Работала в 6 компаниях   8 лет 4 месяца

Юридические услуги, Медиа / СМИ, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Транспорт и Логистика

Менеджер по роботі з клієнтами

Юридична компанія Colares

Юридические услуги

1 год 6 месяцев

06.2021 - 12.2022

Продаж юридичних послуг

Менеджер з продажу рекламних площин

журнал Travel Professional Magazine

Медиа / СМИ

4 месяца

02.2020 - 06.2020

  • Пошук нових клієнтів і робота з клієнтами з бази.
  • Ведення бази.
  • Телефонні перемовини.
  • Проведення зустрічей.
  • Презентація видання.
  • Складання комерційної пропозиції.
  • Розробка проектів для клієнта.
  • Листування електронною поштою і месенджерами.
  • Відвідування спеціалізованих виставок і пресс-конференцій.
  • Популяризація видання.
  • Розробка івента, пошук стратегічних партнерів.
  • Щотижневі звіти.
  • Робота в bitrix crm.

Менеджер з продажу рекламних площин

Журнал Cosmo Lady

Медиа / СМИ

2 года 9 месяцев

08.2006 - 05.2009

  • Пошук нових клієнтів.
  • Формування власної бази клієнтів.
  • Телефонні перемовини.
  • Проведення зустрічей.
  • Презентація видання.
  • Відвідування прес-конференцій, презентацій та інших медійних заходів клієнтів.
  • Відвідування спеціалізованих виставок та заходів, де видання виступало медіа-партнером.
  • Ведення клієнта від пидписання договору до публікації рекламних матеріалів (оформлення і передача на підпис документів первинної бухгалтерії, затвердження макету або тексту рекламної статті, передача друкованого видання з публікацією, отримання оплати, закриття документів).

Клієнт-менеджер

Директ-маркетингова агенція OS-Direct

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 6 месяцев

02.2003 - 08.2004

  • Обробка замовлень клієнтів, попередній розрахунок послуг.
  • Оформлення документів первинної бухгалтерії (договір, технічне завдання, додаток до договору, акт виконаних робіт).
  • Листування і телефонні перемовини.
  • Організація і проведення зустрічей індивідуальних та у супроводі керівництва вищої ланки.
  • Розробка комплексних проектів.
  • Робота з підрядниками.
  • Звітність.
  • Робота в CRM.

Референт

Агенція гуманітарних технологій

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

5 месяцев

11.2000 - 04.2001

  • Документооборот. Реєстрація вхідних/вихідних документів.
  • Робота з факсом і електронною поштою.
  • Друк документів.
  • Ведення бази керівника.
  • Святкові розсилки з вітаннями.
  • Організація зустрічей в офісі.
  • Контроль і облік службових водіїв.
  • Облік концелярії.
  • Виконання дрібних доручень.

Секретар

Київпастранс, КП Тролейбусне депо #1

Транспорт и Логистика

1 год 4 месяца

05.1997 - 09.1998

  • Документооборот.
  • Підготовка документів для бухгалтерії і директора установи.
  • Реєстрація телефонограм.
  • Робота на друкарській машинці.
  • Оголошення по гучномовцю.

Ключевая информация

Маю водійські права категорії В.
Впевнений користувач ПК.
Створення бази в Excel "з нуля".
Вмію будувати довгострокові відносини з клієнтами.
Комунікабельна. Маю почуття гумору.
Мій девіз у роботі: "Кожен негатив можна перекинути на позитив!"
Пройшла семінари з НЛП, продажів. Курси з каліграфії, декору меблів.

Училась в 1 заведении

НТУУ "Київський Політехнічний Інститут"

Київ, 2003

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Керівник проекту за період 2010-2020 рр.

Декоратор фотозон Юлія Ігорівна. 08.2012 - до тепер 2020 Адміністрування сторінок в соц. мережах. Таргетингова реклама в фб. Створення і адміністрування заходів в фб. Пошук референсів, розкадровка зйомки. Пошук клієнтів Співпраця з фотогрофами. Підготовка реквізиту для фотозйомки. Участь у проектах. Наприклад, в телепроекті телеканалу 1 1 "Зміни свою школу" Каталог дитячого одягу "Larel". 07.2012 - 04.2013 рр. Пошук постачальників. Укладання угод. Організація зйомки продукції для друкованого каталогу. Інтернет-магазин посуду "Любимая чашечка". 11.2010 - 02.2012 рр. Адміністрування сайту і сторінок в соц. мережах. Пошук постачальників. Укладання контрактів. Пошук покупців. Організація прийому замовлення і його виконання. Проведення масових заходів для популяризації продукції магазина.

Юлія

Помічник керівника

Киев

30 000 грн.

44 года

полная занятость

Обновлено 2 месяца назад