Работал в 6 компаниях   18 лет 5 месяцев

Торговля розничная / Retail, Фармацевтика, Банки, Красота / Фитнес / Спорт

Начальник відділу головного інженера

Сільпо

Торговля розничная / Retail

6 месяцев

11.2023 - 05.2024

  • Розробка та організація виконання регламентів обслуговування, інструкцій, положень/правил з експлуатації систем ОВіК, вантажопідйомних механізмів, загальнобудівельних робіт магазинів мережі Сільпо;
  • Організація взаємодії підрядних організацій та співробітників регіональних управлінь;
  • Участь у визначенні та контроль ціноутворення на послуги, ремонти та матеріали при організації робіт у магазинах;
  • Планування, аналіз та звітність регламентних робіт з об'єктів підприємства;
  • Планування та звітність витрат на експлуатацію об'єктів підприємства; Контроль за дотриманням фінансової дисципліни (бюджет, дебіторська заборгованість);
  • Участь у прийманні об'єктів, закінчених будівництвом в експлуатацію.

Інженер ТП

ТОВ "Аптека Низьких Цін"

Фармацевтика

4 года

11.2019 - 11.2023

Сеть аптек: АНЦ, Копійка, Шара

  • забезпечення господарського обслуговування та ремонту приміщень аптек та офісних приміщень холдінгу (в зоні відповідальності 122 приміщення аптек у м.Київі та Київській обл., у м.Черкасі та Черкаській обл., а також офісні приміщення у м.Київ;
  • організація ремонтно-будівельних робіт з підрядними організаціями. Відкриття нових торговельних точок , повний контроль на всіх етапах;
  • забезпечення господарського та матеріального обслуговування, проведення закупівель ТМЦ та витратних матеріалів;
  • складський облік та аудит ТМЦ, витратних матеріалів (виконання всіх напрямків пов'язаних із складською роботою);
  • управління підлеглим персоналом (у підпорядкуванні 5-ти бригад з обслуговування та офісний персонал технічного відділу);
  • комунікація та проведення переговорної роботи з орендодавцями.

Провiдний спецiалiст вiддiлу господарського забезпечення та адмiністративних послуг нерухомого майна

АТ "Правекс Банк"

Банки

2 месяца

09.2019 - 11.2019

  • забезпечення господарського обслуговування будівель і приміщень Головного управлiння, вiддiлень по мiсту Київ та України;
  • запровадження, органiзацiя та перехiд на обслуговування всiх вiддiлень на аутсорсiнг ( фасiлiт та клiнiнг);
  • організація та контроль роботи підлеглого персоналу;
  • забезпечення проведення переговорів, укладання договорів та оплати рахунків.

Керуючий справами

Спорт Лайф

Красота / Фитнес / Спорт

3 года 11 месяцев

06.2015 - 05.2019

ФК Теремки, ФК Чернігівська, ФК Лісний, ФК Проспект Перемоги

  • контроль виконання умов договорів оренди, суборенди;
  • організація ремонтно-будівельних робіт;
  • ремонт та сервісне обслуговування систем водопостачання, каналізації, вентиляції, кондиціонування, електропостачання....;
  • забезпечення належного функціонування басейнів, бань...;
  • забезпечення необхідними ТМЦ для життєдіяльності ФК;
  • організація та контроль роботи підлеглого персоналу;
  • забезпечення проведення переговорів та укладання договорів;
  • забезпечення взаємодії та вирішення питань з контролюючими органами;
  • облік, аналіз, узагальнення результатів роботи;
  • запровадження нових ідей, управлінських рішень;
  • відкриття ФК з моменту будівництва

Завідувач господарського сектору

Національний банк України

Банки

5 лет 2 месяца

02.2010 - 04.2015

  • здійснення керівництва всієї діяльності сектора в межах наданих мені прав з використанням сучасних методів управління персоналом (визначення функцій, планування, організація, координування, стимулювання, контроль та оцінка роботи працівників сектора);
  • управління підлеглим персоналом (завідувач господарством, завідувач складом, водії, прибиральниці, двірник, робітники по обслуговуванню будівель, працівники їдальні);
  • забезпечення господарського обслуговування будівель і приміщень відповідно до вимог і норм виробничої санітарії та протипожежного захисту;
  • забезпечення господарським інвентарем, здійснення контролю за збереженням майна, меблів та інвентаря;
  • забезпечення безперебійної роботи автотранспорту;
  • забезпечення благоустрою, озеленення і прибирання території, святкове оформлення фасаду будівель...;
  • здійснення та впровадження заходів з охорони праці;
  • підготовка відповідних матеріалів для укладання договорів про надання послуг, придбання товарів, матеріалів, продуктів харчування, проведення ремонтів, технічного обслуговування обладнання їдальні та ін..... Здійснення своєчасної оплати рахунків згідно з умовами укладених договорів. Організація маркетингу закупівлі товарів, канцелярського приладдя, паперу, надання послуг, які стосуються господарської діяльності. Постійний моніторинг ринку товарів, робіт та послуг. Організація та проведення закупівлі товарів із застосуванням відповідних процедур згідно чинного законодавства України;
  • організація і забезпечення роботи їдальні, своєчасне отримання дозволів на її роботу та контроль за своєчасним проходженням працівниками їдальні медичних оглядів;
  • ведення складського обліку;
  • діловодство;
  • підготовка і проведення заходів, пов'язаних із незалежною оцінкою майна, обладнання та автотранспорту. Забезпечення продажу, безоплатного передавання та ліквідацію майна відповідно до вимог законодавства;
  • складання та подання статистичної звітності органам державної статистики;
  • контроль за дотриманням стану охорони праці, ведення відповідної документації.

*Вищевказані обов'язки описані частково

Охоронник

Національний банк України

Банки

4 года 4 месяца

10.2005 - 02.2010

Охорона об'єктів з використанням відповідної зброї та спеціальних засобів оборони

Ключевая информация

Досвід переговорів більше 8-ми років.

Досвід підбору персоналу та роботи з командою більше 8-х років

Учился в 1 заведении

Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

Спеціаліст з економіки підприємства, Економічний факультет

Полтава, Україна, 2008

Дополнительная информация

Додаткова інформація

Сімейне положення: двоє дітей

Ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, цілеспрямованість, робота на результат, відповідальність, стресостійкість, енергійність.

Водійські права категорії «В», стаж водіння – 13 р.

Компютерні навики

Ms Ofice (Word, Excel, Access),1С, інтернет, програми, які використовуються в системі НБУ (SAP, ПК «Договори», АРМ «ПММ», ASKOD, та інші)

Мета

Застосування свого професійного досвіду, навичок та знань у новому форматі відповідно до вимог поточного часу.

Іван Віталійович

Інженер з експлуатації

Киев

42 года

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 5 дней назад