Работала в 6 компаниях 21 год 11 месяцев
Другое, Автомобильная промышленность и Автобизнес, IT, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Красота / Фитнес / Спорт, Услуги для населения - другое
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Федерація ЖКГ
Другое
10 месяцев
05.2024 - 03.2025
*Впевнений користувач ПК – знання основних операційних систем
*Робота з базами даних – наприклад, MS Excel, Google Sheets, системи, CRM
*Швидке введення даних – вміння швидко та без помилок набирати текст
*Редагування та перевірка інформації – уважність до деталей, перевірка на точність та коригування помилок
*Робота з текстовими редакторами – Microsoft Word, Google Docs
*Перевірка коректності даних – аналіз введеної інформації на наявність дублювань, помилок
*Систематизація та структуризація інформації – впорядкування даних, категоризація
*Обробка великих обсягів інформації – робота з великими базами підприємства
*Вміння працювати з конфіденційною інформацією – розуміння правил збереження даних
*Планування та контроль виконання завдань – ефективне управління часом
*Комунікація – взаємодія з колегами для уточнення інформації*Пошук та залучення нових клієнтів
Менеджер по роботі з клієнтами
Студія Сірс
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 10 месяцев
04.2020 - 02.2022
* Прийом дзвінків та запис клієнтів
* Консультація клієнтів щодо послуг студії
* Проведення презентацій послуг, розробка реклами
* Підтримка та розвиток відносин з існуючими та майбутніми клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі
*Залучення нових клієнтів
*Розвиток клієнтської бази
*Аналіз потреб клієнтів
Керівник відділу проектів
Агенство Пиксель
IT
2 года 11 месяцев
02.2017 - 01.2020
*Робота з клієнтами, переговори, договори, рахунки, оплати.(робота в СРМ та Бітрікс 24)
*Розробка та створення бази, концепції мети та основних етапів проектування
*Організувати реалізацію проекту відповідно до плану робіт
*Побудова проекту, пропис скрипту, підбір відповідного менеджера, його навчання, використання. Контроль та коригування роботи операторів
* Адміністрація проектів: оптимізація управління, контроль розподілу трудових ресурсів
*Оптимізація існуючих та розробка нових документів, що використовуються в процесах
*Регулярне проведення нарад
*Перепроектування існуючих бізнес-процесів з метою поділу функціональності та розмежування зон відповідальності, виключення дублювання функцій, виділення допоміжних технічних операцій, спрощення процесів
*Організація HR - відділ, підбір менеджерів, інструкції, тексти по набору, організація роботи
*Планування та організація своєї роботи
*Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
*Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
*Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
*Постійне навчання та розвиток професійних навичок
*Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
*Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
*Дотримання корпоративної культури та цінностей
*Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
*Адаптація до нових умов роботи
*Планування та організація своєї роботи
*Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
*Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
*Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
*Дотримання корпоративної культури та цінностей
*Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
*Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
*Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Менеджер з продажу
ООО Монако
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
5 лет 5 месяцев
04.2011 - 09.2016
* Робота із замовником, презентація товарів
* Підтримання та розвиток відносин з існуючими клієнтами, через телефонні дзвінки та особистізустрічі
* Організація зустрічей з потенційними клієнтами для укладання нових контрактів
* Аналіз ринку та збір інформації про клієнтів
* Переговори про ціну і вартість, контроль отримання товару покупцем
* Робота з документацією
* Пошук та залучення клієнтів
*Аналіз ринку та конкурентів
*Розробка стратегії продажів
*Пошук та залучення клієнтів
*Аналіз ринку та конкурентів
*Забезпечення післяпродажного обслуговування
*Ведення переговорів
*Укладення договорів
*Контроль за виконанням продажів
*Планування та виконання плану продажів
*Ведення звітності
*Розвиток клієнтської бази
Адміністратор салону краси
СК "Клеопатра"
Красота / Фитнес / Спорт
4 года 1 месяц
03.2007 - 04.2011
*Координація роботи працівників
* Прийом дзвінків та запис клієнтів
* Консультація клієнтів щодо послуг салону
* Проведення презентацій послуг салону, розробка реклами
* Вирішення конфліктних ситуацій
* Розрахунок заробітної плати співробітників
* Стежити за оновленням та станом реклами
* Сідтримка та розвиток відносин з існуючими та майбутніми клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі
Бухгалтер-економіст
ДП Комфорт ВАТ Облпаливо
Услуги для населения - другое
6 лет 5 месяцев
05.2000 - 10.2006
*Операційно-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб
*Робота з пластиковими картами
*Здійснення грошових переказів
*Ведення касових операцій
*Касова звітність
*Планування та організація своєї роботи
*Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Ключевая информация
*Вміння розставляти пріоритети
*Вміння працювати у команді
*Організаційна обізнаність
*Ефективне вирішення проблем
*Самосвідомість
*Проактивність
*Здатність впливати
*Ефективне ухвалення рішень
*Здатність до навчання
*Лідерські якості
*Організованість
*Міжкультурна компетентність
Училась в 2 заведениях
Донбаська державна машинобудівна академія
Економічний, Облік та аудит
2006
Донецький індустріально-педагогічний технікум
Економічний, Облік та аудит
1999
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
"Скрипт. Холодні дзвінки у BtoB з високою конверсією"
"Інтернет маркетинг"
Дополнительная информация
Особисті якості
Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, комунікабельна, ініціативна, яка навчається, працездатна, врівноважена.
Аналітичний склад розуму, активна життєва позиція, організаторські здібності.
Захоплення та інтереси
*Кінний спорт
*Фігурне катання
*Водіння авто
Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач.
Хороше володіння пакетом MS Office (Excel, PowerPoint, Word, WordPad), робота з електронною поштою (Outlook Express).
Впевнена робота з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer).
Водійське посвідчення
Категорія "В"
Юлія Олександрівна
Юлія Олександрівна
Розгляну усі пропозиції

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Хмельницкий
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная
Обновлено 5 дней назад