Работал в 6 компаниях   10 лет 7 месяцев

Строительство, Промышленность и Производство, Страхование, Другое

Менеджер постачання

БМК АТЛАНТ, ТОВ

Строительство

1 год 8 месяцев

05.2024 - по настоящее время

1.Планування закупівель:

-Формування потреби у будівельних матеріалах, техніці, інструментах згідно з графіком будівництва.

-Співпраця з інженерами, виконробами та кошторисниками для точного визначення обсягів та термінів постачання.

2.Пошук і вибір постачальників:

-Аналіз ринку постачальників, запити комерційних пропозицій.

-Ведення переговорів щодо умов поставок, цін, термінів та якості продукції.

-Оцінка надійності постачальників (репутація, досвід, сертифікати, відгуки).

3.Закупівля матеріалів і обладнання:

-Оформлення замовлень, контроль договорів поставки.

-Організація своєчасної доставки матеріалів на об’єкти.

-Ведення обліку і контролю за витратами на закупівлі.

4.Логістика і контроль поставок:

-Координація транспортування, контроль термінів та умов доставки.

-Організація розвантаження, приймання та зберігання матеріалів.

-Робота з підрядниками з логістики та складування.

5.Документообіг та звітність

-Своєчасне оформлення первинної документації: рахунків, накладних, актів приймання-передачі.

-Ведення бази постачальників і замовлень, звітність щодо виконаних закупівель.

Взаємодія з бухгалтерією та відділом кошторисів щодо оплати та бюджету.

6.Моніторинг ринку:

-Відстеження змін на ринку будівельних матеріалів, аналіз цін, пошук альтернативних постачальників для оптимізації витрат.

-Вивчення нових матеріалів та технологій, які можуть підвищити ефективність монтажно-будівельних робіт.

7.Взаємодія з підрядниками:

-Комунікація з підрядними організаціями, які залучені до монтажу, для узгодження специфікацій матеріалів.

-Участь у плануванні термінів робіт разом з технічним та виробничим відділами.

Фахівець відділу закупівель

Панорама

Промышленность и Производство

1 год 7 месяцев

11.2022 - 05.2024

Обов?язки

•аналітика потреб та закупівля матеріалів, компонентів для виробництва

•контроль запасів

•пошук авто та координація доставки всіх закупівель

•пошук авто та координація всіх відвантажень з виорбництвакомунікація з логістами, перевізниками, менеджерами на всіх ланках перевезень

•моніторинг ринку відповідної групи товарів

•формування та розширення бази постачальників;

•ведення документообороту з постачальниками;

•фінансовий контроль;

•укладення договорів, додаткових угод, оформлення специфікацій,доручень та ін. документів, що потребують в роботі з постачальником

фахівець з постачання відділу матеріально-технічного постачання

ТОВ ВКК АРІЯ

Строительство

6 месяцев

05.2022 - 10.2022

  • Виконував обов'язки керівника відділу постачання
  • організація роботи відділу та підлеглих працівників.
  • організація, замовлення та координація закупівельної діяльності ТМЦ по групам: будівельні матеріали, кабельно-провідникова продукція, металу для цеху по виробництву металоконструкцій,
  • прийняття замовлень від підрозділів
  • робота з діючими контрактами компанії, пошук та залучення нових замовників;
  • моніторинг цін
  • аналіз внутрішнього ринку і оцінка постачальників: цінові пропозиції
  • підписання договорів
  • контроль термінів поставок
  • вирішення спірних питань з постачальниками
  • ведення відповідного документообігу в 1С
  • контроль наявності необхідної документації
  • контроль ведення взаєморозрахунків з постачальниками
  • підписання актів звірки з постачальниками

Менеджер зі збуту

ТОВ ТВК КРАЙТ

Строительство

1 год 10 месяцев

07.2020 - 04.2022

  • Здійснення продажів та комплектування буд.матеріалами на об'єкти ( та фіз.особам)
  • Контроль своєчасності поставок продукції клієнту
  • Надання консультацій клієнтам щодо продукції компанії
  • супровід клієнта на всіх етапах оформлення замовлення
  • розширення клієнтської бази

Економіст

ПАТ Страхова компанія " Дім Страхування "

Страхование

4 года 6 месяцев

05.2015 - 10.2019

Обов’язки:
- Активний пошук та залучення корпоративних (клієнтів,агентів,партнерів,брокерів)
- Ведення переговорів та консультація що до страхових продуктів
- Виїзд до потенційних партнерів для проведення переговорів та презентації
( за необхідності )
- Оформлення договорів страхування, партнерських договорів, реестрів та актів виконаних робіт
- Організація, планування та контроль діяльності агентів.Проведення навчання для агентів по стандарту компанії,аналіз роботи агентської мережі.
- контроль розрахунку с партнерами, агентами, брокерами

Агент комерційного відділу

ТОВ " Студія Модерна"

Другое

7 месяцев

10.2013 - 04.2014

Ключевая информация

Комунікабельність, уміння працювати в команді, та активно налагоджувати контакт з людьми;делікатність по відношенню до колег та клієнтів;
Самостійність і висока відповідальність за прийняті рішення .
Знання мов: українська, російська.
Комп'ютерні навички: знання CRM, Ms Office, Outlook, Bittrex

Учился в 3 заведениях

Національна металургійна академія України

менеджмент, управління проектами

Дніпро, 2018

Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

"Управління навчальним закладом" керівник підприємства, установи та організації у сфері освіти та виробничого навчання

Полтава, 2013

Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Королена

Фізичне виховання

Полтава, 2012

Владеет языками

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

водійське посвідчення

з 2010р кат.В

Вадим Вячеславович

Менеджер з постачання

Полтава

35 000 грн

34 года

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад