Работала в 5 компаниях 8 лет 8 месяцев
Банки, Промышленность и Производство, Услуги для бизнеса - другое, Красота / Фитнес / Спорт, Торговля розничная / Retail
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
ПриватБанк
Банки
5 месяцев
02.2024 - по настоящее время
Помічник керівника
ТОВ "ХІМТАЙМ"
Промышленность и Производство
3 года
02.2021 - 02.2024
методики такого контролю і веде картки обліку виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника
підприємства;
• технічне забезпечення діяльності керівника підприємства, та офісу (замовлення транспорту, організація
зустрічей, переговорів тощо).
• участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; веде протоколи і складає необхідні документи
за результатами зустрічей, переговорів.
• підтримка зв'язку з іншими організаціями і підприємствами, а також державними органами і вирішує справи, які
не потребують особистої присутності керівника підприємства.
• підготовка проектів наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства, а також, за дорученням керівника
підприємства, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.
• збір і отримвння матеріалів та інформації з різних зовнішніх джерел, що необхідна керівникові підприємства, а
також забезпечення та аналіз;
• організація діловодства, ведення кореспонденції, що надійшла на ім'я керівника підприємства;
• Виконання окремих доручень керівника підприємства щодо управління перосналом, контроль за роботи окремих
працівників.
Провідн
Провідний фахівець планово-фінансового відділу
УЛЯБП АПК
Услуги для бизнеса - другое
4 года 9 месяцев
05.2016 - 02.2021
- підготовка актів виконаних робіт;
- виставлення рахунків;
- укладання договорів;
- контроль підписання актів, договорів;
- підготовка кошторисів;
- підготовка даних для включення їх до фінансової звітності;
- забезпечення підготовки оброблених документів, регістрів та звітності для зберігання їх протягом установленого строку.
Администратор
аквапарк Королівська бочка
Красота / Фитнес / Спорт
4 месяца
06.2019 - 10.2019
- Здійснювати роботу з ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов;
- Забезпечувати виконання працівниками вказівок керівництва підприємства.
- Вживати заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій;
- Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, здійснює необхідні організаційно-технічні заходи;
- Здійснювати контроль за відповідним оформленням приміщень, стежити за розміщенням, оновленням та станом реклами всередині приміщення та на будівлі;
- Забезпечувати чистоту та порядок у приміщенні та на прилеглій до нього або будівлі території;
- Забезпечувати контроль за збереженням матеріальних цінностей;
- Контролювати та координувати діяльність усіх служб щодо виконання поставлених завдань надання послуг споживачам, підтримання трудової дисципліни, виконання вимог охорони праці, промсанітарії та гігієни, протипожежного захисту та рятувальних робіт.
Продавець одягу
ПП
Торговля розничная / Retail
3 месяца
09.2013 - 12.2013
- продаж одягу;
- проведення акцій;
- консультація клієнтів щодо модельного ряду, надання допомоги у виборі;
- проведення касових операцій
Ключевая информация
керування автомобілем, наявність прав категорії "В".
досвід роботи Хостес на виставках, офіційних захода
Досвід роботи із клієнтами.
Училась в 1 заведении
Житомирський Національный агроекологічний університет
Бухгалтерський блік, аудит та оподаткування
Житомир, 2015
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Надежда
Надежда
Оператор 1С
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/8daae434-9bfd-41bf-8fd9-ffa637000007.jpg)
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Обновлено 2 дня назад