Работал в 10 компаниях   22 года 4 месяца

Финансовые услуги, Торговля розничная / Retail, FMCG, Медицина и Здравоохранение, Фармацевтика, Консалтинг / Аудит

Аналітик BI

CreditKasa

Финансовые услуги

3 года 2 месяца

09.2021 - по настоящее время

Створення звітності Power BI (50+ звітів. SQL, Power Query, DAX).

Аналітик

Мережа магазинів Одягу та Взуттю

Торговля розничная / Retail

3 года 2 месяца

12.2018 - 02.2022

Один аналітик у компанії (+100 магазинів)

  1. Аналіз продажів (структура, динаміка, ABC та ін)
  2. Планування продаж, план-факт аналіз, драйвери зростання/зниження
  3. Аналіз Кошик (що з чим продається),
  4. NPS (індекс споживчої лояльності),
  5. PNL (прибутки та збитки),
  6. Аналіз Залишків виробництво/склад/магазин
  7. Розподіл товарів по магазинах, оборотність товару.
  8. Акції та їх ефективність, бізнес-моделювання
  9. Розробка та впровадження розрахованої на багато користувачів наскрізної аналітики Power BI, DAX, OLAP. (плани, наповнюваність, продажі, залишки, оборачуваність, структура, NPS, Кошики, лічильник відвідувачів, пошук даних/звіту за QR/штрих-кодом та ін.)

Аналітик

Мілкіленд-Україна, ТОВ

FMCG

5 лет 5 месяцев

09.2016 - 02.2022

  1. Щотижневе формування кількісних та фінансових планів продажів.
  2. Моделювання та оптимізація: Попит - Запас - Рецептура
  3. Створення звітності Power BI і звітів за запитом (Power Query, зведені таблиці, макроси, VBA).

Аналітик продажів

Геномед

Медицина и Здравоохранение

4 года

04.2016 - 04.2020

  1. Організація збору, обробки та зберігання внутрішньої та зовнішньої інформації: внутрішня система обліку, CRM, 1С, Яндекс.Метрика, Прайс-листи конкурентів тощо).
  2. Прогнозування продажу та бізнес-моделювання.
  3. Розробка BI рішення на основі Power BI (щоденне оновлення, інтерактивні графіки та таблиці, мобільна версія). Навчання працівників.Написання ТЗ для програмістів внутрішньої системи обліку.

Керівник відділу аналітики

Промомед

Фармацевтика

2 года 5 месяцев

09.2012 - 02.2015

Керівник відділу Аналітики (2 особи у підпорядкування)

  1. Дослідження та аналіз перспективних сегментів та ніш фармринку (формування конкурентної групи, динаміка ринку та його основних учасників, ціновий аналіз, прогнозування ринку та виведення нового препарату, марженальність).
  2. Організація збору, зберігання та звітності інформації. Розробка CRM (web). Створення баз даних, формування «живих», інтуїтивно зрозумілих графіків та таблиць.
  3. Підготовка звітності (регулярних) та презентацій (за запитом) для генерального директора, керівників підрозділів та менеджерів компаній.
  4. Моніторинг продажів дистриб'юторів (до міста/регіону) та залишків на складах дистриб'юторів (щомісячно/щотижня, автоматизація, бази даних, аналітика).
  5. Моніторинг продажів аптечних мереж (до міста/регіону) (щомісячно, автоматизація, бази даних, аналітика, виконання Маркетинг Планів).
  6. Прогнозування продажів сегментів ринку, нових та існуючих брендів.
  7. Планування продажів компанії по регіонах та служби медичних представників

Аналітик

«Bittner Pharma» LLC

Фармацевтика

1 год 8 месяцев

08.2012 - 04.2014

  1. Дослідження та аналіз перспективних сегментів та ніш фармринку (формування конкурентної групи, динаміка ринку та його основних учасників, ціновий аналіз, прогнозування ринку та виведення нового препарату, марженальність).
  2. Підготовка звітності (регулярних) та презентацій (за запитом) для генерального директора, керівників підрозділів та менеджерів компаній.
  3. Моніторинг продажів дистриб'юторів (до міста/регіону) та залишків на складах дистриб'юторів (щомісячно/щотижня, автоматизація, бази даних, аналітика).
  4. Прогнозування продажів сегментів ринку, нових та існуючих брендів.
  5. Планування продажів компанії по регіонах та служби медичних представників

Керівник відділу Аналітики

АнвиЛаб

Фармацевтика

3 года 5 месяцев

04.2009 - 09.2012

  1. Дослідження та аналіз перспективних сегментів та ніш фармринку (формування конкурентної групи, динаміка ринку та його основних учасників, ціновий аналіз, прогнозування ринку та виведення нового препарату, марженальність).
  2. Організація збору, зберігання та звітності інформації. Розробка CRM (web). Створення баз даних, формування «живих», інтуїтивно зрозумілих графіків та таблиць.
  3. Підготовка звітності (регулярних) та презентацій (за запитом) для генерального директора, керівників підрозділів та менеджерів компаній.Редагування промостатів.
  4. Моніторинг продажів дистриб'юторів (до міста/регіону) та залишків на складах дистриб'юторів (щомісячно/щотижня, автоматизація, бази даних, аналітика).
  5. Моніторинг продажів аптечних мереж (до міста/регіону) (щомісячно, автоматизація, бази даних, аналітика).
  6. Прогнозування продажів сегментів ринку, нових та існуючих брендів.
  7. Планування продажів компанії по регіонах та служби медичних представників

Аналітик

Unipharm Inc.

Фармацевтика

2 года 4 месяца

11.2006 - 03.2009

  1. Моніторинг продажів дистриб'юторів 89 регіонів (щомісячно до клієнтів, автоматизація, бази даних, аналітика).
  2. Моніторинг залишків на складах дистриб'юторів (228 складів у 62 регіонах, щотижня, автоматизація, бази даних, аналітика).
  3. Планування/Прогнозування обсягів продажу препаратів компанії (у розрізі Дистриб'ютора та його Філій, виконання Планів).
  4. Оцінка дефектури (наявність/відсутність) препаратів (на складах Дистриб'юторів та його Філій).
  5. Розрахунок процентної знижки (розмір знижки в залежності від зміни стратегічного планування, обсягів та періоду закупівлі дистриб'юторами препаратів компанії).
  6. Аналіз цін (ціна продажу в аптеках щоденно та закупівля у дистриб'юторів щотижня, націнки учасників ринку).
  7. Впровадження методології та інструментарію щотижневого моніторингу звітів медичних (ЛПЗ) та торгових (Аптеки) представників (автоматизація, бази даних, аналітика).
  8. Багатофакторна оцінка роботи відділів продажу (аптечного та лікарського), участь у бюджетуванні та оцінка його ефективності.
  9. Аналіз перспективності регіонів (за сегментами компанії, використовуючи: внутрішню інформацію компанії, роздрібний аудит RMBC/IMS, DSM Group, ФармАналітик, ФармЕксперта та дані Статистики Росії).
  10. Розрахунок промоактивності (акції з Аптеками, Лікарями та Дистриб'юторам) та оцінка ефективності.
  11. Підготовка звітності (регулярних) та презентацій (за запитом) для генерального директора, керівників підрозділів та менеджерів компаній.
  12. Координація із українським представництвом компанії.

Аналітик

DSM Group

Консалтинг / Аудит

2 года 3 месяца

08.2004 - 11.2006

  1. Розробка, впровадження, підтримка та розвиток проекту Моніторингу продажу та залишків препаратів на складах дистриб'юторів ("Дистриб'юторський Аудит", 5 компаній (з Топ-20) сумарний обсяг близько 1 млрд. $).
  2. Аналіз конкурентного оточення препаратів (критерії: 1) обсягу та темпу зростання продажів; 2) обсягу середньої закупівлі аптечними установами; 3) цінового аналізу; 4) прибутковості аптечних установ; 5) представленості; карт груп, матриці BCG та ін.)
  3. Зведення баз даних роздрібного аудиту DSM Group, RMBC/IMS, Фармексперта із базами окремих дистриб'юторів.Забезпечення можливості роботи з базою ЗЕД (Зовніш Діяльності, Імпорт).
  4. Консультування проекту адресної розсилки DSM Group (методологія підтримки, коригування та оновлення бази даних за адресами АУ, ЛПЗ тощо).
  5. Участь у випуску щомісячних, піврічних та річних звітів DSM Group (70-90% графіків та таблиць. Див. http://www.dsm.ru/analytics/2005).
  6. Підготовка презентацій для генерального директора, керівників підрозділів та менеджерів компаній.

Провізор

Аптека МПЦ "Комфорт"

Фармацевтика

3 года

08.2001 - 08.2004

Провізор першого столу
Під час навчання в ММА працював черговиком в аптеці 36,6 і неодноразово брав участь консультантом в акціях просування препаратів компанії "Красногорськлексредства".

Ключевая информация

  1. Power BI – розробка з нуля (6 компанії, 6+ роки). Інтеграція різних джерел інформації (Баз даних. Звіт дистриб'юторів та АС, РА (DSM/IMS). Прайс-листи з Інтернету, 1С, CRM, Google Analytics, Яндекс.Метрика та ін.) Розрахунок додаткових показників (в т.ч. використовуючи DAX) та інтерактивна візуалізація результатів.
  2. MS Excel добре знання формул, складання мегаформул, запис макрокоманд, VBA, циклічні посилання, зведені таблиці та діаграми, умовне форматування, форми, списки, перевірка вода даних, експорт/імпорт даних, моделювання...
  3. MS Access розробка та створення бази даних, запити, макроси.
  4. SQL запити до баз даних.
  5. MS Word швидкість набору – понад 190 симв./хв., формування наклейок на конверти, використовуючи бази даних.
  6. MS Power Point представлення даних, візуальні комунікації, створення презентацій.
  7. MS Outlook тайм-менеджмент.
  8. MS InfoPath електронні форми (рівень розробника) - збирання первинних даних, електронний документообіг, CRM.ASP.Net розробка CRM (збір інформації про візити до Аптеки та Лікарів, представницькі витрати)
  9. CorelDraw користувач-початківець: стендові доповіді, графіки та діаграми.
  10. PhotoShop початківець

Учился в 2 заведениях

ГУ НИИ Биомедицинской Химии РАМН

Биохимия, к.б.н.

Москва, 2009

Московской Медицинской Академии им. И.М. Сеченова

Фармацевтический, провизор

Москва, 2001

Курсы, тренинги, сертификаты

Математичні методи прогнозування рівня попиту та закупівель у компанії

Київ, 2024

TradeMasterGroup

Поглиблений Power BI

Київ, 2020

LABA

Storewars Business simulation

Москва, 2016

Storewars, управление продажами, остатками, контрактами. FMCG 

Аналитика и исследование рынка: Бизнес-процессы компаний и оптимальное построение аналитических процедур

Москва, 2010

COMCON-Pharma, Сертификат

Основы менеджмента качества. Стандарты серии ISO 9000

Москва, 2006

Adjust Media Consulting, Диплом 

Олексій

Аналітик. Керівник відділу аналітики

Киев

80 000 грн.

45 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 час назад