальної та не матеріальної системи мотивації (системи Грейдів, KPI, Системи оцінки досягнень);
  • Формування корпоративної культури.
  • Формування політики щодо управління персоналом відповідно до стратегічних цілей Компанії.

Начальник відділу персоналу

«Мультипрофільний холдинг» (чисельність персоналу - 800 чол.)

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

1 год 9 месяцев

01.2009 - 10.2010

Менеджер з підбору персоналу

Финансово-инвестиційна компанія

Финансовые услуги

1 год 9 месяцев

03.2007 - 12.2008

Ключевая информация

МЕНЕДЖМЕНТ КОМАНДИ

ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМАНДИ

БІЗНЕС ПРОЦЕСИ

Училась в 2 заведениях

Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова

Бізнес психологія

Київ, 2015

Полтавський університет споживчої кооперації України

Менеджмент організацій

Полтава, 2007

Владеет языками

Английский

выше среднего

Итальянский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

"Успішні переговори", "Ефективний рекрутинг", "Управлінння персоналом, інструменти керівника"

Київ, 2015

OMT

American English Center

2015

Мовні курси

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

Trello, Jira, Hubstaff

Ключевые компетенции

  • МЕНЕДЖМЕНТ КОМАНДИ
  • Створення та впровадження єдиної системи таск-менеджменту, дедлайн, звітів, побудова системи комунікацій між підрозділами компанії.
  • Управління та контроль операційною діяльністю компанії та її підрозділами, перевірка виконання проектів та дотримання дедлайнів.
  • Спостереження за повсякденною діяльністю компанії та роботою співробітників.
  • Забезпечення ефективної взаємодії між дистанційними командами.

ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМАНДИ

  • Побудова системи нормування, оплати праці та мотивації, KPI.
  • Навчання та розвиток персоналу у відділах.
  • Керівництво політикою управління персоналом.
  • Постановка завдань та контроль ефективності роботи працівників.
  • Розробка політики, що сприяє розвитку корпоративної культури.
  • Розробка інструкцій, порядків, стандартів, проектів угод, пропозицій щодо внесення змін.

БІЗНЕС ПРОЦЕСИ

  • Аудит, аналіз та оцінка ефективності бізнес-процесів. Аналіз та підвищення ефективності бізнес-процесів. Організація та впровадження ефективних внутрішньокорпоративних бізнес-процесів. Діджиталізація бізнес-процесів.
  • Планування та управління фінансовими потоками. Затвердження та контроль бюджетів. Контроль за виконанням бюджетів. Створення документацій: інструкції, регламенти, процедури, з подальшим погодженням та запуском. Контроль за виконанням регламентів. Розробка та впровадження інструментів контролю та звітності для кожного відділу компанії.
  • Здійснення оперативної оцінки результатів діяльності компанії, виявлення недоліків та розробка планів щодо їх усунення.
  • Оцінка економічної ефективності бізнес-процесів, побудова фінансових моделей.
  • Формування стратегічних цілей, розробка та запровадження бізнес-планів, оцінка можливих ризиків, оптимізація бізнес-процесів.

СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ

  • Орієнтація на поліпшення всіх показників підприємства.
  • Щотижневий дайджест за всіма метриками компанії.
  • Робота з покращення економічних показників.
  • Виробниче та фінансове планування: річне, квартальне, місячне.
  • Моніторинг ринку, підготовка пропозицій щодо освоєння нових напрямків бізнесу.
  • Управління усіма етапами життєвого циклу проектів, оцінка економічної ефективності проектів.
  • Визначення та розробка ефективної стратегії та загальної концепції розвитку компанії.
  • Розвиток, підвищення ефективності роботи підприємства: рентабельність, прибутковість.
  • Управління ресурсами компанії.
  • Відповідальність за досягнення за цільовими показниками прибутку та виручки.

Галина

Операційний директор (COO)

Киев

40 лет

полная занятость

Обновлено 3 месяца назад