Работала в 5 компаниях 18 лет 2 месяца
Страхование, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Банки
Менеджер з розвитку продажів - коуч
ПрАТ СК "Уніка життя"
Страхование
4 года 1 месяц
10.2020 - по настоящее время
Навчання менеджерів страхових продуктів (Лайф та нон лайф). Розвиток та вдосконалення їх навичок. Зустрічі з клієнтами для консультацій та подальших продажів продуктів. Супровід договорів страхування.
Регіональний менеджер
ПрАТ СК "Utico"
Страхование
6 месяцев
03.2020 - 09.2020
Продаж страхових продуктів фізичним та юридичним особам.
Начальник відділу корпоративного страхування
ПрАТ АСК "ИНГО Украина"
Страхование
1 год 9 месяцев
05.2018 - 02.2020
- Продаж страхових продуктів (ЦВ, КАСКО; ДГО; CMR;страхування грузів; відповідальність перевізника; майно; НВ; туристичне страхування;)
- Організація обліку страхової компанії;
- Облік бланків суворої звітності СК;
· Проведення зустрічей та переговорів з корп.клієнтами; комерційні пропозиції; презентації страхових продуктів;
Менеджер з продажу
ТОВ "Хюндай мотор Поділля"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
6 месяцев
10.2017 - 04.2018
Продаж авто та супровід при оформленні
Заступник керуючого відділення, Керуючий відділенням
ПАТ КБ “ПриватБанк”
Банки
10 лет 11 месяцев
09.2006 - 08.2017
- Залучення клієнтів-кладчиків;
- відкриття та ведення депозитних та поточних рахунків;
- відкриття карткових рахунків у національній та іноземній валюті з їх подальшим обслуговуванням;
- продаж та облуговування кредитних карт (карт класу GOLD);
- виплата та відправка грошових переказів;
- залучення клієнтів на пенсійне обслуговування;
- відкриття пенсійних та соціальних карт та їх обслуговування;
- випуск карт Юніор та їх обслуговування;
- Проведення уроків та занять з дітьми у Бізнес школі Юніорбанку;
- продаж страхових продуктів;
- навчання клієнтів Мобільним додаткам та Приват 24;
- консультації щодо усього спектру банківських продуктів та послуг;
- контроль ведення документів дня;
- організація роботи співробітників роздрібного бізнесу на відділенні;
- робота з «слабым звеном»;
- стажування нових співробітників;
- активне залучення клієнтів;
- залучення на комплексне обслуговування клієнтів малого та середнього бізнесу;
- залучення вкладів грошових коштів фізичних та юридичних осіб;
- проведення переговорів з торгівельними точками (підприємтсвами) для закючення договорів по прийому банківських карт до оплати(еквайрінг);
- проведення рекламних акцій;
- проведення переговорів з корпоративними клієнтами по заключенню договорів на обслуговування по "зарплатним" проектам;
- проведення відкриття і закриття каси відділення;
- організація роботи відділення в цілому-контроль та управління персоналом.
- ЗЕД, супровід, купівля-продаж валюти, заведення нових контрактів ЗЕД.
- Збір та супровід документів для кредитування малого та середнього бізнесу (овердрафти, кредитні лінії, лізинг авто та с-г техніки;
- Видача кредитів малому та середньому бізнесу.
- Продаж авто та супровід при оформленні.
Ключевая информация
- досвід роботи з комп'ютером на рівні впевненого користувача: операційні системи (Windows, IOS,LINUX,ANDROID), програми (текстові редактори, електронні таблиці, графічні пакети, видавничі системи, СУБД, мови програмування, спеціальні ,банківські програми; 1-С бухгалтерія, ОС IOS та Android).
- Досвід ведення переговорів; залучення клієнтів; організації роботи відділення; виконання необхідних показників; підбір, навчання, та організація роботи кадрів, продаж цілого спектру банківських та страхових продуктів як фізичним так і юридичним особам.
Училась в 2 заведениях
МАУП
Облік і аудит
Хмельницький, 2008
МАУП
Фінансовий менеджмент
Хмельницький, 2007
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Особисті якості
високий рівень працездатності; відповідальність; впевненість у собі; комунікабельність; вміння переконувати; дисциплінованість; акуратність; енергійність;чесність; самокритичність; організованість; цілеспрямованість; наполегливість;відсутність нахилу вірішення власних питань в робочий час; стійкість у стресових ситуаціях; здатність швидко зорієнтуватися у складних ситуаціях; легко навчаюсь; прагнення до підвищення професійного рівня; самовдосконалення;прагнення професійного зростання, розвитку;адекватне почуття гумору, здатність швидко адаптуватись та навчатись чомусь новому.
Анна
Анна
Керівник відділу, провідний спеціаліст, коуч, бізнес коуч, тренер з продажів
Хмельницкий
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 22 часа назад