Работала в 6 компаниях   21 год 10 месяцев

Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Комірник

ЄММ (Єкатеринославські Меблеві Майстерні)

Промышленность и Производство

10 месяцев

02.2020 - 12.2020

  1. Прийом товару відповідно до всіх встановлених норм (якість, кількість).
  2. Облік товару (приходи, витрати, списання, інвентаризація).
  3. Забезпечення документообігу та здавання внутрішньої бухгалтерської звітності.

Логіст

Альянс Будівельників України

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 1 месяц

12.2018 - 01.2020

  1. Контроль та ведення документообігу.
  2. Звіряння з кар'єрами, перевізниками.
  3. Упорядкування реєстрів на оплату перевезень.
  4. Контроль наявності оригінальних документів.
  5. Безпосередня робота з перевізниками та ведення переговорів.
  6. Складання необхідної звітності.

Менеджер по роботі з клієнтами

Альянс Будівельників України

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

7 месяцев

05.2018 - 12.2018

  1. Оформлення замовлень на продукцію в програмі 1С (замовлення, рахунок-фактура, витрати, податкові накладні).
  2. Надання інформації про стан дебіторської заборгованості.
  3. Контроль наявності оригінальних документів.
  4. Складання необхідної звітності.
  5. Оформлення актів звірянь із клієнтами.

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ "СКЛ Голд"

Промышленность и Производство

3 года 9 месяцев

06.2014 - 03.2018

  1. Робота із первинною документацією.
  2. Створення звітів.
  3. Оформлення заявок на продукцію у програмі 1С (введення прибуткових накладних, складання видаткових, податкових накладних).
  4. Надання інформації про стан дебіторської заборгованості.
  5. Контроль наявності оригінальних документів.
  6. Оформлення актів звірянь із клієнтами.
  7. Складання звітності щодо виконання замовлень клієнтів.
  8. Вирішення можливих проблем з клієнтами в процесі відвантаження-прийому.

Продавець-консультант,завідуюча секцією,асистент начальника відділу,замначальника відділу.

Епіцентр К

Торговля розничная / Retail

8 лет 8 месяцев

12.2003 - 08.2012

  1. Планування та координація діяльності відділу для підвищення якості обслуговування та зростання продажів
  2. Здійснення оперативного управління колективом відділу 30-40 чол.
  3. Навчання молодшого торгового персоналу
  4. Організація та контроль процесу розміщення та викладення товарів, здійснення оформлення вітрин та стендів
  5. Безпосередня робота з постачальниками, проведення переговорів
  6. Визначення товарних залишків, контроль замовлень товарів, переміщення. Проведення інвентаризації
  7. Аналіз обсягів продажу та прибутковості за кожною товарною категорією
  8. Розробка заходів щодо покращення економічних показників роботи та виконання фінансового плану відділу та підприємства
  9. Аналіз ринку та конкурентного середовища
  10. Складання необхідної звітності про роботу відділу
  11. Аналітика продажу.

Продавець,замдиректора

"Товари для дітей" ТОВ

Торговля розничная / Retail

6 лет 3 месяца

04.1994 - 07.2000

  1. Роздрібні продажі.
  2. Організація та контроль робочого процесу.
  3. Пошук шляхів збільшення обсягу товарообігу.
  4. Робота з постачальниками.
  5. Ціноутворення.
  6. Контроль товару за строками постачання, якістю, кількістю.
  7. Контроль та облік руху товару.
  8. Звітність (продаж, надходження, оплата).
  9. Ведення внутрішнього документообігу.
  10. Складський облік, проведення інвентаризації

Ключевая информация

Стресостійкість.

Витримую високі емоційні навантаження та зберігаю спокій у критичних ситуаціях.

Відповідальність.

Вмію швидко аналізувати ситуацію та оперативно приймати рішення, покладаючи на себе повну відповідальність за них.

Комунікабельність

Швидко знаходжу спільну мову для ефективного вирішення суміжних робочих питань.

Вмію самостійно та швидко шукати потрібну інформацію та застосовувати її на практиці.

Сильні адміністративні навички та аналітичні здібності. Вмію швидко приймати рішення та розставляти пріоритети.

Училась в 1 заведении

Кіровоградський комерційний технікум

Товарознавство то комерційна діяльність

Кіровоград , 1999

Владеет языками

Русский

родной

Украинский

родной

Дополнительная информация

Личные качества

Відповідальність, пунктуальність, дисциплінованість, цілеспрямованість, старанність.

Компьютерные навыки

Бухгалтерська програма 1-С. Впевнений користувач: Windows, Офісне програмне забезпечення (Word, Excel).

Цель

Реалізувати свої професійні знання та можливості у роботі. Працювати в єдиній та згуртованій команді.

Ольга

Менеджер по роботі з клієнтами

Александрия, Кировоградская обл.

10 000 грн.

50 лет

полная занятость

Обновлено 2 месяца назад