Работала в 7 компаниях 6 лет 7 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Банки, FMCG, Другое, Негосударственные организации / NGO, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, АПК (Агропромышленный комплекс)
Помічник керівника
Название компании скрыто
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 7 месяцев
05.2023 - по настоящее время
- життєзабезпечення офісу: замовлення канцтоварів, госптоварів, картриджів, паперу, води та інших речей, переговори з постачальниками, контроль оплати рахунків від постачальників, у т.ч. співпраця з тендерним відділом з цих питань, ініціювання проведення тендерів.
- кадрове діловодство: формування особових справ співробітників, оформлення, звільнення, відпустки, розміщення вакансій на сайтах працевлаштування для пошуку виробничого персоналу, запуск перевірок у службу безпеки, запуск заявок на штатний рух співробітників у Directum, військовий облік.
- ведення касових операцій: подання касових документів у Directum, замовлення грошей у касі, ведення обліку звітів, підзвітів, приходів, відрядження, видача грошей співробітникам.
- допомога відділу ЗЕД: внесення сертифікатів якості на пробукцію до бази даних, внесення витрат для розрахунку собівартості до реєстрів, запуск рахунків на оплату в Directum, ведення реєстру рахунків.
- виконання особистих доручень керівника, оповіщення про Дні Народження співробітників та керівництва корпорації, організація привітань співробітників офісу, організація та документальний супровід відряджень по Україні та за кордон, погодження службових записок з керівництвом корпорації.
- оформлення та облік договорів компенсації за використання службових авто.
- ведення та контроль корпоративного мобільного зв'язку: запит та видача нових сім карт, блокування номерів після звільнення співробітників, включення роумінгу, видача тревел-сім, сім пари, зміна лімітів та тарифів співробітників по всій Україні.
Спеціаліст із забезпечення виконання доручень преміум-клієнтів з послуг туризму
Название компании скрыто
Банки
1 год 8 месяцев
12.2020 - 08.2022
- Допомога в організації подорожей, а саме: організація круїзу, купівля квитків на пором, підбір маршрутів, екскурсій, гідів тощо. по Україні та за кордоном, оренда яхт/катерів по Україні та за кордоном, підбір турів за кордоном, поповнення рахунку будь-якого оператора світу, підбір інформації щодо заходів по Україні та за кордоном, інформація щодо операторів мобільного зв'язку, роумінг; допомога у перекладі документів, консультація щодо умов перетину кордонів у період карантину, допомога у заповненні PLF форм для подорожей, консультація щодо митних обмежень;
- Допомога з оформленням авіаквитків, а саме: бронювання та купівля авіаквитків, реєстрація клієнта на авіарейс;
- Допомога в організації проживання, а саме: підбір готелів по Україні та за кордоном, бронювання готелю по Україні та за кордоном, бронювання готелів при відрядженнях;
- Допомога в організації оренди автомобіля: довідка з оренди авто, оренда авто по Україні та за кордоном, реєстрація клієнта у клубах Hertz, Avis.
- Допомога у замовленні таксі та трансферу по Україні та за кордоном;
- Допомога в оформленні залізничних та автобусних квитків по Україні та за кордоном;
- Надання інформаційних послуг, а саме: будильник, допомога у дзвінку за кордон, прогноз погоди в Україні та світі, довідкова інформація, графік роботи/розклад (кіно, театри, виставки);
- Допомога в організації дозвілля та заходів, а саме: пошук рецептів їжі та напоїв, замовлення столиків у ресторанах (по Україні та за кордоном), купівля квитків на заходи по Україні та за кордоном (концерти, фестивалі, кіно, спорт тощо), пошук інформації про ресторани (по Україні та за кордоном), замовлення та доставка квітів (по Україні та за кордоном);
- Запис на медичне обстеження (по Україні та за кордоном), пошук контактів лікаря, дієтолога, косметолога та ін., запис до лікаря (по Україні та за кордоном), замовлення лазні, сауни;
- Пошук та замовлення товарів в Інтернет за кордоном та по Україні, купівля книг, колекційних товарів.
Асистент директора компанії
Название компании скрыто
FMCG
4 месяца
07.2020 - 11.2020
- Ведення календаря керівника, планування та організація зустрічей/відряджень, внесення коригувань у робочий графік протягом дня;
- Ведення табеля співробітників офісу та виробництва, відпусток та лікарняних;
- Організація відряджень, візовий супровід, трансфер для керівника;
- Організація зборів, тренінгів, корпоративів, закупівля необхідних матеріалів;
- Облік та розподіл інформації, що надходить щодо керівника, своєчасна передача документів, повідомлень та інформації;
- Забезпечення комфортного сервісу транспортної, адміністративної та ІТ служб для керівника та бізнес-партнерів;
- Забезпечення контролю за строками виконання доручень керівника співробітниками структурних підрозділів;
- Ведення протоколу регулярних засідань ТОП-менеджменту Компанії;
- Рекрутація та селекція співробітників на виробництво;
- Складання та контроль адміністративного бюджету;
- Контроль закупівель необхідного обладнання, витратних матеріалів, канцелярії, офісних меблів та іншого;
- Організація ремонту та реставрації, координація підрядників;
- Адміністрування договірної діяльності з постачальниками та підрядниками, а також пошук та ведення вступних переговорів з іноземними виробниками харчової сировини.
Програма культурного обміну
Название компании скрыто
Другое
5 месяцев
08.2019 - 01.2020
Занурення у мовне середовище, проживання в американській сім'ї, спілкування з носіями мови. Обов'язки: ігри з дітьми, щоденний трансфер дітей до школи та на гуртки автомобілем, приготування їжі, миття посуду, підтримання порядку в будинку, прання одягу, допомога дітям з домашнім завданням, догляд за дітьми, укладання дітей спати, покупка продуктів тощо .
Заступник директора, Керівник студентської групи
Название компании скрыто
Негосударственные организации / NGO
1 год 4 месяца
04.2018 - 08.2019
- Проведення переговорів з представниками регіональних органів державної влади та місцевого самоврядування з питань співробітництва,
- Проведення результативних ділових переговорів з підприємцями з питань великих інвестицій у діяльність фонду,
- Організація конференцій та event-ів різного рівня складності,
- Проведення майстер-класів з особистісного розвитку,
- Організація та проведення рекламних кампаній.
Діяльність організації в галузі: 1) побудови позитивного іміджу традицій, патріотизму та національної культури; 2) побудови позитивного іміджу підприємництва, інновацій, громадянської солідарності, рівності громадян перед законом; 3) діяльність з підтримки розвитку польських регіонів; 4) пропаганда ідеї громади серед громадян; 5) пропаганда природних методів планування сім'ї; 6) допомога людям похилого віку; 7) сприяння впровадженню універсальності католицького соціального вчення Іоанна Павла II і т.д.
Фонд будує суспільство на основі позитивних цінностей, традицій, знань та віри, а також соціальної солідарності.
Менеджер ресторану
Название компании скрыто
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
5 месяцев
02.2019 - 07.2019
- Планування, організація, контроль роботи ресторану (підготовка до відкриття/закриття, організація взаємодії підрозділів ресторану між собою, ведення та облік каси, виконання службових доручень власника ресторану).
- Прийом, організація та контроль проведення рекомендованих заходів (в т.ч. виїзне обслуговування).
- Управління персоналом (пошук, підбір, навчання новачків, а після проведення іспитів на знання меню та професійної етики, складання графіків роботи, мотивація співробітників, контроль робочого процесу, розподіл співробітників за позиціями, видача завдань із зазначенням термінів виконання).
- Вирішення конфліктних ситуацій.
- Контроль дотримання стандартів якості обслуговування.
- Замовлення посуду, облік текстилю, контроль асортименту ресторану, стан обладнання, інвентарю, списання, ведення внутрішнього документообігу.
Помічник бухгалтера (професійна практика)
Название компании скрыто
АПК (Агропромышленный комплекс)
10 месяцев
11.2013 - 09.2014
- Виконання розпоряджень та наказів безпосереднього керівництва підприємства.
- Відображення у первинних документах бухгалтерського обліку руху коштів.
- Контроль руху коштів на банківських рахунках підприємства.
- Оформлення платіжних доручень та своєчасне надання їх у банк.
- Контроль за своєчасністю та правильністю оприбуткування та списання коштів, складання касових та інших фінансових звітів.
- Здійснення платежів до державного та місцевих бюджетів.
- Участь у розрахунках з клієнтами та постачальниками.
- Забезпечення збереження документів бухгалтерського обліку та його оформлення передачі до архіву.
- Участь у проведенні інвентаризації.
- Заступництво головного бухгалтера під час його відсутності.
- Надання методичної допомоги працівникам підрозділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності та економічного аналізу.
- Контроль за дотриманням трудової та виробничої дисципліни, правил та норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни.
Ключевая информация
• Комунікабельність та здатність спілкуватися з іншими• Вміння налагоджувати контакти та підтримувати добрі стосунки• Клієнтоорієнтованість• Вміння працювати в режимі багатозадачності• Ведення ділових переговорів• Організація роботи персоналу та вирішення кризових ситуацій• Вміння працювати як у команді, так і самостійно• Планування, організація та контроль виконання завдань• Швидка адаптація до нових обов'язків• Аналіз інформації, висновки та прогнозування на основі отриманих даних• Навички аналітичного мислення• Робота з касовими апаратами та РОS-системами• Знання комп'ютера, пакета MS Office• Навички роботи з CRM-системами• Навички роботи з PowerPoint & Prezi.com• Права водія кат.В
Училась в 2 заведениях
Люблінський Католицький Університет Івана Павла ІІ
Менеджмент, Управління (наукова стипендія)
Люблін, Польща, 2019
Новомосковський кооперативний коледж економіки та права ім. С.В. Литвиненка Дніпропетровської облспоживспілки
Бухгалтерський облік
Новомосковськ, 2014
Владеет языками
Английский
средний
Белорусский
базовый
Польский
свободно
Русский
свободно
Украинский
родной
Чешский
базовый
Анонимный соискатель
Помічник керівника, офіс менеджер, менеджер ЗЕД
Днепр
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 3 дня назад